Cherry.ee voucherid-Türgi ekskursioon ning majutusega kuninglikus 5* hotellis -52%

Kuna esimeste reisijate väljasõiduaeg läheneb siis teeks arutelu teema seoses nende pakkumistega.
Pakkumises olid need pakettreisid mitmel korral kuid viimane ''saba'' oli siis siin:
https://cherry.ee/viimased-kohad-cherry-tyrgi-sygis-reisidele

Kuidas siis õnnelikel ostjatel on ka tagasiside Wow Traveli poolt ja hiljem võiks ka esimesed reisijad siin kirjutada kas kõik klappis ja mis muresid esines.
Loodan et ka cherry.ee esindaja Triin Kallas jälgib teemat ja lisab vajadusel enda kommentaare.
Hotellis on ka lätlased ja poolakad sest neile tehti ka pakkumised:
http://www.groupon.pl/oferty/groupon-travel/WOW-Travel-GmbH/7821348
http://citylife.lv/wow-travel-celojums-uz-turciju-lidojums-atputa-5-viesnica-brokastis-vakarinas-ekskursija-uz-pamukali-52

Endal hilisemale reisile perega pakett ja siiani on ikka naljanumber olnud.
Peale registreerimist mingi hetk tuli siis e-kiri kinnitus Wow Traveli (vahendaja Cherry Media OÜ) korraldatud Türgi reisile maililt k.srikandan@wowtravel.de
Seal ka märge et reisidokumendid saadetakse 30 päeva enne reisi algust elektrooniliselt kliendi poolt märgitud e-maili aadressile.
Nii et esimestel reisijatel peaks need korras olema.
Kogu selle ilusa kirja viga oli selles, et kinnitus oli hoopis Teiste reisijate nimele mille kohta sai siis vastukiri kirjutatud, koos viitega et ei ole ilus niimoodi kolmandate isikute andmeid avalikustada.

Ei läinudki palju aega mööda kui juba kelleltki Kishoth Srikandan-ilt tuli vastukiri koos sooviga täpsustada meiega koos reisiva beebi sünniaega vaatamata sellele et koos kinnitusega internetilehel sai see juba kirja pandud.
Ja läks mõni päev vähem kui 1 kuu kui saabus invoice for your baby supplement.
Ainult et invoice sisuks oli SINGLE ROOM SUPPLEMENT ja ka summa loomulikult teine kui voucheri tingimustes nimetatud.
Jälle üks täpsustav kiri tagasi viitega, et beebi sellises vanuses eelistab siiski koos vanematega samas toas magada ning ei läinud 2 nädalatki kui õige summaga arve saabus.
Summa sai makstud ja raha arvelt läinud kuid siiani on ka see olnud viimane kontaks Wow Traveliga.

Huvitaks siis kas on midagi kuulda reisiaegadest?
Lennuk teeb päeva jooksul 2 reisi Baltimaadesse vist.

18.10 reis ostetud. Reisidokumente pole veel saanud.
Nimedega oli kõik korras, ka meilt küsiti laste sünniajad veel üle.

Tere!

Mina sain ka kinnituse (11.10 reis), kuid seal polnud mingeid nimesid kirjas, lihtsalt, et see e-kiri on kinnitus Türgi reisile. Lennupiletid sain, nagu lubatud, kätte 11.09.2012.

Tere!

Anneliis24, kuna sul lennupiletid käes, kas sa saaksid ehk jagada infot lennuaegade kohta?

See oli väga ahvatlev pakkumine, ka Pamukkale reis hinna sees jmt.
Wowtraveli saksa kodulehel http://www.wowtravel.de/jasmine.html on lendude kohta kirjas vaid: "Charterflug Europa – Antalya – Europa".
Eestist ei välju neljapäeviti ühegi kohaliku reisibüroo otsereisi Antalyasse, et Wow reisijad oleks neile lendudele mahutatud. Kas tõesti sai siit terve lennukitäie kokku, et otsereis teha?

Kuna peale ostu te saite mingi kirja Wow Travlilt? Ma ostsin selle voucheri Rootsi saidilt ja väljalend peaks olema 2.dets. Arvatavasti saan siis enda lennuajad alles novebri keskel? Mis firma üldse lendab sinna?

Kuu aega enne väljalendu, s.t. 11.sept saadeti lennupiletid. Väljalend Tallinnast neljap. kell 16.35 ja tagasi ka neljap. kell 11.45 lennufirmaga Freebird.

Minu 18.10 reisi piletil on väljalend Tallinnast kell 16.35 tagasilend kell 09.10

Ostsin ka viimaselt pakkumiselt 22.09 kaks piletid 18.10 reisile. Registreerisin kohe ära ka. Tuli meilile 11-nes keeles olev automaatvastus.
Eestikeelne osa oli selline:
"Täname tellimuse eest!
Meie töötajad on teiega peagi ühendust.
Parimad soovid!"
Loen siit eestpoolt, et vähemalt üks on oma piletid samaks reisiks kätte saanud.
Minul on siiani vaikus. Samas küsin. Kuidas nad ühendust võtavad, kas meilitsi või helistavad ja kui helistavad, siis mis keeles nendega suhelda saab?

Huh ajate mind täitsa ärevusse et 25 septembril ei ole oma 11.oktoobri reisi pileteid veel saanud. Hakkan juba kahtlema kas ikka tegin seda voucherit ostes õige otsuse. Kas keegi on selle firmaga üldse kontakti saanud ? Ma saatsin neile ka kirja aga siiani ei mingit vastust. Ka mulle tuli see automaatvastus ainult peale registreerimist.

Suhtlevad meilitsi ja inglise keeles.
Peale automaatvastust on võetud meiega ühendust 2x. Küsiti laste sünniajad üle ja kuna meil oli suurem seltskond, kontrolliti üle meie seltskonnd ja tubadesse jaotus. Seda kõike siis ammu, suvel.
Pileti sain kätte, kuna uurisin ise Cherryst kaugel asjad on. Öeldi, et piletid on ette valmistatud ja tegeldakse nende laiali saatmisega, kuna aga samal ajal väljuvad reisid mitmest riigist, siis laiali saatmine võtab veidi aega. Minu pilet otsiti välja ja saadeti mulle.

11.oktoobri reis peaks olema piletid juba saanud, praegu tegeletakse 18.okt.väljalennuga.

Kas 18.10 reisiajad on selgunud?

Minule lubati Cerry poolt, et 18.10 reisile jõuavad piletid minuni selle nädala lõpuks.

Minu eelmises postituses on minu piletil olevad 18.10 reisi väljumisajad kirjas. Küsisin ise ja sain oma piletid küsimise peale kätte.
Samas tundub, et piletid on veel laiali saatmata, sest meie ülejäänud seltskonnale pole pileteid saadetud.

Vaatasin just meili ja siiani pole lubatud pileteid 18 oktoobri reisile saabunud.Cerry poolt lubati nädala lõpuks ja ma sügavalt kahtlen, et nendega täna-homme tegeletakse.
Kuidas teistel 18 oktoobri reisi omanikel on läinud?

Minul piletid 11.10.12 väluvale reisile olemas, kuid täna oli üllatus kui nägin lennuplaanist et 11.10 ei välju ühtki "Freebird" nimelist lennufirmat Tallinnast Antalyasse nagu piletil kirjas oli. Cherry-ga ühenudses olles sain teada, et siiski peaks minema. Väljumise kellaaeg on paar tundi hilisem, kuid siiski peaks lendama.
Niiet loodame parimat et reis toimuks!

Minu piletitel oli perekonnanimes üks täht puudu, palusin parandada ja täna saadeti lõpuks uued piletid. Kuid nendel on lennu väljumine kell 21.00!

Minule eelmise nädala lõpuks saabuvaid (18.10 reisile) pileteid pole ka selle nädala lõpuks (vähemalt käesoleva hetkeni)saabunud. Eile olin kontaktis Triinuga Cerry-ist, kes kontrollis , et kas oleme lennuki nimekirjas (väitis, et oleme) ja jäi kokkulepe, et kui esmaspäevaks ka pileteid ei ole, siis võtan temaga uuesti ühendust.Kuidagi segased lood selle reisiga. Kuidas teistel?

