Viimased kommentaarid

Tegin märtsi alguses Soome tarbijakaitsele kaebuse. Sealt tuli vastus, et 24 kuu jooksul lahendatakse.

The Board will ask the air carrier to respond to your complaint. The response will be sent to you for comments. If a settlement cannot be reached and if the complaint is not withdrawn, the matter will be taken to a meeting of the Board which will then issue a written decision. The decision would probably be issued in about 24 months.

0
0

Eesti tarbijakaitse saatis pikalt

Selgitame, et Teie kaebuse lahendamine väljub Tarbijavaidluste komisjoni pädevusest.

Määruse 261/2004 (lennureisijate õiguste määrus) kohaselt lahendatakse kaebus selle liikmesriigi rakendusasutuse poolt, kelle territooriumilt väljuva (või kolmandast riigist saabuva) lennuga oli tegemist. Eestist väljuvate ja kolmandatest riikidest Eestisse saabuvate lendude puhul on vastavaks rakendusasutuseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA).

Teie poolt avaldatu kohaselt hilines Teie lend kolmandast riigist Soome, mis tingis Teie hilinemise Soomest Eestisse tulevale jätkulennule.

1
1

Tänan vastuste eest. Kas keegi on Soome tarbijakaitsega suhelnud ja teab protsesside käiku või peaks selle Euroopa ODR keskkonna kaudu asja ajama? Küsin, sest Eesti tarbijakaitse ei teinud sarnases olukorras midagi. Kinnitasid küll, et reisijal oli õigus, aga lennufirmat maksma sundida ei suutnud.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

0
0

Selgitasin 2 nädalat tagasi Finnairile oma seisukohta ja sain täna vastuseks:

I appreciate the opportunity to look into this further and I am glad you brought this matter to our attention again.

It is never a pleasant task to deny a passenger's request, as we realize the impression this may leave with our customers. Under these circumstances, we respectfully maintain our resolution, as new factors have not come to our attention that would cause us to change our decision.

Olen pettunud. Mis nüüd edasi mõistlik teha oleks?

0
0

Ei pidanud uue Helsingi-Tallinn pileti eest maksma. See anti vähemalt viiele inimesele, kes olid sinna infolaua juurde kogunenud. Anti ka 17€ toidukupong ja sain 3 eurot juurde makstes lihapalle osta. Lounge sissepääsuks selle voucheri väärtust kasutada ei saanud.

Olen korduvalt Helsingi lennujaamas 1h ümberistumistega hakkama saanud. Aga seekord tundus, et pagasikontroll oli väga uimane ja tahtis ka poolte kohvrite sisse vaadata. Pealegi Vilniusesse lendajatele anti eesõigus, kuna nende lend väljus 10 min enne Tallinna lendu.

0
0

Tere, palun promokoodi, loen ka oma postkasti. Tänud

update: sain koodi, tänud!

0
0

Dolomites

0
1

Praegu on Malaisiasse sisenemiseks vaja nö viisat ehk eriluba.

Malaisias on airside transiit lubatud ka erineva piletiga. Aga lubatud ei ole terminalide vahetus ega pagasi väljavõtmine.

Tegin uue transiidi Singapuris mõned päevad tagasi ilma probleemideta.

2
0

Jetstari veebilehel oleva info kohaselt oleks pidanud saama online check in teha:

Online check-in for Jetstar Asia (3K) and Jetstar Japan (GK) flights will open seven days before your flight and closes two hours before departure.

If online check-in is available and you don’t have baggage, visa or entry requirements, you may be able to head straight to the boarding gate when you arrive at the airport.

https://www.jetstar.com/au/en/help/articles/can-i-check-in-online

Ju süsteem tahtis siis ikkagi mingit dokumentide kontrolli ja selle pärast ei lubanud online teha. Valesti eeldasin, et saan väravast ka boarding passi, kuna olen varasemalt mitu korda saanud uue pardakaardi väravast, kui koht muutus vms. AirAsia hakkas ka nüüd lendama ja neil oli transiitalal oma laud olemas. Ilmselt sealt ikka oleks saanud.

Singapuri saab tegelikult siseneda Eesti passiga ka märtsis, kui tulla VTL lennuga. Minu AF256 oli VTL lend. Aga selle eelduseks on 3p varem täidetud Vaccinated Travel Pass (VTP).

https://safetravel.ica.gov.sg/arriving/overview#selfhelptool

Oleksin ikkagi eelistanud osta uue lennupileti oma kulul ja jätnud tagasilennu puutumata. Kui mul on Singapurist võimalik osta uus pilet, siis pole vahet, kas see on Euroopasse või Indoneesiasse.

Malaisa immigratsioon sai passi, kui lennujaama infolauast töötajad kutsusid mingi asjapulga, kes lubas uue Jetstari lennu korraldada. Ütles, et näitaks passi immigratsioonile, aga tagasi enam ei antud.

Esimese Jetstari pardakaardi sain juba Pariisist

1
0