Avis autorent Rooma kesklinnas - hoiduge nagu koroonast!

Sooviks jagada teiega enda (kurba)kogemust Avis autorendiga Roomas.

Broneerisin Avise kodulehe kaudu automaatkastiga MercedesBenz või vastava sõiduauto Roomas, milles sisaldusid kindlustused, WIFI moodul ja piiramatu kilometraaž. Juba broneerimishetkel tekkis küsimus „noore juhi“ lisatasu osas, kuna olen juba 63, oman lube aastast 1980 ja omateada selleks kuidagi ei kvalifitseerunud. Võtsin ühendust ka Avise Eesti esindajaga, kus asja uuriti aga kuna midagi konkreetset öelda ei osatud, leppisime mõttega, et küll kohapeal asja selgeks saab.                                                                                            03.09.2020 kl.15:45 olin, nagu kokku lepitud, kohal Avise Rooma kesklinna rendipunktis aadressil Via Sardegna 38a. Seal selgus, et rendipunkt on permanentselt suletud ja aknale kleebitud paber soovitas helistada telefonil +39 3421553836. Helistasin pakutud numbrile, seal kontrolliti minu isikuandmeid ja lubati, et kohe helistatakse tagasi.   

Kui veerand tunni pärast polnud keegi helistanud, helistasin uuesti antud numbril. Selgus, et minu telefoninumber(mis ometi oli minu broneeringul kirjas) oli valesti üles märgitud. Ning tõepoolest, mõne aja pärast helistati tagasi numbrilt +39 3488610066. Küsiti uuesti üle kõik andmed ja kuna soovisin rendiperioodi ühe päeva võrra pikendada, öeldi, et ka sellega pole probleemi ja et natukese aja pärast saabub inimene, kes annab mulle üle rendiauto. Mõlema kõne puhul tundus, et tegu on mingi suurema kõnekeskusega, kuna taustalärm oli niivõrd suur, et oli väga raske kõneldust selgelt aru saada.   

Peale seda kõnet ootasin umbes pool tundi ja kui kedagi ei saabunud, helistasin tagasi 066 lõpuga numbrile, millel aga oli peal automaatvastaja. Helistasin uuesti 836 lõpuga numbrile, kus lubati asja uurida. Läks mõõda veel veerand tundi ja kuna mingit kõnet ei tulnud, helistasin viimasel numbril uuesti. Ka seal oli nüüd peal Vodafone automaatvastaja aga helistades uuesti 066 lõpuga numbril vastati, et minu auto ootab mind sealsamas maa-aluses garaažis, kuhu leping olevat meilitud.   

Sõitsin liftiga alla garaaži, kus lepingust ei oldud muidugi midagi kuuldud. Kontrolliti veel mitu korda arvutit ja ühendusi aga ikka ei midagi.   

Edasi läks asi hoopis käest ära. Üritasin korduvalt mõlemal ülaltoodud numbril helistada ja alati oli peal automaatvastaja. Kuna mul on kahe SIM kaardiga telefon ja olin seni helistanud ainult Soome numbrilt, proovisin ka Eesti numbrilt helistamist, millele kohe ka vastati ja lubati leping saata. Loomulikult ei saadetud midagi ja edaspidi oli mõlemalt kaardilt helistamisel vastas ainult automaatvastaja.   

Kell oli juba u. pool kuus õhtul, telefoni aku hakkas tühjaks saama ja ei teagi, millega oleks kõik lõppenud, kui märkasin veidi eemal ühte Itaallasest saatusekaaslast, kes oli oma autot ka juba üle tunni aja oodanud. Temal õnnestus oma telefoniga lõpuks keegi kätte saada ja oma probleemile lisaks rääkis ta ka minust. Lubati, et kahe minuti pärast on leping garaažis. Võite juba arvata, et ei olnud.   

Lõpuks sai ka garaažimeestel sellest olukorrast villand ja nad helistasid kusagile, ning peale pikka ja ärritatud toonil toimunud vestlust saadetigi lõpuks leping.  Sellega paraku probleemid veel ei lõppenud. Nagu ma algul mainisin, olin netis broneerinud automaatkastiga kesksuure auto, lepingusse oli aga märgitud Citroen C3 manuaal. Peale minu ärakuulamist helistasid garaažimehed jälle kuskile ja peale pikka jagelemist kriipsutati C3 pastakaga lepingust maha ja kirjutati kõrvallehele asemele Opel Mokka, mis osutuski lubatud automaatkastiga autoks.   

Kogu selle jandi tulemusena olin seisnud tänaval Avise kontori ees kaks tundi 30C kuumas, teinud 83 telefonikõnet, millele vastati viiel korral ja saanud auto kätte mitte kl. 16:00, nagu olin broneerinud, ega ka mitte 16:30, mis rendilepingusse märgiti, vaid 18:00.  Siinkohal on veel mainimata jäänud need summad, mis lepingus olid ja hiljem ka arvele lisaks said(n.kindlustus), ning mis pidid sisalduma hinnas.  Saamata jäi ka autoga lubatud WIFI moodul.  Garaažimeestega neil teemadel rääkida mõtet polnud, kuna nagu nad ütlesid, on nad ainult autode väljastajad ja teevad seda mitmele erinevale rendifirmale, Telefoni teel aga mõistetavatel põhjustel enam ei üritanudki.     

