Viimased kommentaarid

Kuubal rongiliiklus täiesti olemas.

Infot saad siit:

http://www.cuba-individual.com/e_horario.htm#train

Aga pigem soovitatakse kasutada muid transpordiliike.

Tere,

kuna momondo ise lennupileteid ei müü,siis pead ikka uurima pileteid müüvast keskkonnast ja lennufirmast.
Reeglina saab istekohad paika panna check-inni tehes ja siiani ei ole küll pidanud eraldi istuma.

Lennujaamast linna sõidad taksoga umbes 1,5 tundi.Vahemaa u.60km.
Maksab üks ots kuskil 30 euri.Kui otsustad ikkagi linna minna,siis kindlasti Chinatown,kuna seal peatänaval meeletu kaubandus.(müügitelgid,kus kõiksugu kaubamärkide replicaid saab osta).Samuti on Chinatown ainus koht,kus KL õlle saad osta.Muidu moslemimaa ja alkot ei müüda.

Kui Bangkokis,siis kindlasti:

http://www.casanithra.com/main/

Parim hind/asukoht/kvaliteet jne:Uus ehitis ka veel.

Kes sulle inkassoähvarduse saatis?Hotell või Booking.com?
Sa oleksid pidanud kohe Bookinguga tühistamise või kuupäevade muutmise asjus ühendust võtma.Nemad ju ei tea,et sa seal hotellis ei ööbinud ja seega pidi hotell bookingule raha tasuma.

AndresR:Kus Hoi Anis ööbisite?ja mis hinnaga?Vaatasite kohapealt või broneerisite ette?Mis tähendab,et rand on remondis :)?

OK,kuidas Hoi Anis ilm oli?Vihma kuskil olete saanud?

Tänud info eest.

Kuidas kohapeal hetkel rahavahetuse kurss on?
Euro on ikka korralikult põhja kukkunud.Endal minek nädala pärast.

Dollaritega ei ole seal muud teha,kui need bahtideks vahetada.Kaitsesüstid ei ole nõutud.Malaariaoht on vihmahooajal ja saartel.Lugesin kuskil head lauset,et kõvasti suurem tõenäosus on rolleriga matsu panna,kui malaariasse jääda.Samuti on malaaria profülaktikaks mõeldud rohtudel tihti kõrvalmõjud hullemad,kui malaaria ise.

Tundub,et taksomeetrite aeg hakkab Tais ümber saama.Enamus sõite tahavad kokkuleppe hinnaga teha.2010-2013 oli lihtne saada taksomeetriga taksot kuid 2014 aasta kevadel ei õnnestunudki kordagi taksomeetriga sõita.PÕhjendasid siis muidugi sellega,et linnas rahutused ja roadblockid ja et valitsus on taksohinnad paika pannud 2000a. ja peale seda ei ole neid tõstetud.Ei usu,et ka hetkel oleks olukord paremaks läinud.Pikkade vahemaade jaoks on takso täitsa ok hinnaga sõiduvahend.2014 kevadel Bangkok-Pattaya 1800 Bahti,ehk siis 40 eur.Pattaya-Koh Chang 2000 Bahti ehk siis 50 EUR.(7 kohaline auto).2010 sai Ayutthayas käidud edasi-tagasi 1600 Bahti ja taksojuht oli veel giidiks terve päeva.Taksosid seal kuidagi firma järgi eristada suht keeruline.On küll erinevat värvi,kuid ka sama firma taksod osad erivärvides jne.Ja kui hind juba kokku lepitud,siis ühtegi pettust ei ole küll taksojuhtide poolt kunagi kohanud.

Kas on kellelgi värsket infot Malaisiasse sisenemisel?VM kodulehel kirjas selline jutt:

Eesti kodanikel on vajalik sissesõiduluba, mida on võimalik taotleda Malaisiasse sisenemisel lennujaamast. Turismi eesmärgil võib riigis viibida kuni 30 päeva. Riiki sisenemise hetkel peab pass kehtima veel 6 kuud.

Kas keegi oskab ütelda,misasi see sissesõiduluba on ja kaua selle taotlemine aega võtab ja kuidas see käib?

Nüüd on plaan enam-vähem lõplikult paigas,ja võrreldes esialgsega kõvasti muutunud.Tänud nendele,kes nõuga abiks olid.
Plaan siis selline:

HCMC-2päeva
Lend HCMC-Da Nang
Hoi An 3 päeva
Lend Da Nang-Can Tho
Can Tho 3päeva
Phu Quoc 5päeva

Hoi An-i kohta on info teretulnud.

Korralikud rahabossid on siin koos ikka :).Minna Aasiasse ja seal korralik Kariibimere eelarve laiaks lüüa?No ma ei tea.Olen Tais 3x käinud ja põhi saared-kuurortid on läbi käidud ja kunagi ei ole 2 nädalaga suutnud kahepeale üle 1000 EUR kohapeal ära raisata.Koonerdanud ei ole ja millestki loobunud ka mitte.Samas,lugesin Phuketi kohalikust ajalehest mis summasid venelased seal laiaks löövad.Tai on ka selline koht,et niipalju,kui sul raha on,võetakse seal heameelega ka vastu.Aga eks inimesi ja elustiile on erinevaid.

