Akupangad ja FAA reeglid EUs

Tere,

Oma hobi tõttu olen sunnitud kasutama akupankasid reisidel. Teemasse süvenedes avastasin, et miskipärast Euroopa lendudel on lubatud akupanga max võimsus 100Wh.

Issüttimisjuhtudest olen teadlik, aga minu meelest on see ülepaisutatud case,eriti LifoPo4 akude puhul

USA lendudel aga 160 Wh. Ometigi võetakse malli FAA reeglite järgi väga paljuski asjades.

Kellegil on kogemusi jagada? Kuidas kontrollitakse jne. Ees ootab reis Kreetale ja varsti USAsse.

0
0

Miks peaks FAA reeglid Euroopas (või ükskõik, kus väljaspool USAd) kehtima?

EASA reeglid ütlevad, et 100-160 Wh akupankade transportimiseks tuleb luba küsida konkreetselt lennufirmalt.

2
0

Ka FAA reeglid nõuavad 100-160Wh akude puhul lennufirma kooskõlastust: https://www.faa.gov/hazmat/packsafe/lithium-batteries

0
0

Kuidas arvestada odavat Hiina toodangut, lubatakse suuri numbreid aga reaalsus on midagi muud. Seega võiks akupangale omale sobiva kleepsu peale panna ja asi lahendatud.

4
3

Odavat Hiina kaupa ei maksa üldse osta, veel vähem lennukisse vedada. Need vuffeltooted kipuvad süttima.

2
0

Kuhu mina sattunud olen, on vaadatud mahtuvust mAh-ides üldse. Ja enamus akudel just nii näidataksegi. 30000 mAh aku lendab turvakontrollis kohe prügisse, kuigi see jääb kaugelt alla 100 Wh. Keegi ei hakka uurima, kas on vuffel või mitte.

1
1

@isaac, akupanga mahtuvuse arvutamise valem on Wh = mAh * V / 1000. Lennundusohutuses kasutatakse tõesti Wh näitajat, kuna erinevakt Ah võtab see arvesse ka pinget (V). Seega kui võtad kaasa 30000mAh ning 5V output aku (nr Baseuse sülearvuti akupank), siis on selle mahtuvus 150 Wh ning ilma lennufirma eelneva loata lendab see tõepoolest põhjendatult prügikasti. Samas kui võtad kaasa 30000mAh ning 3.2V pingega aku (selliseid kasutatakse nt päikeseenergia salvestamisel), siis selle 96Wh on lubatu piires.

3
1
Lennupakkumised
Reisikaaslased