Viimased kommentaarid

Ma tulin töölt ära, et teha teoks oma eluunistus - reisida ümber maailma. Algas see reis 6. oktoobril 2014 ja kestab seni - minu ja Kertu tegemistest saab lugeda http://maailmareis.wordpress.com

Panama City, Panama

Takso restoranist tagasi hotelli (vahemaa oli vast 2km, aga väsimus, pimedus ja võõras linn panid takso kasuks otsustama). Istusime sisse, ütlesime aadressi ja takso hakkas liikuma. Täpslet nii nagu Tallinnas teeks.

Kõigepealt tehti paar suurt tiiru ümber hotelli (nii palju ma linna ikka tundsin juba), lõpuks viidi kohale ka. Palju maksab? 20 dollarit. Tundus räigelt palju, aga maksin ära.

Hiljem saime teada, et sealkandis tuleb sõidu hind enne sisse istumist kokku leppida. Ja seda reeglit järgides saime linna teise serva 5 dollari eest.

Ära antud pagas läheb otse Madriidi, sa ei pea seda vahepeal välja võtma.

Teed online checkinni ära. Pardakaardi trükid välja või siis salvestad telefoni sisse.

Tallinna lennujaamas jõudes lähed Air Balticu sildiga lauda ja annad kohvri seal ära. Järjekorda on seal harva.

Pagas läheb otse Viini.

TLL-MUC lendab tegelikult Augsburg Airways - Lufthansa Regional sildi all. Ja Lufthansa lõpetab nende lepingu järgmisest aastast - http://en.wikipedia.org/wiki/Augsburg_Airways

Ilmselt on see ka põhjus miks MUC (vähemalt ajutiselt) kinni pannakse.

Nime järgi söögi jagamises pole tegelikult midagi uut ega enneolematut, seesama eelnevalt tellitud soe söök pannakse ka sinuga nime ja koha järgi kokku.

Aga mulle jääb see uus hinnaklass arusaamatuks. Eelised peaks siis olema suupiste, jook ja võimalus üks kord piletil nime vahetada (ehk saad pileti maha müüa või ära anda) ja maksab see vähemalt 20€ rohkem ühel suunal.

See ei ole see just väga suur summa. Kui mul on näiteks valida kahe või enama lennufirma vahel ja OV lend on teistest 20€ kallim, aga samal ajal mulle paremini sobib, siis ma ostaks just nimelt nende pileti, sest aeg ja selle arvelt saadud mugavus on ka midagi väärt.

Aga kui mind sunnitakse valima ühel lennul kahe hinnaklassi vahel, siis ülaltoodud eelised ei ole minu jaoks mitte kuidagi 20€ väärt, ma valin odavama ja kulutan 20€ kusagile mujale.

Miks praegu neid jätkulendude võimalusi pole? Estonian Airi TLL-SVO lennul on ju Aerofloti kood ka.

Konkurents on muidugi tore.

Mis sorti kommentaare sa ootad?

Lennufirmad, mis su kotte kokku loevad, on üldiselt ikkagi erandid :)

Mina ostsin olemasoleva (EMTist ostetud) netipulga jaoks AT&T DataConnect SIM kaardi. Hinnad leiab siit: https://buyasession.att.com/sbd/Common/ShopRatePlans.action ja praegu on nad sellised:

DataConnect Day Pass 100MB $15.00
DataConnect Week Pass 300MB $30.00
DataConnect Month Pass 1GB $50.00

Enamasti töötas, aga US on suur riik ja seal on piisavalt kohti, kus levi lihtsalt ei olegi mitte ühelgi operaatoril.

Osta saab seda suvalisest AT&T esindusest, aga kuuldavasti pidi ka näiteks WalMartides olema.

Kui on 1 pilet olenemata sellest mitu vedajat siis
pagas saadetakse otse sihtkohta.

Sellele reeglile on vähemalt üks erand - kui su pilet sisaldab ümberistumist US-s, siis esimeses US lennujaamas sa pead oma kohvri välja võtma ja ka kohe uuesti ära andma - aga selleks ei tule üldises järjekorras enam seista.

Postitajal on aga palju lihtsam olukord ja tema kohver läheb tõesti otse NY-sse välja.

See peab olema mingi viga nende andmebaasis, Cimber pole kunagi CPH-TLL lennanud?

Jah, sa pead oma pagasi välja võtma esimeses lennujaamas ja siis immigratsioonist läbi minema.

https://help.cbp.gov/app/answers/detail/a_id/992/kw/baggage/sno/1

Täpsemalt (sagedused, ajad, lennukitüübid) on kirjas siin:

http://airlineroute.net/2011/11/20/ov-s12update1/

CR9 on CRJ-900, SF3 on Saab-340

LoganAir on Šotimaal tegutsev lennufirma, mis lendab Flybe kaubamärg all. Lähemalt saab lugeda siit: http://en.wikipedia.org/wiki/Loganair

Kui sinu lennud on siinkandis, siis kehtivad sulle ikkagi Flybe enda reeglid.

ORY (Pariis) - DLA (Douala, Cameroon): 602€ ühele täiskasvanule, kui kuupäevadega natuke mängida. Lisaks siis Pariisi jõudmise kulu.

Kauaks Blue1 siia ei jätkunud, 1. augustist läheb nende HEL-TLL kinni jälle (ja mõned teised liinid ka).
http://www.blue1.com/en/fi/matkustusinfo/tietoa-lentoliikenteesta/

Buss 15A läheb Lääneterminalist

Makasiiniterminalist saad näiteks trammiga nr 5.
http://www.portofhelsinki.fi/passengers/makasiini_terminal

Isiklik kogemus puudub, aga veebist otsidest leiab nii mõndagi.

Näiteks: http://europeforvisitors.com/paris/articles/paris-cdg-ground-transportation.htm

Busside kohta
http://europeforvisitors.com/paris/articles/paris-cdg-ground-transportation-buses.htm

Sinna piirkonda lähevad nii RoissyBus kui ka RATP buss nr. 350. Kumbki neist ei lähe päris hotelli juurde, viimane ots tuleks ilmselt jala kõndida.

Lastega oleks ilmselt shuttle-bus või takso kõige mõistlikum variant.

Charles De Gaulle asub 5. tsoonis.

Lennake siis Ryanairiga ja ümberistumisega, mõne teise linna kaudu?

Ajad pead ikka ise klappima panema.

Lennujaamas checkinnis/baggage dropoffis öeldakse sulle kuhu pagas läheb.

Tund aega on täiesti piisav.

Ja lisaks loe Easybusi sait läbi, enamus küsimusi on seal vastatud. Näiteks

"Don't worry, if your plane arrives early or late, as you may use the same ticket at no extra cost to travel on the next available bus, up to 60 minutes either side of your booked time"

Oma isikliku kogemuse põhjal väidaks et Ateena on igav linn, peamiste ajalooliste kohtadega jõuab tutvuda paari päevaga max.

Kui võimalik, siis minge hoopis Ateenast välja ja avastage ülejäänud Kreekat: rannik, saared jne. Korintose kanal on üks põnev koht näiteks.