Lugedes seda olukorda tekib mul juba "heameel", et piisavalt kiirelt tuusikut ära ei ostnud ja ilma jäin...

Meie 18.10 reisi 8 inimese piletid on küll kõik saadetud. Osad tulid eelmise nädala lõpus ja osad nädala algul.

Nüüd on siis selge, et 11.10 väljumine on hoopis kell 21.00. Kohale jõuame siis päris hilja arvestades, et hotellini veel 100 km bussisõitu. Vähemalt ei jääta meid õhtusöögist ilma:)

4h lennuaega + pagasi kätte saamine ja bussidesse komplekteerimine + 100km sõitu + hotelli registreerimine. Kahtlane, kas te kell 3-4 öösel süüa tahate, hommikusöök on nagunii juba möne tunni pärast.
18.10 väljumisega reisiks saadeti Cherry poolt reedel veel endiste kellaaegadega infot laiali.

Huumorinurk jätkub.
14.30 on hiline saabumine

Hea Türgi reisi voucheri omanik!

Reisini pole enam kaua jäänud ning saadame siinkohal kasulikku lisainfot, mis reisiplaanide koostamisel kindlasti abiks tuleb.

Esialgne lennuplaan:

01.11 Tallinn-Antalya 10.50-14.30
08.11 Antalya-Tallinn 05.00-08.50

Lende opereerib lennufirma Freebird ning kõik lennuajad on kohaliku kellaaja järgi. Lennujaamas tuleks kohal olla vähemalt kaks tundi enne väljalendu. Lennukisse saab kaasa võtta 20 kg registreeritud pagasit, ühe inimese kohta on lubatud üks kohver. Kui võtate kaasa kahepeale ühe kohvri, ei tohi kohvri kaal ületada 32 kg. Lisaks on võimalik pardale kaasa võtta ka üks ühik käsipagasit inimese kohta, mille kaal ei ületa 5 kg. Lennukipardal pakutakse kerget einet ja vett ning mahla. Lennuaegades võib ette tulla mõningaid muudatusi, muudatuste korral teavitab reisikorraldaja kõiki reisijaid uuest lennuajast e-maili teel, mis voucherit ostes Cherrys esitasite.

Et tagada võimalikult täpsed lennuajad väljakirjutatud piletitel , on reisikorraldaja lükanud piletite väljakirjutamist veidi hilisemaks, kui esialgu planeeritud 30 päeva enne reisi. 01.11 reisijate pileteid asub reisikorraldaja väljastama hiljemalt nädalal 42 (15.-21.10.2012). Lennupiletid saadetakse elektrooniliselt meiliaadressile, mis broneeringu tegemisel Wow Travelile edastasite.

Saabumisel Antalyasse ootab teid esindaja sildiga Wow Travel/Tom Travel ning Cherry Estonia, kes juhatab teid edasi bussidesse, mis viivad Jasmine Beach hotelli. Hotelli sisse registreerimine toimub passi alusel, eraldi hotellivoucherit Wow Travel ei väljasta, hotellile on edastatud reisijate nimekirjad tubade kaupa. Hilisest saabumisest hoolimata ootab teid ka saabumispäeva õhtul kerge eine. Samuti pakutakse lahkumispäeva hommikul enne lennujaamasõitu kerget hommikueinet.

Kindlasti tuleks reisile kaasa võtta pass, mis kehtib ka 6 kuud peale reisi lõppu.

Ilusat reisi!

Wow Travel ja Cherry

Ma nagu reisikirjeldusest mäletan midagi muud

Saime täna hommikul 18.10 reisi piletid lõpuks kätte!
Start kell 16.25 ja tagasi kell 09.10.

Mis kell siis 11.10 start toimub?

Tallinna Lennujaam - lennud reaalajas
http://www.tallinn-airport.ee/realtime/departures/
Seal peaksid erandita kõik Tallinnast väljuvad lennud kirjas olema, momendil on seal kõik homsed kuni kella 21.45-ni.
Cherry vahendas ja peaks teadma mis kell kust lennuk läheb.

Tänan kivirik kuigi ei ole mõtet inimesi hirmutada.Päris kõik lennud seal kirjas pole.Aga midagi on freebird hiljuti taotlenud
http://www.ecaa.ee/atp/index.php?op=adr_search_result&id=128&universal_search=freebird
ja lennukit võib otsida homme väljumise eelneval ajal
http://www.flightradar24.com/

ja firma lennukite nimekiri
http://www.planespotters.net/Airline/Freebird-Airlines#AirlineFleetList

ning näiteks täna kaks nendest veavad Norrast inimesi Antalyasse ja üks tegi reisi Helsinkisse ja Tamperesse
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/freebird-airlines-fhy

Vabandust, kas sul peaks homme olema väljalend, aga ikka veel pole infot antud?

Kuid eelpool antud info kohaselt peaks väljalend toimuma kl. 21.00

Ega ma ei hirmutagi, lihtsalt tean, et Tallinna Lennujaama lennud reaalajas lehel on kirjas KÕIK väljuvad ja saabuvad lennud. Öösel on sinna ilmunud ka tänane Antalyasse väljalend teiste vahele (nii et seda lehekülge tasub enne lendu jälgida:):

11.10.2012 21:00 FHY 806 Antalya Freebird Airline

Läheb huvitavamaks.
Vastavalt Antalya lennuvälja infole ja vaadates saabumisaega läheb lennuk veel läbi ka Amsterdamist või tuleb sealt
http://www.aytport.com/user/flight.asp?FLIGHT_TYPE=1

Minu arust müüdi selle reisi 1. väljumist (11.okt) pool lennukitäit ja järgmisi väljumisi alles terve lennuki täis. Esialgu oli ka 18.10 väljumist müügil 90 kohta ja oli juures info, et pool lennukitäit korjatakse peale mujalt (nt. vahemaandumine Vilniuses), kuid suure ostuhuvi tõttu müüdi lõpuks välja terve lennukitäis Eestist.
Aga ma pead ei anna, et ma seda nüüd ikka õigesti mäletan. Aga sellest lähtuvalt on loogiline küll, et see lennuk tuleb juba kuskilt või teeb veel vahemaandumise.

Tallinna lennujaama sissetulevate lennukite nimekirjas küll pole, et Amsterdamist midagi tulema peaks. Võibolla tõesti lähebki läbi Amsterdami. Keda huvitab, see saab peale üheksat radari kaardilt näha kuhu poole lennuk sõidab.

Saabumisi mis tulevad tühjalt ja otseselt siinseid reisijaid ei puuduta ei pandagi avalikult saabuvatesse lendudesse üles!
Aga lennuk tuleb tõesti Amsterdamist saabumisega kell 20.10 FHY805. Lennuk ise on selline http://monimag.eu/upload/1010/tca321152lgg210712tcfbt_gf.jpg

Kell 21.00 väljumisaeg, niiet kes täna tulijad siis asju pakkima ja paar tundi ennem lennujaama!

Freebird selline tore Türgi firma, 7 lennukit neil kokku, eelmisest sajandist.

No nii, hakkavadki probleemid. Juba lükati esimese lennu starti veelgi hilisemaks 21.45.

Freebird FHY 806

Väljus Tallinnast 22:14
Expected arrival Antalya 01:29

Lennuväljalt veel maad ca 100 kilomeetrit bussiga.

Mäletatavasti oli voucheril kirjas:

  1. päev:
    Lend Tallinnast Antalyasse, kus Sind ootab giid ja transfeerbuss, mis viib Su otse hotelli. Saabudes peatuspaika leiab aset õhtusöök ja tubadesse majutumine.

Andke siis teada, kas õhtusööki pakuti:)

Jägisin eile selle lennuki starti nii lennujaama infost, kui ka radari lehelt, mille link siin eespool olemas http://www.flightradar24.com/. Huvitav sellejuures see, et see radar küll ei näidanud, et Tallinnast see aeg üldse mingi lennuk oleks startinud.Kusjuures jälgisin enne paari tunni jooksul selle lennuki saabumist Tallinna (kell 20.10 FHY805)ja ka selle lähenemist radar ei näidanud.Tulen järeldusele, et see radar ei näita tavahuvilisele kõiki lennukeid, mis taevas on.