Tänud iMarek,väga värske ja väärt info eest!Lugesin kuskilt (Lonely Planetist vist),et Phu Quocil enamus kohad tahavad rentida rollerit hommikust-õhtuni , mitte 24h.Pidavat olema turvalisuse huvides.Vastab see tõele?

Saab küll raha välja võtta ka tavalise deebetkaardiga.Swedbanki tasu on 1.92EUR + 2.5% summalt.Ehk siis 1000 EUR pealt 27 EUR.
Turvalisuse kohapealt ei ole see suur summa.Olen ise alati ikkagi sula kaasa võtnud ja kui puudu hakkab jääma,siis maksnud kaardiga kus võimalik ja ka välja võtnud.

Ok,hea info jälle.Huvitav,mis see kursi vahe on ,kui väljapool lennujaama EUR dongiks vahetada?Erinevatest kohtadest lugedes,siis Vietnamis ainult tünga saabki :) Siin üks huvitav artikkel inimeselt,kes kogu Aasia risti-põiki korduvalt läbisõitnud ,aga Vietnamisse enam ei läheks.
www.nomadicmatt.com/travel-blogs/why-ill-never-return-to-vietnam/

Aeroflot teeb silmad ette paljudele Euroopa lennufirmadele.Teenindus pardal hea,toidud ok.(jagati veel menüüd kätte nagu restos,kus said ise toiduvaliku teha).Selle aasta veebruaris lennates oli Aerofloti pardal täielik alkokeeld.Ei leia praegu Aerofloti kodulehelt vastavat infot,aga mäletan,et see oli mingi riigi lennuameti seadus vms.

Ilmselt jah mingi summa USD kaasa ja vajadusel kohapealt ATM-ist juurde.Kohapeal on vist kasulikum USD-d Dongideks vahetada nagu olen arusaanud.

Mulle tundub,et peaks vist Dalati ära jätma ja selle aja hoopis Mekong delta linnades veetma.Lugedes erinevaid foorumeid ,siis tundub,et Dalatis midagi erilist ei ole,et selleks spetsiaalselt sinna minna ja siis paari päeva pärast tagasi Saigoni,kuna Phu Quoc asub üldse teisel pool.

Meil nüüd kaldubki vist sinnapoole,et Saigonist Mekong Deltat ei võta,vaid liigume Phu Qouci mööda maismaad ja teeme Can Thos paaripäevase peatuse.

Kas keegi räägiks Dalatist lähemalt?Mida seal teha ja kuidas lennujaamast Dalati saab.Ja äkki keegi on läinud Ho Chi Minhist Phu Quoci või Can Tho-sse paadiga?
Netis pakutakse SGN-Can Tho-Phu Quoc 2day 1 night tuure koos Mekong Delta külastamisega.

OK,plaanisin Mekong Delta tuuri Ho Chi Minhist ära teha.(1 päeva trip)
Võibolla siis Ho chi Minhis 3 päeva olla?Ja Da Latis 3 päeva?On Da Latis midagi 3 päeva teha?Da Latist kaugemale ei viitsiks ka minna kuna ei viitsi üle päeva busside-rongide-lennukitega jännata.Puhkus ikkagi.Üks variant oleks ilmselt minna Da Latist Can Tho-sse ,mida paljud soovitavad,ja teha sealt Mekongi tuur.See jääb ka Ho Chi Minhi ja Phu Quoci vahele.

Tänud,kes on vastanud:

Hetkel tundub siis kalduvat sellise marsruudi poole:

Ho Chi minh 2 päeva
Mui Ne 3 päeva (Bussiga Ho Chi Minhist)
Da Lat 2päeva (Bussiga Mui Ne-st)
Phu Quoc 5 päeva (Lend Da Lat-Ho Chi Minh-Phu Quoc)

Kas kellelgi on kogemust,et kas peaks (Da Lat-Ho Chi Minh-Phu Quock) lennu netist ära ostma või saab ka Da Latist kohapealt osta.Netist ostes u.80EUR nägu samas,kui teaks,et kohapealt ka saab,siis saaks vajadusel kuskil päeva rohkem-vähem veeta.

Viimane info siis selline:

Single entry 30 päeva viisa Helsingi saatkonnast ongi 80 EUR.
Küsisin ka põhjendust ,et miks nii ja sain sellise vastuse:

Visa application via internet/at border is normally less expensive. However, one faces high risk of access denied without pre-approval/official invitation letter from the partner in Viet Nam. Furthermore, one has to give full detail of the trip (which travel agency organizes the travel tour for you, detail description of your trip in Vietnam, inclusive of contact and organization receiving you in Viet Nam, flight tickets......etc) and as security check is tightened these days, normally one has to wait for 2-3 hours in queue for visa approval at the border and there are many cases of denial as well.

Küsisin ka huvipärast Stockholmi saatkonnast ja seal maksab single entry 30 päeva 600 SEK (~65 EUR) + 200 SEK tagasi saatmise eest.Kokkuvõttes suht sama hind.