Viimased kommentaarid

@E.T My bad...ostnud pileti alati 2le:)

Pigem võta jah rong (90 bahti) ja sõida linna. Seal juba valik laiem

Ma küsiks teemaalgatajalt, et miks valisite just Pattaya? Ma olen siin foorumis ennegi seda mantrat tagunud, et Pattaya on viimane koht kuhu Tais minna. Tavaliselt tullakse Pattayast tagasi mõttega, et mis selles Tais küll nii erilist on, et seal nii palju käiakse. Kui transpordi aeg on küsimus, siis ma pigem invetseeriks veel paar tundi bussisõitu ja liiguks Pattayast mööda Koh Chang jt saarte poole. Kui bussisõit on välistatud, siis vast uurige palju võiks transport minivan-ga maksma minna.
Bangkoki 4 päeva asemel oleks ka seal max 3 päeva, see on rohkem kui küll.

Laevaga Cebult-Boholile minek on väga normaalne variant. Laevad korralikud ja sadamas küll mingit "hullumaja" ei kohanud. Flipiinidel tuleb laevadega üksjagu sõitmist, kui tahta väiksemaid saari külastada ja kogemustest võin öelda, et seal on palju hullemaid aluseid , kui need , mis Boholi vahet sõidavad.

Ei tahaks uskuda,et reisikindlustus katab " palju eestlaseid ja liiga kallis" juhtumi:)
Ma soovitaks ka ikka ära käia ja mitte hakata uut reisi sebima. Enda lemmik koht Aasias on jätkuvalt Tai, kus olen 4x käinud ja ei heiduta mind see, et iga teine v-olla seal juba käinud ja õlle 2x kallim. Lihtsalt meeldib see toit ja erinevad saared ja ei näe põhjus miks ei peaks uusi kohti seal 5x veel avastama minema.
Kui tahta end veel erilisena tunda, siis peab Arktikasse või Polüneesia saartele minema, seal vast veel vähe rahvuskaaslasi käinud.

Venelaste suurt kontsentratsiooni olen kohanud just Koh Samuil (Chanweng) ja loomulikult ka Phuketil- Karonis ja Katas. Loomulikult on need kohad ka ühed kõige "turistikamad" Tais

Väga hea lugemine (Y).
Kindlasti raske vastata aga millisesse kohta läheks võibolla isegi 2x tagasi?

Ja näed, said samalt kodanikult ka kohe laksu ära:)

To kirssand, see Rootsi näide ei ole eriti pädev. Põgenikud kes siit läksid olid pmt samast kultuuriruumist, ainuke erinevus oli keel. Rootsi ühiskonda sulanduti tõenäoliselt väga kiiresti. Pakun et neid protsente kes nö halvale teele läksid ei saa siinkohal võrrelda. Hetkel on suur osa Euroopa põgenikest teisest vähe agresiivsemast usust ja see tekitab konflikte. Soovitakse oma õigusi jne. Hea näide youtubest ühest konfliktist

Valge naine "napis" riietuses ei ole"ei keegi" nende jaoks ja nii neid vägistamise asju ikka ja jälle juhtub. Ei tahaks muidugi ka siin üldistama hakata- meediasse valge mehe vägistamised nii lihtsalt v-olla ei leki ja need pealkirjad ka ei müüks nii hästi.
Samas jah, hetkel on 1% nendest sisserändajatest s..pead aga mis protsendini siis ootama peaks, et hakata ka selle teemaga tõsisemalt tegelema?
Rännumehel selles mõttes õigus, et siin kommentaariumis seda probleemi ära ei lahenda. Tekitame ainult negatiivseid emotsioone kohas , kus võiks tegelt rääkita vähe positiivsematel teemadel...nagu reisimine:)

Kahjuks nii on, et vananev ja kahanev Euroopa rahvas jääb siin lõpuks vähemusse. 50 a. pärast näeb see Euraasia nurgake täitsa teine välja rahvastiku mõistes. Selles mõttes teema püstitusest ja inimeste murest saan täitsa aru...miks mitte seda siin foorumis ka arutleda. Savisaar ja Trump on rahvastiku küsimuse juures ajaliselt ülikiirelt mööduvad probleemid, kuigi ega ei keela keegi ka nendest vaba teemat tekitamast. Kas see arutamine siin midagi päästab aga kergem äkki hakkab:)

Lisan veel, et neiu seal lauas oli väga kehva inglise keele oskusega ning vahepeal käis üks Emiratesi tädi tal abis. V-olla jäi seal midagi "lost in translation", et isegi ainult käsipagasiga check in-I ei suudetud ära teha.

Või juhtuda tõesti, et tuleb Tai piir ületada. Endal kogemus, kus ootasin transiidis millal Angkor air oma check in-I avab. Jalutasin rahulikult kusagil tund-poolteist enne siis sinna lauda, kus üks neiu teatas, et kuna neil Finnairiga lepingut ei ole, siis check in-I pean väljas tegema. Reisisin käsipagasiga ja isegi see ei aidanud, öeldi lihtsalt 10x sorry ja kõik. Õnneks olin BBK-se äriklassis lennanud ja kortsus priority maalemineku paber tagataskus, mida lennukist väljudes jagati. Järgnes kiire jooks läbi lennujaama ning kõige lühem Tai kuningriigi külastus. Siem Reapi igatahes jõudsin.

Ma ei tulnudki teema algatajat aitama, hbert soovitus istekoha valikul oli juba piisavalt hea. Kahjuks sa seda ei suutnud välja lugeda. Lisaks on siin veel arukaid arvamusi/kogemusi lastega. Lihtsalt sinu delfi stiilis s...ta pritsivad kommentaarid ajasid südame pahaks või kuidas nimetada rõvedalt üldistavasse juttu teise(te) inimese(te) suunas, keda sa isegi ei tunne? See juba näitab ära millise "mehega" on tegemist. Loomulikult kujundas seda arvamust ka sinu teiste teemade kommentaarid, mis on lihtsalt labased.
Rohkem ma sel teemal siin sõna ei võta ega algset teemat ei risusta. Over and out.

Irw, siin kodanik hbert räägib oma kogemusest ja annab isegi noorele emale nõu aga siis tuleb keegi s...prits Maur.Aur ja asub lahmima. Kas sul on mingi eriline hälve millest sa tahaks eraldi rääkida? Vaadates sinu teiste teemade mõnda kommentaari (a.la pane ona), siis ega sul haridusega vist väga hästi ei ole eks?

Pagasi osas on kindlasti eelistustes kinni. Ise eelistan ka juba üle 10 aasta käsipagasiga soojas käimist. Tais on ikka päris huvitav vaadata, kuidas näiteks saarte vahel reisijad oma 25 kg kohvreid mööda ranna liiva lohistvad...eks peale sellist punnitamist v-olla lähebki uusi pükse ja uut T-särki kohe vaja. Enda riided alati jooksvalt hotellis ise ära pesnud ja konditsioneeritud toas lasknud ära kuivada.
Loomulikult ei mõista siin kedagi hukka.

Mul autos Fixit teibi nimeline asi kaasas. Siiani sellega telgivaia ära parandanud. Kindlasti saaks ka voolikud korda. Parandus jääb űlitugev. Siin müüb seda Espak. V.olla seda seal kandis ka müügis.

Kindlasti minnakse reisile mingite varudega kuid 1000 eur deposiit, mis kahe auto puhul võiks olla ka näiteks 2000eur?, on ikkagi suur summa kinni panemiseks. Lisaks kui võtta nii, et kui näiteks tegemist 3 paariga, siis "pere" peale on see summa 332 eur või vastavalt üle 600 eur.
Kokkuvõttes tahtsin öelda, et miks hinnata teiste rahakotti, igaüks reisib nii nagu tahab ja suunab oma summad kuidas ja kuhu vaja. Hea vähemalt, et siin mõni andis asjalikuma kommentaari ka teema algatajale mitte ei hakkand lihtsalt ilkuma.

Siis võiks ka Turkishit vältida. Vähemalt mingi aeg olla kiidetud iga lennu alguses nende uut presidenti (kuulujutt v-olla?). Toimuvast Türgis teavad kõik vast..

to karvanejakole...äkki ütled siis inimestele, et mis summad kontol peaksid vabalt saadaval olema, millega võib inimene Eestist välja reisida, hoiaks palju aega siin inimesed kokku, et kas üldse on mõtet kohvrit pakkida?
Vot ei saa ma ka aru sellisest künismist.

Kui veel samal päeval Bangkokist edasi lendate, siis soovitaks küll Finnairi...eriti kui veel lapsed kaasas. IST lennujaam pole küll hull aga ega seal midagi super mõnusat ka ei ole.

Ma ei soovita Samuid. Kaunimad rannad jäävad ikka Andamani saartele. Ööelu leiab jah Samuil Chawengist aga see pole just linn rannaga mida nüüd metsikult nautida.

Kuna ma sukeldumisega ei tegele, siis Malapascua mulle erilist muljet ei jätnud. Banatayani saar oli näiteks seal kandis rohkem minu meelt mööda. Sukeldajatele pidi aga see väga hea koht olema, järelikult seal kandis vee all midagi head peidus on. Kahjuks oli viimane orkaan tol ajal seda saart vähe räsinud ja fotodelt nähtud Bounty rand ei olnud oma räsitud palmidega enam postkaardikas, v-olla nüüd 3 aastaga on jälle kõik jonskus. Lisaks häirisid vähemalt seal rannas sukeldjuate paadid, mille vahel oli vajalik siis endale ujumiskoht välja võidelda.
Kohale sai mindud bussiga Cebu-st (5h) ja siis väiksema paadiga üle, mis võttis tänu lainetele aega vist ca tunni. Kindlasti tasub arvestada, et sadamasse ikka enne 5.00 pm jõuda, vähemalt tol ajal oli mul mingi info et peale seda võib olla keerulisem saarele saada olla.
Ööbisime Tepanee Beach Resortis, oli täitsa normaalne hind ja nende poolsest nurgast oli väga hea päikeseloojanguid nautida.
Hinnatasemelt tundus muidu suts kallim saar olevat kui teised käidud aga eks see üldiselt nii on sukeldujate kohtadega.