Condor pakub võimalust salongipagasile koht broneerida
veigo
veigo
4. dets 07:44

Pole vist uudis, et lennukis käsipagasile istme kohal asuvas pagasiriiulis koha leidmine võib kohati veidi keeruline olla, seda eriti talvel, kui reisitakse talvemantlite ja tavalisest suurema pagasiga. Seetõttu täitub käsipagasiriiul üsna kiiresti ja reisisaatjatel on tegemist, et asju ümber paigutada ja kõike ära mahutada.

Puhkuselendudele spetsialiseerunud Saksamaa lennufirmal Condor on sellele teatav lahendus – enne reisi on võimalik oma käsipagasile pagasiriiulis koht broneerida. Koha broneerimise hinnad sõltuvad lennu pikkusest, alates 9,99 eurost. Broneeringuga ei kaasne võimalus salongi rohkem või suuremat käsipagasit võtta. Pagasile saab koha broneerida enamiku Condori lühi-, kesk- ja pikamaa turistiklassi lendudel, kõrgemates teenindusklassides pagasikohta reserveerida ei saa. Salongipagasi broneeringut näeb pardakaardil.

Tegemist pole uue lisateenusega, Condor on käsipagasiriiulis koha broneerimise võimalust pakkunud juba 2022. aastast. Kuigi ettenähtud suuruses käsipagasi saab Condori lennuki salongi endiselt ka tasuta kaasa võtta, võib osadele reisijatele sellele koha leidmine tunduda liiga stressirikas ja lennufirma nägi võimalust vormistada see tasuliseks lisateenuseks. Lõpptulemus peaks olema endiselt sama – kõik käsipagas mahutatakse kas riiulitesse või eesoleva istme alla.

Salongipagasi puhul tekivad probleemid üldiselt sellest, et pardale võetava käsipagasi kaalu/mõõtude vastavust lubatule kontrollitakse harva (või siis kohati ülirangelt). Aga nagu näha, on võimalik seda monetariseerida.

Euroopas tuleb seda ilmselt vähem ette, aga USA reisifoorumites korduvalt jutuks, kus inimene läheb oma piletijärgsele kohale, keegi aga istub juba seal ees ning keeldub ära minemast, öeldes näiteks et tahab oma sõbra, kaaslase, lapse vms kõrval istuda ja istu hoopis tema piletijärgsele kohale. Ning õiendamisest pole mingit kasu - inimene ära ei lähe, lennusaatjatel kiire ning peadki mujale istuma. Ilmselt hakkab ka selle broneeritud pagasikohaga nõnda olema, esimesena sinna jõudnu topib ikka oma kohvri sinna ja kes hiljem tuleb, selle kohver rändab kuhu iganes

4
1

Olen hakanud jälgima, kuhu reisijad oma käsipagasi lennukis panevad. Väga suur osa paneb oma käsipagasi lennukisse sisenedes, esimesele vabale kohale, kuigi endal on istmekoht taga lõpus. Seda siis lühemate lendude puhul. Pikematel reisidel panevad need kellel on mitu käsipagasit osad lennuki etteotsa (hea väljumisel kaasa haarata) ja need millest midagi vaja lennu ajal võtta, enda lähedusse. Olen istunud lennuki esimeses kolmandikus ja kõik käsipagasi riiulid on täis, ometi pole nt. minu kolmeses reas veel ühtegi reisijat, aga mina pean otsima, kuhu oma käsipagas panna.

Olen jätkuvalt seda meelt, et ostsin lennupileti (mis on ju nummerdatud) siis miks minu peakohal ei ole vastavalt istekohale ka numbrit, kuhu saan oma käsipagasi panna.

1
0

Päris huvitav tähelepanek käsipagasi paigutamisest. Pole otseselt jälginud, aga kohati on küll olnud, et riiul täis, aga istmed seal all tühjad/pooltühjad.

0
0

Eriti häiriv eurobisnesis lennates, esimene rida peab oma kotid üles panema, aga esimestes riiulitel on turvademo asjad ja lennuaaatjate kotid, lisaks juba päike12 poolt mainitud kodanikud, kes tagaotsas istudes oma kotid äriklassi riiulitele suruvad.

Siis ongi, et näiteks 2A istudes pead oma koti 7. või 8. rea kohale panema, sest mujal pole enam ruumi. Ning lennuki maandudes vastuvoolu end pressima või ootama, kuni kõik on maha läinud.

0
0
Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Seesam
Sisuturundus
Puust ja punaseks: kes hüvitab pagasi hilinemise, kahjustumise ja varguse?
Turvaliselt soojamaareisile!
Apotheka Beauty
Sisuturundus
Turvaliselt soojamaareisile!
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased