Aegean Tallinna lennud lõpevad?

Kas keegi on kursis, kas aegean lõpetab püsivalt Tln-Ath lennud märtsi lõpus? Suveks ja sügiseks Rix ja hel lennud on müügis, kuid Tallinna omad mitte.

Aegean on Tallinna suvise lennuplaaniga ka varem üsna hilja peale jäänud. Eelmisel aastal oli musta reede ajaks suvine lennuplaan olemas.

0
0

Viimastel aastatel sügiseti samad küsimused olnud? Lõpuks ikka lendavad, lennukid üsna täis ka, seega nõudluse puudus vähemalt liini ei sulge.

0
0

Ilmselt ei ole Tallinna liin kõige olulisem. Seda tõestab ka fakt, et endiselt on väljumised hommikul kell 3.30 ning ainult Ateenasse. Nõudlus teiste liinide järele on olemas ja airbaltic on neid auke vaikselt täitmas. Sel suvel sõitis Tallinna ja Ateena vahelt tükk maad vanema väljanägemisega lennuk kui varasemal kahel aastal. Tegu on 3 h 50 m pika otsaga. Sama aja jooksul jõuab sama lennuk mitu lühemat otsa teha. Kui lühemad otsad on suure nõudlusega liinidel, kus pileti eest saab kõrgemat hinda küsida, siis võib sealt isegi suurema kasumi korjata. Olulisi liine saab Aegeanis alati aasta aega ette broneerida.

Võib eeldada, et meie osas tehakse otsus siis, kui Tallinnast olulisemad liinid on paika loksunud ja planeerijatel jääb lennupargis mõni lennuk üle. Nii Boeing kui Airbus ei suuda sammu pidada järjest kasvava nõudlusega uute lennukite järele. Just äsja teatas Ryanair, et jätab mõned uued liinid avamata, sest pole soovitud lennukeid tehasest kätte saanud. Seega võib vaid loota, et Tallinna liin jääb alles ning suvine plaan avaldatakse enne musta reedet.

1
1

@täitsajänku

Pigem on need lennuajad algusest peale olnud sellised, et võimalikult vähe Aegeani ressursse kasutada. Jutt "Sama aja jooksul jõuab sama lennuk mitu lühemat otsa teha" ei päde, sest see lennuk seisaks lihtsalt Ateena lennujaamas. Jah, neil lähevad õhtul hilja (samal ajal, kui Tallinna lend) lennud Kreeka erinevatele saartele, kust need hommikul tagasi tulevad, kuid neid on minimaalselt ja suurem osa lennukeid seisab siiski Ateenas. Seega kindlasti pole probleem selles, et neil lennukitest puudus on.

0
0

Kui neil on piloote palju ja lennukeid vähe, siis ongi loogiline lennuk öösel sõitma panna.

0
0

Ma ei tea, kas nad veavad ühe meeskonnaga välja edasi-tagasi. Kui mingi viivitus tekib, siis lähevad töötunnid küll lõhki, meeskondi Tallinnas roteerida on ilmselt suht kallis lõbu.

Lennukipargi mõttes on see küll tüüpiline plaan rakendada öösel kasutult seisvaid lennukeid, aga see on odav ainult siis, kui ei pea meeskondi vahetama. Kui Tallinn oma pärapõrgu asukohaga roteerima sunnib (mis Riias ja Vilniuses ei tarvitse juhtuda, palju lühem lend), on see kohe Tallinna jaoks väga ebasoodne kulurida.

Nii Estonian Air omal ajal kui airBaltic on öiseid lende üritanud kasutada lisaraha teenimiseks, aga see on tore, kuni ühtegi tõrget ei teki. Niipea, kui sul see öine lennuk kuskile Thblisisse või Tallinna kinni jääb (Estonian Air pakkus ka öiseid tšartereid mitmele poole), on meeskonnad pekkis, järgmise päeva normaalne päevane graafik pekkis ja ilmselt hakkab kohe meeletu kahjum jooksma mitme suuna pealt korraga. Estonian Airi murdis see öine rabelemine igatahes miljonitega kahjumisse, ja see oli veel enne seda, kui EL käskis igale reisijale 300 euri näkku visata. Firma oli lihtsalt liiga väike ja lennukeid liiga vähe - Aegean ilmselt saab paremini hakkama.

3
0

Pole küll liiga palju Aegeaniga lennanud, aga see suvi ATH-TLL oli kaks korda puupüsti täis, nii et täituvuse üle vast kurtma ei peaks. TLL-ATH suunal lennanud ei ole ja kommenteerida ei oska.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased