Aaria reisid-mitte kunagi ei saa usaldada

Olen siit lugenud nende kohta, et nad on ebausaldust ara teeninud. Tana saime ka meie kinnitust. 15. sept. pidi soit olema itaaliasse. 9. sept.saime kirja, et reisi ei toimu. asjad pakitud, toolt puhkus voetud, lapsed maale kaubeldud- ja nyyd tutkit sulle. Helistamise peale oldi vaga ylbed-saite kirja ja olge vait. 60 paeva oodake siis saate raha tagasi, kui saame? Kas on kellelgi veel nii juhtunud?

Jah, ka meie reis Portugali tühistati nädal enne reisi algust, kõigepealt muudeti reisi olemust - pidi olema laevadega minek, selle asemele tekitati bussisõit läbi terve Euroopa sisuliselt. Ja hullu moodi tehti seal firmas maha konkurente....see ei ole ikka päris õige firma, kes oma konkurente kliendi ees maha teeb. Jube suure suuga tädi oli seal firmas, muudkui seletas, kui hea firma nemad ikka on ja kui kvaliteetset teenust nad osutavad võrreldes teiste firmadega..... jah kutse-eetika puudub, seda esiteks ja no kvaliteet on jah enneolematu.

Ka meie saime eile kirja, kus anti teada, et 15.09.08 toimuv reis Itaaliasse ära jääb. Saime ka teada Tarbijakaitsest, et sellel reisibürool on ära jäämas kõik selleaastased 9-10 reisi.

Arvatavasti on inimeste arv 300-400, kes oma raha nüüd tagasi ootama hakkavad??? Summad ei ole üldse väiksed. Käisime Aaria Reisid OÜ-s, sealse jutu järgi saime aru, et raha neil ei ole.

Mis edasi! Tahaks hoiatada kõiki eestimaalasi inimeste eest, kes nii teevad.

Ja kui me nüüd 60 päeva ootama jääme, siis on arvata, et seda raha ei näe keegi. Peaks ikka tegutsema hakkama kohe. Aga kuidas?

Reis 1.-10.okt. kah tühistatud. Ja kirjas lausa öeldud, et finantsprobleemid - ei taha kohe öeldagi, mida see ilmselt tähendab.....

Ka minu pensionärist isa maksis reisi eest 14000.- ja ootas terve suve , et saaks Hispaaniasse, nüüd tuli teade koju, et jääb ära. Kommentaarid vist liigsed.
Kas kellelgi on kinnitust sellele, et kõigil tegutsevatel reisbüroodel peab olema kindlustus, mis sellistel juhtudel 60 pv. jooksul kahjud kliendile korvab?
Samuti kas nn. Aadria Reisdel see oli/on?

Submitted by Aaria Reisid (not verified) on 7 May, 2007 - 13:36.
Tarbijakaitse ameti

Tarbijakaitse ameti määruse järgi võib reisikorraldaja 2 nädalat enne reisi selle ära jätte. Ka reisitingimustes on see klausel sees.
Aaria Reisid on alati vähemalt 2 kuud ette öelnud.
Paljudele reisidele ei pääseta seetõttu, et reis on väljamüüdud, see on vägagi erinev reisi ärajärmisest.
Kui kellelgi on tõendeid Aaria Reiside seotuse kohta Viru Reisidega, siis teile on välja pandud preemia 10 000 eek, mille Aaria Reisid maksab välja sularahas.

http://209.85.135.104/search?q=cache:ahYfLDhzp0oJ:test.trip.ee/node/30286+aaria+reisid&hl=et&ct=clnk&cd=28&gl=ee&lr=lang_et

Ei ole vaja teemat mujale viia.

Itaalia reisi äraütlemine toimus 5 päeva ennem reisi.

Aaria reisidel on Tarbijakaitses hoiul 200 000.- Kui ärajäänud reisijate raha summa on ulatumas 3 miljonini, siis ...

Olen ka üks aaria reiside ohver, siiani väga löödud. Peaks jah kohe tegutsema hakkama, kasvõi kohtusse minema, võtaks appi Võsa Petsi ja Riisalu jne. Kuidagi kahtlane on, et me raha tagasi saame.

See teeb tõesti vihaseks kui pisut enne reisi öeldakse et reisi ei toimugi. Eriti veel kui raha juba makstud ning vabad päevad ees ootamas. Oleks siis vähemalt võimalus raha kohe tagasi saada, saaks ju kiirelt ehk mõnele viimase hetke pakkumisele minna.

Ise õnneks pole kunagi selle firma teenuseid kasutanud. Ja ega vist tahagi peale seda mis siit loen. Nendele kes "orki" lendasid soovitan see lugu tõesti siit foorumist välja tuua ja suurema kella külge riputada. Olgu selleks siis Võsa, Riisalu või kasvõi mõni päevaleht. Kindlasti tuleks abiks kui saaksite seda ühiselt teha, mida rohkem kannatanuid häält teeb seda kaugemale see kostab. Kui kannatanuid palju siis võib tõesti tekkida olukord kus raha tagasisaamine on suur küsimärk (kahjuks), seepeale aitab vist tõesti vaid Tarbijakaitse ning hädapärast ka kohus.

