Tere. Olen aastaid juba booking.com kasutaja ja hetkelgi kaks broneeringut tehtud. Kuid täna avastasin, et minu bookingu konto on lukustatud ja lubatud kuni 2h jooksul uut passwordi ka e-mailile ei saadetud. Õigemini olen mitu korda proovinud ja ikka ei midagi, et konto taasavada.
Kas kellegi on veel samamsuguseid kogemusi?
Mitte kuskilt ei leia ka ühtki nende kontakt e-maili vms, et ühendust võtta.
Kui ma ei pääse oma booking kontosse sisse, siis kasutan sisselogimiseks nende poolt saadetavat linki ja siis ei olegi paroole vaja. Varasemalt olen proovinud paroolidega hakkama saada, aga siis on igavene jama nendega olnud ja seepärast kasutangi ainult linke. Kuskil on minu meelest selline koht sisse logides, et saada sisselogimise link või midagi sarnast. Minu teadmise põhjal ei saa olla bookingus sisse logitud mitme seadmega korraga. Seega kui kasutan arvutis bookingu kontot, siis samal ajal ei saa ma nutitelefonis bookingu kontot kasutada. Võibolla teised inimesed saavad mitmes seadmes korraga bookingu kontot kasutada, aga mina ei saa. Ehk saad ka niimoodi lingi abil sisse logitud.
Just vaatasin, et mind on jälle bookingust ei tea mis põhjusel välja logitud ja kui sisestad oma e-maili aadressi, siis on selline tekst seal all sisselogimise võimalusena Sign in with a verification link. Mulle saadeti kohe e-mailile see link ja sinna klikkides sain oma kontosse sisse. Mul igatahes töötas koheselt.
Ma olen ka arvutis vaadanud, akna lahti jätnud ja siis mobiiliseadmest tšekanud "mobile only" hinda, ei mäleta, et probleemi oleks olnud samal ajal erinevatest seadmetest vaadata.
Praegu just testiks ka kontrollisin ühe kevadpuhkuse majutust, ei mingit probleemi, ainus erinevus on see, et samasse kohta samale ajale päringut tehes on pakkumised seadmetes erinevas järjestuses. Arvutis viskas ühe huvitava pakkumise kohe esimeseks, aga mobiilseadmes pidin seda otsima. Arvutis soodushind €177, iPadis €161 :D