Hea, et niigi läks, said lõpuks minema. Lendan ise 01. nov. Tahaks loota, et siis kõik klapib. Meie lend on kell 10.50

Cherry Türgi pakkumine

11.okt. reisijad peaks tagasi jõudma homme(18.okt) kell 11.45, aga uudishimust uurisin Tallinna lennujaama saabuvaid aegu. Aga ei suutnud leida(kas jälle hilineb, nagu ärasõidulgi). Kui keegi viitsib, siis võiks siin jagada reisi muljeid.

Kui lennuk sõidab sealt 3,5 tundi, siis pole mõtet saabuvate lennukite tabelit täna enne 15.15 üldse vaadata. see nätab ju ainult 24 tundi ette. Pealegi neid tellimislende lisatakse vahel sinna mõni tund enne väljumist/saabumist.Nii oli igatahes esimese türgi lennu (11.10) väljumisega Tallinnast.

18.10 saabuvad Cherrykad: 15:35 FHY 805 Antalya

Kas keegi siit lendab ka 25.10-01.11?

Need kes lendavd 01.nov.Türki,kas keegi on juba pileteid saanud?

Meie oleme 01.11minemas, aga pileteid pole siiani saanud!

Uurisin asja ja sain nende pool vastuse
Anname Teile vastuse ka Cherry poolt.

Wow Travel võttis vastu otsuse saata piletid välja esialgu lubatud ajast
hiljem, et piletitel oleks kindlasti õiged lennuajad ja ei tekiks tarvidust
muudatuste korral uute piletite väljastamiseks. 01.11 piletite väljastamist
alustatakse käesoleval nädalal ja see võib jätkudaka järgmisel nädalal.
Piletid saadab Wow Travel. Muretsemiseks ei ole põhjust.

Üldinfona oleme saatnud välja järgmise kirja:

Meie oleme minemas 25.10 ja viimased piletid sain eile kätte.Piletid tulid kahes jaos,esimesed esmaspäeval ja siis nüüd kolmapäeval.

Ise 01.11 minemas aga ootaks siis 18.10 tagasijõudnute kommentaare.
Vaatasin et veepark/delfinaarium on lähedal

Kas ja mis ekskursioone koha peal võtsite/võtate ja millised hinnad on ekskursioonidel?

Kohapeal ekskursioone ei votnud...paketis on juba kaks täispäeva pamukkalet ja terve päeva AntalyA linnatuur. Kaks päeva läks puhtalt edasi- tagasi sôidule. Puhkepäevi jäi nagunii nappima. Aga vôimalik on veel vôtta Alanya
Innatuur ja Türgi ôhtu... Eee...midagi oli veel, mida pakuti.

Sotuke! Kas jäite reisiga rahule? Hotell oli tasemel? Ilm?

See üks ekskursioon oli jahttuur Manavgati jõel. Hinnad on üsna krõbedad ekskursioonidel. Tänaval pakkujatelt on kindlasti palju odavam saada.
reisiga üldjoontes jäime rahule...mõned "agad" on alati. Ilm oli väga soe. Päeval 28-30 kraadi ja merevesi oli 26. basseinide vesi on oluliselt külmem, seega meres soojem ja mõnusam. Küll aga läheb väga kiiresti sügavaks ja väga-väga kivine põhi (suurte munakividega), mistõttu kõigile ei pruugi see olla kõige sobilikum variant.
Pamukkale sissepääs on 10 eur /in + soovi korral lõunasöögid(2 tk edasi ja tagasi suunal) a´ 10 eur. 0-6 aastastele on lõunasöögid ja sissepääsud tasuta, 7-12 50% odavamad. Samuti hotellis pakett "all inclusive".

Mis valuutaga seal arveldasite?

Arveldada saab nii euros, liiris kui ka dollaris. Meil oli kõike natuke, kuid kõige mugavam ja praktilisem ja ilmselt ka kasulikum on arveldada euros. Esialgse hinna pakuvad euros ja kui soovid muud valuutat kasutada,siis vuristatakse peast midagi sinu soovitud valuutasse. Enamalt jaolt on aga kurss nende kasuks ja sinu kahjuks. Seega mina soovitaksin kasutada eurot.

KOHE KINDLASTI ei ole kõige kasulikum arveldada Euros. Vastupidi, euro arveldavad alati sinu kahjux. Kuna sente nad ei tagasta siis Dollar kindlasti kasulikum. Nt ostad karastusjoogi ja siis küsitakse kas 1 dollar või 1 euro.

Jõudsime üleeile tagasi ja võin oma kogemustest paari sõnaga rääkida:
Plussid:
1)Hotell väga ilus ja puhas ja asukoht ka super!
2)Lennureis ja transfeer hotelli sujus ka suhteliselt ladusalt :)
3)Ilmad oli täpselt parajad, päeval kuum(aga mitte kõrvetavalt) ja õhtul soe

Miinused:
1)Infotund mis toimub teisel päeval oli mõtetu ja tundus, et osad asjad jätsid nimelt mainimatta, eesmärgiga et ekskursioonidest osa võtaksid.
2)Teepeal külastati:
-Nahavabrikut kus on küll kõik ilusad riided aga kõige odavama hilbu hinnad algavad 500-st eurost(räägivad et seal odavam aga tegelikult linnast saada odavamalt kätte). Kohutav piin on nende müüjate eest ära joosta!
-Väärisehete tehas/pood...no andke andeks mix viiakse Cherry kaudu ostnud keskklassi turistid sinna??! Sõrmuste letihinnad algavad 5000-st Eurost.
-Vaiba tehases oli küll huvitav aga jällegi. Vaibad maksid mitu tuhat eurot. Odavaim mis küsisin oli 400€ ja see ole 50x100cm aga see polnud ilus.

Mina ei soovita infotunnis mingit paketti osta, sest kõike saad ka ise kohapealt osta. Nt meie Giid kiitis teel Pamukkales-se enne lõunale minekut:kinnitan, et lõuna on palju rikkalikum kui hotellis ja muud söögivõinalust teil pole ja siis korjab raha ära. See oli aga suhteliselt kohutav(v.a neile kes armastab aind rohelist süüa) ja kohapeal oli tegelikult võimalik endal ka muud toitu osta.

3)Hotellis All Included süsteem välja arenematta:
ainu mõstlik viis on kogu ajaks vist kõik ära võtta siis ei ole mingid jama ja jebimist, sest ise retseptsioonist seda võtta ei saa, kõik käib läbi giidi aga giidi näed vb korra päevas. Kui toas 2 inimest siis peavad mõlemad võtma!

PS! Kuigi miinuste osa on pikalt kirjas, oli reis ikkagi väga mõnus ja olen väga rahul,lõpuks sai ka puhata!
Neile kes tahavad korralikult basseini või mere ääres seda päikest nautida mida eestis suvel polnud,soovitan ekskursioonidest mitte osa võtta, sest ega see Pamukkale nii väga eriline polnudki. 2 päeva bussisõitu on liialt piin et viibida 2h Pamukkales ja kui teid ehmatab et peate selle öö Jasmine Beach hotellis juurde maksma siis Pamukkale ekskursiooni ajal kulub teile piletite ja lõunate peale sama raha!

