Gloobus112

Rändur, liitus Tripiga 9 aastat tagasi. Tahab minna:
51 meeldimist
4 postitust / 216 kommentaari
32 (5.1%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Kuna ma sukeldumisega ei tegele, siis Malapascua mulle erilist muljet ei jätnud. Banatayani saar oli näiteks seal kandis rohkem minu meelt mööda. Sukeldajatele pidi aga see väga hea koht olema, järelikult seal kandis vee all midagi head peidus on. Kahjuks oli viimane orkaan tol ajal seda saart vähe räsinud ja fotodelt nähtud Bounty rand ei olnud oma räsitud palmidega enam postkaardikas, v-olla nüüd 3 aastaga on jälle kõik jonskus. Lisaks häirisid vähemalt seal rannas sukeldjuate paadid, mille vahel oli vajalik siis endale ujumiskoht välja võidelda.
Kohale sai mindud bussiga Cebu-st (5h) ja siis väiksema paadiga üle, mis võttis tänu lainetele aega vist ca tunni. Kindlasti tasub arvestada, et sadamasse ikka enne 5.00 pm jõuda, vähemalt tol ajal oli mul mingi info et peale seda võib olla keerulisem saarele saada olla.
Ööbisime Tepanee Beach Resortis, oli täitsa normaalne hind ja nende poolsest nurgast oli väga hea päikeseloojanguid nautida.
Hinnatasemelt tundus muidu suts kallim saar olevat kui teised käidud aga eks see üldiselt nii on sukeldujate kohtadega.

Helenad... Eeldan , et kariibi valge ranna all mõtlete valget liiva ja no sellist leidus Filipiinidel küll ja veel..igaks juhuks kiikasin ka Dumaluan ranna fotosid Palawanil ja võttis ka nüüd silmad valusaks:).
Randade mõistes tasub Filipiine kindlasti külastada...toidu pool on küll kerge pettumus seal jah.

9 h sai juba Perentianile kunagi jõutud, Tiomanile 9 h tundub ikka väga ulmeline.

Nõus. Selliseid nupukaid võiks tõesti veel olla. Hea algus tehtud veigo poolt (Y)

Pakuks spikerdamata Boeing 777 ja 737

Lennanud enamus "main stream" lennuki markidega (v.a 787. . Emiratesi A380-ga sai lennatud 2011 alguses HKG-BKK otsal. Oli siis teine suht uus lennuk ja elamus oli vinge. Toit , salongi kujundus ja loomulikult ka pardapersonal olid tasemel. Hind sellel otsal oli igatahes nagu ka eelpool mainiti ca 200 eur economy eest.
Uus lemmik on aga nüüd A350, kus nagu reklaamitult tundub sisekliima(õhk) palju mõnusam ja peale pikka lendu pole nagu väga väsinud tunne (lennu ajal ma üldiselt ei maga).

Lapsed ja suured kohvrid soosivad jah suht paikset olemist. Endal tavaliselt siis 3..4 ööd olnud paras väiksema saare avastamiseks ja siis jälle alati mingi uue koha ette võtnud. Saarte vahel näiteks laevaga trippamine pigem puhkuse mõnus osa. Kellele mida...

Kuna Chang-il on 6 ööd on suts liiga palju olla, siis soovitaks vähemalt päevad erinevate randade vahel ära jagada, ehk siis erinevad hotellid võtta. Puhtalt isiklik arvamus.

Eks olen ka üks nendest turistidest olnud, kes Phanganile kiivrita tiiru peale teinud. Eks nüüd tagasi mõeldes oleks võinud võinud end kaitsta tõesti, sest Haad Rin-i poolsed mäed olid päris "toredad". Samas muu osa liiklus oli suht rahulik ja eks see v-olla panebki paljusid kiivrist loobuma. Filipiinide väiksematel saartel olen ka muidugi kiivrita kulgend.
Viimati Hispaanias sõites sai igatahes juba ka kiiver pähe topitud ning eks järgmine kord läheb ka väljaspool Euroopat see kasutusse. Pole motet tervisega väga riskida...

Dominikaanis ju ESTA-ga küll midagi teha ei ole. Stockholmist otselennuga minnes maandud seal ja saad viisavabalt 180 päeva olla (poole aasta jooksul)

Siselendude terminali eest oli "meter taxi" lett ja seal ei olnud midagi fixitud. Lett tahtis 100 THB lisaks taksomeetri arvele saada, mille andsin taksojuhi kätte. Tõenäoliselt kui ise taksojuht üles seal leida, siis saab selle summa vast vahele jätta, kui see muidugi just lennujaama välja/sissesõidu tasuga kuidagi seotud ei olnud. Karonisse läks igatahes koos sellega kokku mul ca 850 THB. Sõit oli igatahes üsna pikk kuigi taksojuht ei hoidnud just end väga tagasi gaasiga ning lõpuks oli suht hea meel, et ei võtnud minibussi koos teiste turistidega.

Tõsi, Phangani Haad Rin poolse otsa mäed olid päris põnevad rolleriga läbida aga teiste asulate pool oli ikkagi suht rahulik liiklus ja kui silmad lahti hoida, siis tundus väga turvaline sõita. Phanganil võib lisanduda ka "full moon" pidude koefitsent korra kuus, kus siis v-olla kerges vines pulti istutakse. Isiklikult sihtisin just kunagi selle peo välist aega seal saarel.
Phuketil olles tundus juba taksoga sõit kergelt ebaturvaline arvestades , kui närviliselt seal linnas ja mägede pool liigeldi, mis siis veel rolleri seljas seal tunne võib olla.

