Viimased kommentaarid

Tütarlaps telefonis arvas mõistagi, omamata siiski olemasolevat kogemust, et järgmine kategooria tuleks võtta (ja maksta). Samas tundub kuidagi totter, et paar cm kõrgusevahet maksab ca 1000 kr. Aga et esmakordne kogemus, siis huvitabki kas reederid näevad katuseboksiga sõiduautos igal juhul kõrgemat kui lubatud ja tõttavad mõõtma?

1000V, mõtled TMC'd - asja mis liiklusinfot edastab? Eks ta näitab, et teel on mingi takistus, ja nr peaks olema aeg mida see distantsile lisab. Vähemalt Tomtom 720T'l on nii.

Vali mis valid, aga Portugalis väldi rentimist Europcarist! Rentisin neilt novembris kompakt-auto (Seat Ibiza 1.2, 120ga sõitmiseks olid pöörded 4500 peal :)), kätte sain Lissaboni kesklinnast ning ära andsin lennujaama enne varahommikust äralendu. Loetud kilomeetrid enne tagasiandmist täitsin paagi, jõudsin lennujaama ning kuna lennuk hakkas kohe uksi sulgema viskasin tagantkäe allkirja ja tulin tulema. Kuna hiljem avastasin, et nad ahvid ei olnud mulle antud kontrahtis fikseerinud lõppsummat helistasin, et kontrollida kas me arusaam hinnast oli ühene. Loomulikult ei olnud - vastuvõtja oli märkamatult tõmmanud paberile väikse kriipsu, et paak on pooltühi ja seega ennäe imet võeti krediitkaardilt maha 26.30 EUR rohkem nn paagitäitmise tasu. Nähtavasti on tegu kavala skeemiga klientide tillitamiseks, sest sellise täishinnaga teenus ongi hinnakirjas - mitte, et tuli lisada niimitu liitrit x-hinnaga. Proovisin küll protsessida, ent me ei ela Ameerikas kus kliendil on õigus ausale teenindusele ja pettur vallandataks firma maine rikkumise eest päevapealt, vaid sotsialistlikus ELs kus firma oma petisest töötajaid pigem kaitseb. Endale sain õppetunni iga teenindaja tegevust edaspidi viimase kriipsuni jälgida, ning eluilmas mitte rentida Europcarist. Kaubamärk on kõva, ent sisu mäda. Soovitan soojalt kõigil sellest firmast mööda minna!

Muidu nö ühesuunarenti peaks pakkuma kõik firmad, vähemalt suuremad neist. Oluline on, et sel oleks oma kontor nii Lissabonis kui Faros. Nael kummi! :)