Travoga täiesti samal arvamusel, välja arvatud Pamukkale osas. Minule seal meeldis ja 6 päeva rannas vedeleda poleks viitsinud. Päris kena oli ju mägede vahel sõita ja vaadet nautida. Veinitehasest ei soovita ka midagi kaasa osta, need veinid pole kuigi head ja linnast saab odavamalt. Kes shopata tahab, hotelli lähedal on päris suur nn. kaubakeskus ja Alanyasse saab ise bussiga sõita, 2 eurot pilet. Aga reis oli tõesti tore, selle raha eest oleks oleks patt viriseda :)

Tere sõbrad! Oleme tagasi 11.10 reisilt ja edastaksin muljeid/kommentaare. Meie jäime reisiga väga rahule! Loomulikult võiks pisiasjade kallal norida, aga selle asemel võtsime kõik mis võtta andis ja nautisime sooja ja kõike mida pakuti. Paljuski andsid reisile mõru meki "toredad" reisikaaslased, kes ennast kuidagi ülal pidada ei osanud, mõtlesid pidevalt skeeme, kuidas hotelli petta saaks, jõid ennast härjaks ja käitusid üleolevalt - piinlik hakkas vahepeal.
Aga reis - jõudsime hotelli u. kell 4 hommikul. Sellegi poolest oodati meid lubatud söögiga. Hotell ise oli väga ilus, kõik oli kohapeal olemas ja söögid olid väga head (eriti täidetud sai ja looma/sealiha). U. kell 7 järgmisel hommikul ärkasime hommikusöögiks ja peale seda viidi meid bussiga teise hotelli infotunnile. Peale niigi reisi hinnas sisalduva oli kokku pandud 3 erinevat lisapaketti (hinnad vist 105/90/70 eurot), mille sai soovi korral juurde osta - koos lisaekskursioonide, lõunate, all inclusive ja muu sellisega. Väideti, et eraldi ostes oleks need asjad kallimad tulnud. Igaks juhuks võiks enne üle arvutada...
Samal päeval toimus kohe ka Alanya linna ekskursioon, kus külastasime tervistavat koobast, linna kaitsevaremeid, sadamat ja anti ka vaba aega. Giid oli meil kõigi 5 bussi peale vist kõige toredam, Sezai oli tema nimi, sai meie reisi lõpus kolmikute isaks:) Kolmandal päeval alustasime Pamukkalese poole minekut. See on tõesti 8. maailmaime nime väärt, tasub kindlasti minna. Seal saab ujuda ka mineraalveebasseinis, vist oli 15 eurot. Ise ei käinud, aga tagantjärele mõeldes oleks võinud. Külastused nahavabrikusse, Türgi vaiba tehasesse ja ehtevabrikusse on juba kommentaare saanud. Ma tõesti hindan kõike seda, mida nad seal teevad ja usun, et need asjad on oma hinda väärt, aga kahjuks ka 60% alega ei jaksaks neid ilusaid asju osta. Samas on kõik kohad kultuurilises mõttes külastamist igati väärt. Viiendal päeval oli Antalya ekskursioon. Meie jätsime 6. ja 7. päeva esialgu vabaks, et oleks võimalik ka niisama puhata. Viimasel hetkel otsustasime külastada ja Türgi sauna. Hotellis maksab see 80 eurot. Meie küsisime kohaliku reisiesindaja Inga käest ja tema organiseeris meile külastuse Aqua City hamami ja sinna pilet koos sõiduga 30 eurot. Oli väga asjalik koos 3 erineva sauna, soolakambri, külmakambri, veekeskuse, mudavanni, Türg n.ö. pesusauna ja õlimassaažiga. Viimase päeva veetsime rannas puhates. Ilm oli kogu reisi vältel päikeseline ja soe.

Cherry, aitäh superilusa reisi eest!

Kommentaariks Travo kommentaarile valuuta osas: mina ei näinud mitte ühtegi kohta, kus hind dollaris ja euros oleks sama olnud, vastupidi, dollari ja euro kurss oli igal pool oluliselt euro kahjuks. Seega arveldamine euroga on igal juhul kasulikum. Lisaks kohalikule arveldamisele lisanduvad ju ka valuuta vahetamise tasud. Mina tunnen küll, et sain dollariga petta.

Tere

Endal ka sama reis kohe-kohe ukse ees. Lugenud siin erinevaid arvamusi valuuta kohta, tekkis küsimus, kas keegi üldse liire võttis kaasa?

Pankades on kursid:
1 EUR = 2,35 TRY
1 EUR = 1,30 USD
1 EUR = 1,00 EUR
Türgi turismipiirkondades kaupmehed armastavad põhiliselt eurosid, vähemal määral dollareid, türgi liiridesse ümberarvestamisega on neil tõelisi raskusi.
Kui mingil asjal on hinnaks 10 EUR-i, siis dollarites on see neil 10 USD, tihtipeale ka 10 TRY-d (arvlemine käib täisrahades). Tundub, et türgi liirides on kõige tulusam arveldada, kuid raha vahetus maksab kah midagi ja ega kohalikud müüjad neist liiridest eriti ei hooligi, hinnad kõik eurodes. Parem tingida ja saab asja niigi poole odavamalt, st enam-vähem õige hinnaga.

Türgi liirid on maksevahendeiks vaid suurtes toidupoodides, kuid seal saab ka meie tavalise deebetkaardiga maksta.
Ainus koht, kus liire (münte) vaja, on ühistransport. Bussipiletid saab osta bussijuhi käest ja ainult türgi liirides. Mujal puudus vajadus liiride järele, kõik käis eurodes.

Kauplesime nii hotellis, kohalikus ostukeskuses, Pamukkales kui ka Alanyas ja mitte kuskil ei kohanud 1eur= 1 dollar. Sama lugu anneliisiga. Kõik hinnad on välja toodud eurodes ja muus valuutas ostes oli kurss meie kahjuks. Kui asi maksis 10 eurot, siis dollarites u 15-17 ja liirides 22-25. Eks kõigil on erinevad kogemused ja alati saab ju kalkulaatoriga üle arvutada kuidas kõige soodsam. meie saime kaubeldes euroga kõige soodsamad hinnad. Oli kaasas ka liire. Kohalikes marketites ja bussis kasutasime liire.
ostlemiseks soovitan külastada Alanyat, mis on 5-15 eur soodsam kohalikest poodidest. Bussisõit sinna 20-30 minutit. Hinnaks 2eur nägu, kuigi bussijuht võttis meilt vaid 1 eur ja lapsed tasuta. Buss väljub hotelli eest iga 30 min järel, tagasi samamoodi. Hinnad on täishinnad ehk sentidega arveldamist ei kohanud ja kui asi maksis 17 eurot, siis 20 eurost antakse ilusti 3eur tagaSI.

Hotelli ääres jalutavad spa töötajad ja pakuvad türgi sauna ja spa kasutamist. kauplesime hinnaks 40 eur ja saime külastada türgi koos keha koorimise ja pesemisega, kogu keha massaaz ja näomask. kõik kokku 90 min. Väga mõnus oli. Soovitan väga ja minu meelest ka mitte kallis.

Mina ka Pamukkalet kindlasti soovitan külastada. Ega see bussisõit just meelakkumine ole aga koht ise imeilus paratamatult sellised ebamugavused nagu bussisõit kuuluvad asja juurde. Pamukkalast tagasi tulles saime muidugi väga kehva toa aga kohe järgmine hommik vahetati see ok toa vastu kenasti välja.

hotellis on eestikeelsed reisiesindajad ja nad on põhimõtteliselt terve päeva saadaval...inga, kertu ja veel üks naine cherryst. Nii et murede ja rõõmude korral saab nende poole pöörduda.

Hotellist 10 minuti jalutuskäigu kaugusel asuvad ka küla kõige paremad liivarannad (Incekum), kel näiteks lapsed kaasaS ja tahaksid liivast randa. Seal läheb aeglaselt sügavaks ja on liivane nii rand ise kui ka merepõhi. Miinuseks see, et väga-väga palju rahvast ja lamamistooli eest tuleb maksta.

Cherry Türgi

Reis toimub 01.nov.ja täna sain piletid,soovitan kõikidel üle kontrollida nimed, MRS ja MR (4 piletist 1 oli õige).
Kas keegi jättis Pamukkalesse ka minemata ja kui palju siis juurde peab maksma, et hotellis edasi viibida.
Kas teha reisikindlustus koos reisitõrkega?
Kus oleks kõige mõistlikum teha ainult reisikindlustust?

Kui Pamukkalasse ei lähe, tuleb maksta 70 eur inimeše kohta. 0-6 aastased ei pea maksma. Meie kindlustasime if kindlustuses. Ise olen seda meelt, et tervisekindlustus tuleks igal juhul teha. Lastega reisides ja reisitõrge.

01.11 väljumisele edastati ka lennukipiletid.Kahjuks küll 2 reisija nimed valed

Tere,
Paar küsimust eelloetu põhjal. Kas saan õieti aru, et "kõik hinnas" pakett hotellis ja ka Pamukkale ekskursiooni lõunasöögid on lastele kuni 12a. - 50% (Sotukese kirjast sain nii aru). Kas võtsite "all inclusive" paketti ka ainult teatud päevadeks, pooleks päevaks poleks ju mõtet. Kui keegi seda Pamukkale ekskursiooni lõunasööki (selle mõtekust) veel kommenteeriks, siis oleks ehk abiks.
Tänan.

" kõik hinnas" pakett on kuni 6 aastastele tasuta. Kuni 12 poole hinnaga. Pamukkale lõunasööki ma ei tea kas 6- 12 on poole hinnaga, kuid kuni 6 aastastele nii sissepääs kui ka lõuna tasuta. Ka ei pea maksma pamukkale loobumistrahvi kuni 6 aastaste laste eest, teiste eest täishinnas- mis on 70 eur nägu.
Meie võtsime teatud päevadeks ehk 4- ks päevaks, minu meelest peale lõunasööki ei ole selleks konkreetseks päevaks enam mõtet võtta.
Pamukkale ekskursioonil Terve päeva vältel muud söömise võimalust ei teki, kui ainut see lõunasöök. Nii edasi kui ka tagasi sõidul on tegemist buffee söögiga- joogid tuleb juurde osta. Söömine ei toimu samas restoranis. Valik oli ok, tahasi tulles meeldis mulle rohkem. Kui lapsed on kaasa, siis kindlasti tasuks võtta. Kui ainult suured, saab hakkama. Sinna minnes restorani kõrval oli ka burgeriputka, kus pakuti burgerit, friikaid, hot dogi. Sealt saab samuti hamba alla midagi võtta ja samuti on seal ka pood. Tagasi tulles oligi ainuke variant seal restos süüa. Infotunnis muidugi öeldi, et lõunasöögi saab lisada juurde koha peal.

Tere,
ma lähen ka varsti Türki.
Mul on pigem see küsimus, et kui palju seda raha peab nädalaks kaasas olema, kui mingit nänni Türgist osta ei kavatse ja tahaks miinimumiga läbi ajada? Kas 100€ oleks piisav?
Tänud vastajatele!

Tere!
Kas keegi läheb 8. novembri reisiga Türki. Ja kas reisidokumnedid on juba saabunud, või peab veel kannatlik olema. Siin kommentaare lugedes, tundub, et segadust nendega kui palju. Kas ma peaksin muretsema.

Tütar läheb, pileteid veel ei ole. Muretsemiseks ei ole põhjust. Meie lend läks neljap ja piletid saime sama näd esmaspäeval.

Kes on 01.11 minejatest Türgi saunast huvitatid, siis võivad sellest mulle märku anda. Nimelt võtsin ühendust Trip.ee foorumis palju positiivset tagasisidet saanud kohaliku türklase Pashaga ja broneerisin endale juba koha. Hind on oluliselt soodsam, kui infotunnis pakutavad teenused ;)

Tere,
Lihtsalt infoks. Minek 08.11 ja piletid tulid reedel- 26.10.

Tere,
Ka meil õnnestus reedel 26.10 piletid kätte saada, 8.11 sõiduks. Kuigi vahepeal oli tõesti lootusetuse tunne.

Tere!
Loen siin, et 8. nov piletid juba reedel osadel laekunud, aga mina pole veel midagi saanud. Kas peaksin veel paar päeva kannatlikult ootama?
Kas lennuajad on samad, nii nagu eelinfos kirjas olid, mingi 9.50 vist Tallinnast.

Tiigrike,
Lennuajad- Tln- Antalya 9.50, Antalya- Tln 5.00. Mina pöörduksin igaks juhuks triin@cherry.ee

Käisin Cherryga Türgis 18.-25.10. Jäin väga-väga rahule. Kõik, mis lubati, oli ka olemas- hotell väga ok, rand kohe jalaulatuses, hotelli aed nagu botaanikaaed...
Enne reisi tundus kõik pidevalt kahtlane ja hotelli kodulehelt pilte vaadates liiga muinasjutuline, et mingi konks peab ju siin
olema :)...aga konksu polnudki! Läheks kohe tagasi:)

Igatahes 01.11 valjunud grupile oeldi lennujaamas peale bussidesse paigutamist et lubatud hotelli ei viida ning paigutati koik 200 inimest suvalisse hotelli kus rannast voib ainult unistada. Nii et hilisema grupi valjujad tapsustage ehk jargmine lennuk ei toogi enam Antalyasse vaid viib Istanbulini ainult.
Igatahes hotell on nuud SEHER SUN PALACE rannast eemal suvalises kulas ning Alanyast ja eelpool toodud kirjeldustest voib ainult unistada

Kõik, mida Meim lausub on sulatõsi, kuid lisaksin juurde paar asja. Ostsin ikkagi pileti selle järgi, et saab mereäärsesse hotelli, kuid paigutati hotelli, mis asub reovee kanali ääres. Kummaline oli see, et muudatustest alles räägiti siis, kui rahvas oli bussidesse ära paigutatud ning bussid liikvele asunud.

Eks ta jah selline tagahoovi hotell ole alles arendatavas rajoonis.Aga soovitaks hilisematel minejatel uurida cherryst kuhu satutakse, sest meile oeldi kull alles bussis

18-25.10 reisi ajal olid lätlased ja leedukad paigutatud teise (erinevatesse) hotelli. Põhjuseks oli Jasmine Beach Resort hotelli ülebroneerimine. Kahju, et nüüd ka eestlastega nii käituti.

Lohutuseks võin öelda, et kuna osalesime kogu ekskursiooniprogrammis, siis ega hotellis passimiseks aega ei jäänudki eriti. Ja ega sealne hotellide ümbrus ongi üks prügi täis kõrbenud rohuga kruusane tasane ala. Kui sellel uuel hotellil on ikkagi ilus territoorium, siis ega väga vahet polegi. Mingi rand paistab piltide järgi ikkagi olevat. Ka Jasmine Beach Resortis oli osa rahvast majutatud villadesse ja osadel villadel oli vaade kohe kõrval olevale ehitusplatsile ja aia taha loobitud prügile. Muidugi, eespool olevad villad olid väga ilusate vaadetega aiale.

Giidi jutu järgi pidid selles piirkonnas ilusad rannad olema, ehk saab käia ka veidi kaugemal rannas hoopis. Kui võtate ette Alanyasse käigu, siis sealne rand on ka ilus, nii, et tasub linna sõites ka rannaasjad kaasa võtta.

Väga paha uudis. Kas 08.11 sõitjad saaks midagi ette võtta selle jama vältimiseks?

No see on nüüd küll šokiteraapia! Olen ka minemas 8. novembri reisile. Ootused olid kuni viimaste kommentaaride lugemiseni suured, sest eelnevad kirjeldused olid hotelli kiitvad. Tõesti ootaks cherry poolset selgitust, kuidas selline asi võimalik on. Piletite kättesaamisega oli mul juba jama, no kui lubatud hotelli ka ei saa, siis kaob cherry vastu igasugune usaldus...

Ah see oligi siis põhjus miks ma 18.-25. okt. reisi ajal hotellis läti-leedu keelt ei kuulnud, kuigi teadsin, et neid pidi ka seal paras ports olema...ekskursioonide ajal küll kohtusime vahest.
Kahju tõesi, et niimoodi käitutakse ja teise hotelli majutatakse.

Ei suuda lätlasi meenutada ja 11.10 reisilt. Selle pilguga loomulikult ringi ka ei käinid aga ei meenu et oleks bassu, mere ääres vôi restos näinud/ kuulnud neid

Meie ekskursioonibuss käis lätlasi ja leedukaid nende hotellist peale võtmast. Seepärast teangi, et nad olid mujal. Hiljem sai veel Cherry kohapealse esindaja käest selle kohta üle küsitud, et miks nad mujal on. Tegu oli ülebroneerimisega.

Kuidas see vôimalik on... Kui hotellis on 200 kohta, kuidas saab broneerida 400. See on ju tahtlik inimeste úle narrimine ja valetamine

Siin kommentaaride all on Cherry vastus: https://cherry.ee/forum/topicView.jsp?tPtr=d27xajn&deal=drnmzow#details Kiire pilk TripAdvisorile näitab, et asendushotell on saanud palju kehvamaid hinnanguid. Ja kui ma nende poolt kompensatsiooniks pakutud tasuta tuuri ei taha? Kolm täispäeva ekskursioone on juba täiesti piisav. Ma saan aru, et nad siiski lubavada anda vastuse, et mis saab 08.11 grupist majutuse osas.