Jama lugu küll.

Vaadake Aaria kodulehte, sinna on ilmunud teade, et kõik reisid jäävad ära pankrotimenetluse tõttu.

ühest rämpsfirmast lahti. Kahju, et see tuleb maksta kinni reisijatel ja sama seltskond hujareid alustab mõne aja pärast uuesti tegevust. Oma süü on ka lihtsameelsetel odavreisiotsijatel, ammu ilmuvad siinsamas Tripis negatiivsed kommentaarid selliste tegijate kohta.
Huvitav ..kes on järgmine? Sel aastal eelistan igaks juhuks Soome reisikorraldajaid.
Ja siiras kaastunne puhkusest ilmajääjatele.

Kannatajad, te ikka uudist vaatasite.See oli esimene käik,teine käik on politseisse avaldust kirjutama(asi on kahtlane),sest tõesti on pankrotimenetluset välja kuulutatud
HOITKEM KOKKU JA ÄRME LASE ENDLE ÄRA TEHA

Palun kas keegi on saanud aarialstelt ärajäänud reisi eest raha tagasi ja kui suure osa sissemakstud summast? Kusagil on kirjas, et 28.10.08 algusega kell 12.30 Tallinnas Tartu mnt 85 saalis nr 6 , alustatakse reisifirma pankrotimenetlust.

Unustasin: reisibüroo on alates 02.10.08 Jõe 2 II korrus, seal asub ka OÜ Novinka.

Reisijate poolt sissemakstud raha ei saa ise kuhugi kaduda, ilmselt on raha kuskile mujale ja tulutoovamasse ettevõtmistesse kanditud. Võib arvata et, ainult mingi osa võib jääda reisikorraldajale töö tegemiseks. Kui töö on tegemata, siis pole tal õigust ka meie raha kesteab-milleks kulutada. Nende raamatupidamise kontrollimine peab näitama, mida nad minu arvates meelega valesti on teinud. Kas ja kuidas meile tekitatud kahju hüvitatakse?

Raha saab küll ära kaduda. Igal reisifirmal on sõlmitud hotellidega ja bussi-/laeva-/lennufirmadega lepingud. Kui broneeringutest ära öeldakse või teatud aja jooksul ei suudeta teatud arv kliente tagada lepingupartneritele, tuleb maksta suuri leppetrahve. Nii mõnigi reisifirma on korraldanud kahjumis reise ainult sellepärast, et trahvid oleksid veel suuremad.
Teiseks olid neil küllaltki odavad reisid (klientide võitmiseks), mis ilmselt mingit kasumit ei toonud. Kahjumis reise ei saa lõputult korraldada.
Klientide raha ei panda ju kuhugi kappi hoiule. Selle eest tasutakse ka kontoriruumide üür, kontori töötajate palk, sidekulud, kõik maksud jne. Ei ole nii, et mingi konkreetse reisi eest makstav summa läheb ainult selle konkreetse reisi kuludeks.

Jah tõesti saab raha ära kaduda - kahjumis reiside lõpetamiseks tehti möödunud aastal nö surevale ettevõttele 4,1 miljoni eest kinnisvaratehinguid (kusjuures kasum aasta-alguseks oli vaid 425 tuhat krooni), mis minu meelest niisugusele väikesele ettevõttele on hirmuäratavalt suur kulutus. Loomulukult on reiside sissemaksud suuremad sedavõrd, et asutus saaks ära-elada, võibolla on selleks 1000 krooni, mis tuleb kohe ära maksta. Jah raha tõesti ei hoita kapis, hoitakse kas kassas või pangas, aga arvel on ta raamatupidamiskontodel, et oleks näha kui palju raha on iga kulutuse jaoks olemas ja kas on võimalik kulutada just nimelt selleks või teiseks-kolmandaks vajaduseks. Ja aus tegija ei tee kulutusi, mida ta välja teeninud ei ole.

Tõesti on kohus 28,10 ja olete oma rahast ilma, kui ei usu siis oodake ikka veel kuni 60 päeva täis saab! Millest me eelnevalt oleme rääkinud! Või küsige Inger-Stina Palmet, kes nüüd selle eest on vastutatav(kui teda näete).

Ei ole mõtet seda preilit tülitada. Kogu selle supi autor on Andrus Nõmm, kes asub Jõe 2 II korrus oma "NOVINKAS". Tegelikult on kõikidel dokumentidel tema allkiri ja ta oli ainuisikuliselt kogu juhatus. Tegelikkuses vastutab ta veel 7 aastat kõigi asjade eest, juhul kui ta ise paremat seadust pole endale välja mõelnud. Sel pankroti homsel päeval ei teagi milleni jõutakse.

ja palub Tarbijakaitseametile esitada avaldus raha tagasimaksmise asjus. Avaldusi koos koopiatega nõuet tõendavatest dokumentidest (leping/arve ja maksedokumendid) ootab Tarbijakaitseamet 10. novembrini aadressil Kiriku 4, 15071 Tallinn või e-mailil info@consumer.ee AITAB ALATI !

Tarbijakaitse soovib, et avalduse juures oleks ka panga väljavõtted ülekannetest.