PS. Kes eilset Jussi intervjuud nägid tema õnnetuse kohta, siis ka siit minu soovitus. Ärge vähemalt Phuketil rolleriga sõitke. Phuketi lennujaam oli plaasterdatud ja lonkavaid inimesi täis ja oli aru saada,et just mingi roller vms õnnetus oli selle põhjustajaks. Ise olen väiksematel saartel rentinud, kus tundub ohutum. Tõenäoliselt just teiega ei juhut midagi aga miks peaks saatust proovile panema?
Lisaks mainis ka Juss, et Tai pole enam see, et kohalikud petavad jne..jällegi see Phuketi teema, kus teenindajad isegi hotelli lauas ei viitsi enam sulle "wai"-d teha ja kui ise neid nõnda tervitad, siis tuleb neile see meelde küll...

Tere,

Tulin just oma 4dalt tripilt Taist. Käisin siin lõpuks ka Phuketil ära. Oli enne eelarvamus ja see sai ka nüüd kinnituse. Paras koht korra seal maanduda ja siis Andamani saartele kiirelt edasi minna. Oleneb muidugi kes mida otsib, kes tahab pidu panna ja meie purjus idanaabreid vahtida, siis näiteks soovitaks Patongi minna...kes otsib rannapuhkust siis lugegu nüüd edasi.
Selles mõttes on Krabi kandist hea alustada. Ao Nangist oleks ma paar päeva ja käiks vaataks Railay ranand üle. Edasi seal siis paatidega allapoole minema.
Seekord vaatasin üle Koh Mook-i, Koh Ngai ja Koh Kradani...viimane meeldis neist kõige rohkem, Ngai ka väga ilus koos mõnusa snorgeldamise võimalusega nagu Kradan. Kõige vähem meelsid Mook, kuigi positiivsust lisasid seal kohalikud inimesed. Lisaks soovitaks minna kõige alumisse otsa Koh Lipele. Loomulikult kõige lähemal Krabist minna on Lantale ja Phi Phi, need väärivad ka külastamist. Aeglasema paadi hind oli näiteks Kradanilt Phuketisse 1400 THB nägu, kiirpaadiga Phuketist Ngaile oli näiteks 2100 nägu, hea kiire aga kallim... Eks Krabi kandist liikudes võib siis ise arvestada, peaks sarnased hinnad vast olema.

4,3 ja 500 km eemal, mis seal kõhedaks teeb?

Kuram, Mia purustas igasuguse turvatunde nüüd:). kuidagi sellisele võimalusele ei mõelnudki.

Lisaks abiks ka näiteks väike tabalukk kohvrile. Endal selline igal reisil kaasas, millega seljakoti lukud kokku tõmmata...küll saaks selle lahti suurema jõuga murda aga vaevalt et hotellis väga tahakse konkrteeselt neid murdma hakata...

Mul on vastupidi. Esimesed lennud tundusid kuidagi mõnusad ja turbulentsid ei häirinud. Nüüd aastaid edasi on iga lend natuke vastikumaks muutunud. V-olla abiks ka tehtud "go around-d" ja mõne tunnised tiirutamised lennuvälja kohal halva ilma tõttu jne.Tõsi , kui on mitme vahemaandumisega reisid olnud, siis viimases otsas on küll juba suht tuim tunne ja suht ükskõik mis toimub:)

tripp...tõde on v-olla valus kuulata, aga miks sellist tõde siin foorumi teemas levitada, kus inimesel tugev lennuhirm? Võime ju võrdluseks tuua positiivset statistikat aga üks tilk hirmujuttu võib selle kõik ilusti ära nullida.

Cebu linnast sai bussiga mindud 5h sadamasse ja praam Bantayanile paberite järgi 1h, mis venis tormi tõttu väe pikemaks. Siquiorilt Bantayanile minek võib ajaliselt seega päris pikaks venida. Meile lisandus ka siis Bohol-Cebu ots .Tasub ka arvestada praami aegadega, kunagi väljus viimane laev 17.30, v.olla see muutunud nüüd. Igatahes tasub mõelda variandile alustada saarele minekut Boholilt ja võtta Siquior üldse esimesena.
Ps. Pole Siquioril ise käinud, keegi oskab v.olla siin midagi täpsustada.

..Lisaks on seal ka teisi, kes käivad 2x WC ja passivad seal tagumikud sinu näo juures, lisaks saad siis uinuda WC mõnusate helidega. Seal seina juures on ju üldjuhul antud WC, sealt toovad siis stjuardessid sulle mahedaid napsujooke?

Kas Airasia alustab ka lende nüüd BKK-st? Täpsuse huvides küsin.

Lisaks..Marit 78, 10 eur eest peaks kohapeal vast 360..370 bahti saama :)

Jah. See kindlasti minu ja mõne mu tuttava arvamus ega ole absoluutne tõde..aga olles Tai rist-rästi läbi käinud, siis jätaks ISIKLIKULT selle koha viimaseks.
Lisaks kui veel rannast eraldi rääkida , siis mul tõesti kahju kui mõne inimese Tai ranna kogemus sellega piirdub...
Mis puudutab päike12 kommentaari , siis 10..15 aastat tagasi oli internetis oluliselt vähem informatsiooni sihtkohtade kohta. Nûûd leiab kas või youtubes igasuguseid abistavaid videosid, foorumitest rääkimata. Inglise keele oskus on minu arvates suht oluline ainult.