Link vist ei tööta. Vastus siin:

Vabandan, et vastus viibis, uurisime lisainfot antud küsimuses nii reisikorraldajalt kui ka kohapeal viibivatelt puhkajatelt. Tõepoolest, Jasmin Beach hotell oli teinud ülebroneeringu ning pakkus alternatiivina külastajate majutamist Seher Sun Palace Resort & Spa hotelli. Kuigi ülebroneering ei hõlmanud kõiki Wow Travelile eraldatud tubasid, otsustati gruppi siiski mitte lahutada ja viia kõik külastajad sel korral erandlikult Seher Sun Palace hotelli.

Rääkisime ka kohalviibijatega ja tegemist on uue, vaid 5 aastat tagasi ehitatud hotelliga. Sisutus ja toad on sealviibijate andmel suured, puhtad ja väga kenad, samuti on suureks plussiks lai liivarand, mida Jasminis ei ole. Kõik kliendid on majutatud peamaja tubadesse. Samuti said kõik soovijad kompensatsiooniks tasuta ekskursiooni, kus eile juba ära käidi ja rahule jäädi. Hetkel on reisulised teel Pamukkalesse, ilm on võtnud taas pöörde kuuma ja päikeselise poole ja meeleolud head. Jana, mis puudutab Sinu küsimust 08.11 osas, siis saatsime ka selle edasi Wow Travelile, anna märku niipea, kui vastus käes.

Meie ka 08.11 reisile minemas. Piletid saime 28.10 meilile. Väljalennu aeg Tallinnast kell 9.50
ootame ka teavet, kas majutus on ikka nii nagu eelnevalt lubatud. Tänud kõigile muljete jagamise eest, sellest on palju abi.

Panen siia Cherry vastuse. Minu arust läheb kenasti.

Saime info et 08.11 väljumisel toimub samuti hotelli vahetus. Wow Traveli teatel on hiljutine tugev vihmasadu põhjustanud
niiskuskahjustusi mitmele Jasmin Beach villakategooria tubadele, mis
asuvad peahoonest eemal aiaterritooriumil. Seetõttu hetkeseisuga
kliente nendesse tubadesse ei paigutata ja hotell opereerib
planeeritust väiksema toaarvuga.

Uueks hotelliks on Granada Luxury Resort & Spa, mis on kõrgema
kategooria hotell, kui Jasmine Beach. Hotell asub mere ääres, ca 35 km kaugusel Alanyast ning pakub oluliselt suuremat valikut teenuseid, kui Jasmine Beach. Enda eest kõneleb kahtlemata pildi- ning videomaterjal uuest hotellist, millega saab tutvuda nende kodulehel:
www.granada.com.tr

Kõiki 08.11 reisijaid teavitatakse muudatusest ka eraldi meili teel kontaktandmetel, mida voucherit soetades kasutasite.

See niiskusekahjustuste jutt võib täiesti tõele vastata. Meie vihmarohke reisi ajal voolas ka peamajas ühel öösel meie tubade uste taga mööda koridori seinu alla vesi, mis siis voolas edasi mööda treppe allapoole. Kusjuures tegu oli 1. korrusega. Kust see vihm niimoodi sisse sadas ja kuhu edasi voolas jäi selgusetuks, hommikuks oli kõik jälle kuiv. Aga pilt oli täitsa muljetavaldav. Ja tundus, et peale rohkeid õhtuseid äikesest tingitud voolukatkestusi saadigi lõpuks vool tagasi generaatori abil. Igal juhul mingi hirmsat müra tekitav seadeldis pandi meie koridori seina taha õue tööle.

Käisime WoW Traveli pakutud reisil 25.10-01.11.2012.a. Paen vajalikuks kaasmaalasi informeerima meiega juhtunust ja meisse suhtumisest.
Elasime hotellis Jasmine Beach Resort, nagu lubatud - enamvähem.
Wow Traveli esindajateks olid meil kolme aastase türgistaažiga Inga ja kahenädalase staažiga Kertu kes olid tõelised oma firma fännid ja meid ei püüdnud aidata kordagi -pigem vaatasid kuidas saaks igal sammul koorida.
Kuid nüüd oli ettenähtud reis Pamukkale , ca 400 km ja sellel teel lõunasöögi koht maantee ääres millest kõik hädad hakkasid. Nimelt said seal enamus lõunatajatest kõhuhäda külge, kaasaarvatud mina. Kahepäevase ja ca 800 km reisi eest lubati meil imekaunis Pamukkas kaks tundi jalutada. Kui algul aega juurde küsisime siis öeldi, et peame õhtul kell 6 olema hotellis teenuseid saamas.
Kannatasime need reisid ja sunniviisilised kaubanduslõksud välja ja kõhuhädade kasvades tetasime sellest õhtul hotelli tagasijõudes Ingale, et hädad suured ja vaja abi. Inga oli eelnevalt teatanud, et temal on hea arstiga sidemed ja kõik käib läbi tema. Nii kutsusgi ta arsti hotelli.
Kui nüüd arst teatas, et läbivaatus maksab 65€ siis enamus kõhuvalutajaid hiilis vaikselt oma hädadega minema. Kuna minul olid ikkagi tugevad valud ja mingit rohtu ei olnud siis otsustasin läbivaatuse kasuks. Vaadatigi ja õeldi, et vaja kohe haiglasse (Alanya ca 20km) uuringutele minna. Mis teha läksingi, kindlustus olemas. Haiglas uuriti kindlustust, võeti ühendust kindlustuse esindajaga ja öeldi ok. Mind viidi palatisse ja pandi tilgutite alla kus viibisin järgnevad 2 ööd. Hommikul tuli aga tädi ja ütles, "Bad news" vaja arve ikka ise maksta. Kuna olin õhtul ka ise kindlustusse helistanud ja nad lubasid arve kinni maksta siis nõustusin lõpuks maksma. Küsisin mis suuruses see arve on -vastati 800€. Kuna just sularaha taskus polnud siis jooksis poiss kuhugi kaardimakse terminali järele ja arve maksmisel oli see kasvanud juba 910-ks €-ks. No mis siis ikka - kindlustus maksab.
Kuid hommikul haiglast lahkudes esitati mulle uus arve -1686€!
Küsin:Vabandust mille eest see arve -so. lisaarve ja tuleb ära maksta. Hämming....
Helistan siis meie Türgi keelt valdavale Ingale ja seletan loo ära, et küsiks, mille eest see arve siis ikkagi on. Tema rääkis midagi ja ütles mulle lühidalt, et kui arve on esitatud tuleb ara maksta. Mina nii ei arvanud.
Ütlesin siis tädile,et minu kaart võimaldab maksta ainult 1000€ ja rokem ei ole võimalik. Seepeale tädi kadus kuhugi ja veidi aja pärast tagasi tulles ütles, et meie töötaja eksis ja minu arve on hoopis 777€ !!
No nüüd seletasin talle siis uuesti, et maksin eile teile ca 900€ +ostsin kasuka +vaiba ja igasugust muud pakutud asju ja rohkem maksta ei saa...
Nüüd kadus tädi jälle natukeseks ära ja tagasitulles ütles, et "ülemus" ütles, et teeb mulle selle viimase arve osas allahindluse ja võin koju minna. Haigla auto viiski mind tagasi hotelli.
Nüüd oli haiglast kirjutatud retseptiga vaja saada kusagilt tabletid.
Leidsingi ca 100m Antalya suunas asuvast hotellist apteegi kus müüdi retseptiravimeid. Seal apteegis elas pappkastides ka ca 20 kassi kuid sõbralik apteeker müüs mulle 9 € eest vajalikud tabletid ja sellega võiks loo lõppenuks lugeda.
Arvan, et selle apteegi olemasolust oleks pidanud ka meie reisijuhid teadlikud olema aga ilmselt ei olnud see neile kasulik.
Ah veel. Meie reisijuhid müüsid meile ka Pamukka 15TL maksvad piletid meile kas 10€ või 24 TL eest! Ja kui küsisin Kertu käest, et miks nad müüvad nn. odavaid Hamami piletei milles polnud ka teenust-ainult 15 min.massaaži siis selle peale ütles, et nemad ongi laiskade reisijate jaoks kes ise midagi otsida ei viitsi!- Vaat nii!
Äkki on info abiks.
Ilusat puhkust!