Saatsin kaebuse Avisele, eks näis, kuidas asi lõpeb aga olenemata lõpptulemusest saaks antud asutust soovitada vast ainult masohhistile. Peale asjaolu, et samas garaažis on koos mitme erineva rendifirma autod, on ka kõnekeskus neil üks ja seesama, mis koosmõjus neile ainuomase asjaajamisega on kui loodud klientidele halle juuksekarvu ja surnud ajurakke tekitama.

Ehk kellelgi on kokkupuude, kas antud juhul võiks võtta ühendust Avis Eestiga ja nende kaudu seda asja ajada? See on nii absurdne lugu, et kui Avis Eesti ei aita, siis tasuks ka meediasse kirjutada.

Ootan sealt just vastust, eks siis näeb, mis edasi.

Itaalia Avis on legendaarne igasugu asju kokku keerama - alates 'kogemata' lepingule lisatud lisatasudest kuni autodeni puudumise ja aasta hiljem saabuvate trahviarveteni.

Kuna Avis tegutseb frantsiisi põhimõttel, siis on iga maa Avise taga erinev tegelane, kes teoorias teeb, mida ja kuidas tahab.

Eesti Avist mustata ei ole mõtet - nii palju, kui endal kogemust, siis on nad alati aidanud, aga kuna nad ei ole siiski kõik üks - siis on nende käed mingilt maalt seotud.

Avisel on olemas väga hea pakett, mis on Avis360.

Seal on kõik hinnas, olen seda alati kasutanud.

Broneerinud (ja ka maksnud) auto ALATI Eesti esinduse kodulehelt juba ette. Erinevates riikides pole kunagi probleeme olnud, Horvaatias sain vastupidi klass parema auto, mis oli ka veel eriti ökopill diisel.

Volli, kahju, et sa varem teed ei ole meie foorumisse leidnud. 13 tundi peale esimest negatiivset postitust luua konto ja promoda meie oma kohalikku AVIST, kui eelnevalt on selgitatud, et frantsiisid ei ole seotud ja ei oma üksteise üle võimu, ei ole just kuigi abistav.

Hea jaanusm

See, et TEIE foorumisse esimese postituse just praegu tegin on juhuslik, olen lugenud nii mõndagi teemat siin (ja ka infot saanud).  Otseselt pole tahtmist olnud varem vestlustesse sekkuda, aga seekord tekkis soov jagada oma kogemust.

Ka selle uue kommantaari kirjutan just sellepärast, et jagada oma kogemust ja lükata ümber sinu valeväited.

Läbi meie kohaliku esinduse sain mina kaudselt korda kütuse koguse tagastamisel.

Lugu ise oli järgmine: tagastasin auto teise linna ja seal nõuti täispaaki. Eeldasin, et selle 360 paketiga tuleb full/full, ja ei pööranud näidule tähelepanu. Tegelikult ma unustasin vaadata. Olin sõitnud umbes 50 km, kui lõpuks taipasin näidikut vaadata. Oli u. veerand paaki, tagastasin silmajärgi umbes sama kogusega ja siis nad tahtsidki mulle täitmise jms. tasusid juurde määrata. Helistasin Eesti esindusse ning rääkisin oma mure ära ja tegelikult oli lahendus otse nina all. Soovitati vaadata korralikult üleandmiseakt üle, et kas pole kuskil märkmeid. Leidsin pliiatsiga kirjutatud F1/4, ja näitasin vastuvõtjatele, need siis naersid ja vabandasid. Nad ei näinud seda lihtsalt. Mina väga ei naernud.

Sellist asja pole varem juhtunud ja tookord oli see pisut kummaline, aga hiljem on seda veel olnud ja olen pisut targem. 

Aga see selleks, minu peamine mõte oli algset kommantaari tehes, et kui rentida  ja maksta läbi Eesti esinduse, siis ka hiljem kaebuste korral suhtled sa meie esindusega.

Üsna küüniline on sinu poolt süüdistada mind milleski, milles ma süüdi pole ja rääkida asjadest millest sa midagi ei tea.

Rahu

Mul Sitsiilias polnud mingit abi sellest, et Eestist algne bronn tehtud. Ikka pidin ise võitlema.

Väga täpselt asjaolusid ei mäleta aga Eesti kontori poolt lubatut ei arvestatud.

Ei puutu küll päris asjasse, aga meil toimis asjaajamine Avise autorendiga Sardiinias Olbias väga sujuvalt. Eks need asjad sõltugi rohkem koormusest ja kohapealsetest inimestest.