Bodrum Teztouriga

Kes soovib rahulikku ja stressivaba puhkust, hoidke eemale Teztourist. Uskuge, kõik mida see firma lubab, on katteta. Mitte miski ei ole sihtkohas nii, nagu Tez kodus lubab või reklaamib. Suhtumine inimestesse on äärmiselt vilets ja suhtlus reisiesindajatega nende umbkeelsuse tõttu võimatu ning nende tekitatud probleemid teile jäävadki kõik lahenduseta. Kuigi teiste reisifirmade pakkumised võivad natuke kallimad tunduda, siis vähemalt te võite rahuliku südamega resile minna, et see õnnestub. Teztour on Venemaa venelastele mõeldud, eurooplased ei saa sellise suhtumise ja bohhuismiga leppida.
Soovitus Teztourile: õppige lugu pidama kliendist ja õppige kinni pidama oma lubadustest, siis jääte siia turule püsima.

Nõustun teemaalgatajaga! Enam teztouriga asju ei aja ja ei soovita ka teistel.

Kas konkreetselt broneeritud hotelli ikka saab? Või tuleb seal ka üllatusi ette?

Täiesti nõus teema algatajaga, see firma on oma käitumise/suhtumise poolest alla igasugust arvestust. Lisaks hotelli vahetamisele viimasel hetkel, hilinesid ka lennukid mõlemas suunas. Kui Sa tahad puhkust, siis ära nendega küll mine, pärast vajad veel rohkem puhkust;)
To Kats43: meie hotell vahetati ära viimasel hetkel, kus teha polnud enam midagi ja hotell ei olnud mitte samaväärne. Sel juhul võta juba loterii, sest selle eest vähemalt maksad vähem!

See ikka nii hull olla ei tohiks, broneerisin lennu Travelini kaudu. Oktoobris minek. Muidu olen käinud Novatoursiga ning olen rahule jäänud:D

Ma ei tea kuidas praegu Türgi lendudega on aga Kreeta lennuaegu on viimased 5 pühapäeva muudetud nii, et sinna jõuad 5 tundi hiljem ja tagasi 6 tundi hiljem, st mitte kell 12 öösel vaid kell 6 hommikul. Ma pole küll kuulnud, et mõne teise lennukompaniiga on hilinemine 5 korda järjest juhtunud.

Kadri! Inimesi on igasuguseid:). Need lennuki hilinemised on ääretult alatu ajada reisifirma süüks! Hotellide broneeringud ka pole enamjaolt reisikorraldaja süü, kuna saadakse kinnitus ju kohapealt ja minuteada annab reisikorraldaja ülebroneerimise apsaka pärast kompensatsiooni kohapeal(lisa õhtu-või lõunasöök). Alati on võimalik läbirääkida:).
Kena reisi, Kadri!

Läheme ka oktoobris läbi Travel-In-i ja olen jumala rahulik. Miks ma üldse ei kahtle, et turuliidrile, kes on elus raskel ajal, tahetakse alati liiga teha. Ja vingureid leiab iga reisibüroo kohta. Olen kasutanud erinevate reisibüroode teenuseid ja vigu jah leiab alati aga kõik on ikka sinus endas kinni. Ilusat reisi meile kõigile oktoobris :)

Kaitsen ikka täiel rinnal Teztouri! Olen käinud Novatoursi ja TezTouriga Türgis, mõlemal korral Marmarises ja kui uuesti peaksin minema, siis valin kindlasti Teztouri, kes hoolib tegelikkuses ikka tunduvalt rohkem inimesest, kui Novatours, kus suhtumine on a la selline, et kui hotelli jõuad, siis ise vaata edasi, mis peale hakkad, kui midagi peaks juhtuma. Teztour lahendas Marmarises kõik tekkinud küsimused ja ekskursioonibussid saabusid õigel ajal või isegi veidi varem, lennuk väljus nii siit minnes kui ka sealt tulles õigeaegselt ja millegi üle pole nuriseda. Seega ei tasu selle Teztouriga siin hirmutada midagi.

Mulle ka meeldis TezTour, kõik rääkisid eesti keeles ja Bodrumis olid inimesed super sõbralikud, ekskursioonid ka eesti keeles, mulle meeldis .

Oleme Tez Touriga (reisid on müünud Anhel Tours) käinud mitmel reisil, kõik õnnestunult. Käisime ka Türgis, Kemeris 2a tagasi. Kuna meie poolt valitud 4 hotell septembri keskel suleti, paigutati meid 5 hotelli Orange County. Enamasti on esindajad rääkinud eesti keelt, kuigi ekskursioonid on olnud vene- või inglisekeelsed.