Kirjutan siis ka lühidalt meie kogemusest.
Olime siis reisil 25.10-1.11. Üldjoontes jäime meie rahule, selle raha eest ei oodanudki midagi ulmeliselt vägevat ja üllatusime positiivselt. Osalesime kõikidel ekskursioonidel mis olid hinnas ja need just jätsidki pigem mõruda maigu sellele reisile. Pikk bussisõit oli küll tüütu, kuid kuidagi peab sinna kohale ju jõudma. Häirisid need pikad peatused sponsorite juures. Ei ole normaalne kui vaibatehases võivad müügimehed sulle vaipa pakkuda minimaalselt tunni, kuid Pamukkalel saad olla maksimaalselt kaks tundi. Antalyas jäi ka vaba aega ülimalt vähe. Bussisõidu ajal lugesime raamatut Türgist, samal ajal istus ees 2 giidi, kes kogu reisi vältel paar-kolm korda tõusid. Pidev vassimine ja petmine nende poolt oli lõpuks juba naeruväärne. Öeldi et lõunat mujalt ei saa, kui nende käest ja ma kohal olles ikka näen kohalikku kiirsöögikohta restorani kõrval, siis ajab ikka muhelema küll.
Ilmaga meil vedas, sadas vaid tulles ja minnes :) Võtsime ise juurde Türgi sauna ja raftingu (superšefID kogemused, SOOVITAN) Pasha käest ja käisime pidevalt omapäi tuiamas. Varasemalt olime reisinud vaid omal käel ja kavatseme seda teha ka edaspidi, et olla ise oma aja peremehed.

Meie olime reisil 01.11. Ja ei vingu mitte üks gramm. Meie kiid oli Inga kelle kohta siin öeldi karme sõnu kuid meie jaoks oli ta supper ning meil jätkub ainutlt kiidusõnu tema jaoks. Ei mingit raha koorimist ega muid nõmedusi mis siin tema kohta loobiti. Vägagi vastutulelik ning rääkis meile ka ekskursiooni väliselt palju Türgist. Seher hotell oli ka väga kena, puhas ning vingumiseks mitte ühtegi põhjust me ei leidnud. Rääkimata toitlustusest mis oli igatepidi SUPER! Magu on heast ja paremast välja venitatud! Jah, need kohustuslikud ekskursioonid olid natuke tobedalt alandavad kuna tegemist oli summadega milleni poleks meist ilmselt 90% küündinud kuid need on need pisiasjad mis tuleb üleelada ning mitte pead norgu lasta selliste ashjade pärast. Ilm oli meil fantastiline, kohalikud rääkisid, et tavaliselt sel ajal ammu sajab juba ning neil on sellest päikesest julm kopp ees aga loomulikult meie olime õnnelikud :) Turul olid hinnad suhteliselt naeruväärsed )2 euri T särgid ning pusad jne.) kuna hooaeg oli läbi ning kõik hakkasid oma putkasid sulgema. Kindlasti leiaks asju mille üle vinguda aga miks lasta oma reisil untsu minna selliste pisiasjade pärast kui üldpildis on kõik vägagi OKEI! Meie rahul ja õnnelikud igastahes!

Olime reisil 01-08.11. Paha ja segadust tekitav oli tõesti et hotellivahetus selgus alles kohale jõudes. Asendushotell oli aga meie meelest täitsa OK. Ehituskvaliteet oli natuke "ebatäpsem" kui Eestis harjutud ollakse, kuid muidu oli kõik puhas ja moodne. Randa pidime kõndima 5 minutit, kuid see oli liivaga hotelli erarand ja toolid tasuta.
Ilmad olid super ehk päike ja ei piiskagi vihma. See et küsiti vaheltkasu ekskurisoonide eest on normaalne äri ju. Vahendusel ei oleks ju mõtet kui sama hinnaga müüd. Häiris meidki see sponsorfirmade külastamine, kus pakuti väikse show järel kalleid kaupu müüa, kuid tagant järgi oli seegi kogemus omaette. See ongi türgi kultuur, mida me läksime sinna kogema. Hinnatase on Lääne-Euroopa oma lihtsalt ja nagu nad ise ütlesid, et et see on nende töö, et meile pakkuda kaupa ja laske seda teha. Keegi ei solvunud kui seda ei teinud. Teenendajate jälitamine on meile võõras, aga mis siis Türgist ikka oodata kui mitte erinevusi. Pamukkal oleks tahtnud küll kauem olla kui ligi 2,5 tundi. Viimane tund oli pimeduses ja antiiklinna eriti palju ei jõudnud näha. Võimalik et süüdi oli ka Pamukkale valge mägi, kust ei raatsinud kuidagi ära tulla, nii lahe oli see. Me võtsime kõik ekskurisoonid ja kõik hinnas. Ise soovitan aga jätta 1-2 vabat päeva, et päevitada jne. Jätsime ise ühe linnaekskursiooni ära, mis oli hinna sees. Kui tahate raha kokku hoida, siis kõik hinnas on kulukas, kuid samas annab sellise vabaduse tunde, et kõik on piiramatult lubatud ja mureta. Kui oleks jooke eraldi ostnud oleks tulnud odavam, kuid samas oli vähem jamamaist kelnerite ja rahade tilgutamisega iga söögikorra ajal.
Jäime lõppkokkuvõttes VÄGA rahule ja oleme tänulikud tõelise puhkuse eest, mida lapsevanemad ja töörügajad väga vajavad vahest. Puudus igasugune võimalus tööd teha ja lapsi kantseldada :). Jään ootama uut Cherry pakkumist igatahes järgmiseks aastaks.

Hei

Käisime 01.11-08.11 Türgis reisil ja tõepoolest ei mõista millest siin inimesed räägivad :S Vinguda oskab igaüks suurepäraselt!!! Meie jäime reisiga täiesti rahule. Hotell oli korralik, rand oli 5 minutit mööda ilusat teed kõndida.... Selles "solgikraavis" nagu siin nimetati elavad suured kilpkonnad, keda sillalt oli väga vahva vaadata :)

Osalesime hinnas olevates reisides ja ise võtsime juurde sukeldumise ja Türgi sauna firmalt Bougra Tour. Käidi hotellis järel ja pärast toodi ukse ette tagasi. Jäime reisidega väga rahule ja julgen ka teistele soovitada... Hinnad olid tunduvalt odavamad, kui neil, mida kohalikud Eesti esindajad pakkusid! Kumköy Wellness Center´i saun ehk HAMAM oli väga tasemel ja saime 25 € väärtuses 2,5 tundi väga mõnusat ja tähelepanelikku hoolitsust! Selle Bougra Tour´i müügipunkte on Side linnas ja selle lähistel mitmeid... Meid teenindas noormees nimega Ali ja oli äärmiselt kena ja abivalmis. Üldsegi mitte pealetikkuv :)

Igatahes veetsime väga vahva nädala ja kordaksime seda hea meelega!!!

Käisime 01.11 reisil.
Algul oli muidugi pettumus kui alles Türgis bussidesse paigutatuna öeldi, et meid viiakse lubatud Jasmine Beach Resort asemel Seher Sun Palace Resort&Spa nimelisse hotelli.
Muidugi oleksime tahtnud olla Alanya linnale lähemal, hotellis mis täitsa mere ääres oli. Seherist randa oli 5 minutiline jalutuskäik, lähimad linnad jäid marsaga 10 minutilise sõidu kaugusele (Side ja Manavgat). Rand iseenesest oli tip-top, lamamistoolid tasuta ja vesi soe.
Pamukkale ekskursiooniga jäime meie rahule. Ilmselt oleneb palju giidist, kes parajasti bussis on, ja hotellist kuhu ööbima pannakse. Meile räägiti bussis Türgi turismi telgitagustest, türklaste endi elust ja peatused nahavabrikus, vaibavabrikus, Onyx kivivabrikus ei häirinud oma kõrgete hindadega. Nahavabrikus meeldis moedemonstratsioon, vaibavabrikus nägi vaibategemise kunsti ja kivivabriku omanik presenteeris erinevail moel saadavaid esemeid õhinaga, mis jääb tükiks ajaks meelde (tõeline asjatundja). Ka hotell oli enam-vähem OK (Tripolis http://www.tripolishotel.com/).
Lisaks võtsime üheks päevaks rendiauto ja põrutasime läbi Antalya Kemeri kanti, kust gondeltõstukiga 2300 m kõrgusele mäetippu sõitsime. Ilm oli selge ja vaade oli mõlemas suunas super.
Sõime ka kohalikus kebabikohas Adana kebabi, mis valmistati meie silme all. Väga maitsev oli ja teenindus oli suurepärane.
Soovitame 1 nädalasel puhkusel mitte liiga palju ekskursioone võtta, jätta kindlasti mõned päevad vabaks. Suure bussiga tundide viisi ringisõitmine ei lase puhata vaid väsitab. Samas kohalike marsadega (kutsutakse 'dolmus') väikesi otsi hotelli juurest linna teha on täitsa mõnus.
Põhiline on ju ikkagi see, et ilmadega hooaja lõpus vedas. Olid nagu parimad suvepäevad Eestis!

Mõned laused ka 08.11 alanud reisi kohta. Hotellivahetus oli ilmselt kõigile hea uudis ja pettuma ei pidanud. Selle eest palju tänud. Hotell oli super.
Paraku oli giidide tase (töö) bussiti väga erinev ja vähemalt meie buss sai 450 km läbimisel aega vaid kaks tundi Pamukkales, millest giidi juttu vaid 15 min. Samas oli giid, kes käis oma inimestega 5 tundi Pamukkales ja rääkis kogu aeg infot juurde. Lisaks rääkinud ta hulgaliselt põnevat infot Türgist kogu bussisõidu aja. Meil oli 2 päeva bussisõitu ja giidi poolt vaid üksikud laused. Välja arvatud sissejuhatused "ostuparadiisidesse". Nüüd nahavabrik, nüüd kullapood jms. See on omaette õuduste teema ja omades vaid omaette reisimise kogemust saime me ikka päris shoki sellisest käitumisest.
Büroo esindaja Inga oli kahjuks kogu aeg sellise olemisega, et oleme talle tüliks. Infot tuli kogu aeg ise küsida. Pamukkale reisi lõunasöögi koht oli alla igasugust arvestust. Üks meie pere liige sai sealt ka kõhuhäda. Kuuldavasti viidi mitu bussitäit rahvast ka normaalsetesse söögikohtadesse. Miks osad maanteäärsesse sööklasse 10 euro eest mitte midagi sööma viidi, eks igaüks mõistatab ise. Ka meilt võeti 10 euri sissepääsu eest Pamukkalsesse. Lisaks ei öeldud ka seda, et alla 12 lapsed saavad tasuta.
Hetkel saavad negatiivsusest võitu positiivsed elamused hotellist. Paraku aga paketireis ilmselt küll omaplaanitud-omakorraldatud reise üle ei löö.

Käisime ka 8.11 reisil. Pamukkales saime ka vaid 2,5 tundi olla, 4-5 tundi oleks olnud ehk piisav. Turistilõksud (nahavabrik, tekstiilipood, ehtepood jne) on osake sealsest kultuurist, kuigi ostusoovi meil ei olnud meenutame muigega, seda tsirkust mis seal toimus. Hotell Granada Luxury Resort and Spa oli muidugi elamus omaette. Peale Pamukkale reisi otsustasime, et tulime Türki selleks et saada välja igapäevasest pingelisest elust ja nüüd on aeg elu ja puhkust nautida. Plaanitud 3 päevasest All Inclusive hotelli puhkusest sai tänu ca 18 tundi edasi lükatud koju lennule 4 päeva 27-30 kraadise päikese all. Parim toiduvalik, super teenindus, klaasid mis kunagi tühjaks ei saa, merevaatega tuba päiksese loojangu suunas, luksuslik tuba, meri hotelli territooriumil .....

Läksin Türki arvamusega, et küll seal inglise keelega hakkama saab. Keskmise türklasega saab kõige paremini jutule hoopis vene keelga.
Hotellis läksin kiirelt üle saksa keelele, vahet ei olnud mis keeles ma teenindajaid kõnetasin, vastus tuli ikka saksa keeles. Vene keel oli ka hotellis hea valik.

Toit oli fantastiline, alles 3. päeval suutsime mõistlikus koguses toitu tarbima hakata. Esimesed päevad tahtsime kõike proovida, et teaks mida järgmine kord rohkem võiks nautida. Üllatuseks oli aga järgmine kord 80% toitudest uued ja nii me seal siis õgisime. Oli see siis toit või õlu igatahes mõlemad lahkusime türgist üle 2 kilo raskemana, kui sinna läksime.

Tahaks tagasi! Kui kellelgi on võimalus antud hotellis peatuda, siis soovitan!

Üks asi millest üle ega ümber ei saa, on nende WC potid. Ma ei olnud nende kultuuriga kuigi tuttav. Hotellis avastasin, et WC potil on taga sees pool prilllauast veidi madalamal tüüs ja seinal kraan. Suur oli mu üllatus, kui kraani keerates hakkas sellest tüüsist kaarega veejuga pritsima. Esimene reaktsioon oli et leidlikud türklased on ühendanud bidee ja WC poti, "lihtne aga geniaalne". Pamukkale hotellis oli sama asi, ainult et neil oli seal standard pott, kuhu oli prilllaua alt toru sisse aetud ja jällegi kraan seinal, see juba tekitas küsimusi, et mis värk on, nii elutähtis see bidee ka ei ole. Tõelise šoki sain alles siis, kui üht meeste tualetti külstades jälle seda kummalist potti nägin. Siis veendusin, et seda on vist meestel ka vaja.

Kellel nüüd lähem huvi tekkis, siis rohkem saab selle poti kasutuse ja protseduuride kohta lugeda järgnevast blogist, mille otsa googeldades komistasin: http://meeskedapolnud.blogspot.com/2011/09/igapaevaelu-tahtsad-detailid.html

Muide seda blogis mainitavat sidruni lõhnalist vedelikku saime ka proovida. Peale esimest söögi/WC peatust tahtsid kõik seda testida. Kui meile aga kiid peale teist peatust seda kraami uuesti tuli pakkuma, ei olnud ühtegi soovijat. Esmane sidruni lõhn oli päris meeldiv, umbes minuti pärast oli aga see kadunud ja asemele tuli odekolonni hais, ehtne troinoi.

No pm ekskursioonidega nii ongi,kõige tüütum ongi pamukkale,demre-mira-kekova vms.Ühesõnaga reisid mis on väga pikad.Peanmainima et olin 5kuud ras ekui käisin ära pamukkale.Sõit pikk,giid lätlane,ühesõnaga kogu ekskursioon oli üli mõtetu.Vaivad,räitkud jne.No ma ei lähe vaipa sinna ostma ammugi mite kasukat.Aga veini pood oli täiesti ok ja sai sealt mõni kaasagi ostetud.Pamukkale see söögikoht seal tee ääres mu meelest olis eal nati naljakas saabus ju sinna mitu bussi täit rahavast ja siis hakkati krahmama kes sai see sai apremat kraami enamus jäid ilma.Kõhtu lahti ei saand keegi.Ühel varemal reiseil sai üks noor tüdruk ikka sellist vatii pm terve reisi aja veetis hotellis ja haiglas kohutav mingi kõhulahtisus.ISegi lennukis suleti 1 wc temajaoks.Ma ise usun et vb aitaks see kui nädal enne reisi sööks ise sisse häid baktereid.Kuigi jah seal bakterid küll teised aga siiski.Ise olen 3 korral käind ja siiani kõik ok.Üldjuhul seal riigis kõik giidid ja tennindajad müügi ja saama peale väljas.Ja neil jääb alati õigust ülegi.Mul ema jäi korra seal angiini aga palusime hotelli töötajalt abi,emale anti mingid rohud tasuta ja 2 päeva pärast oli juba super kõik.Eriti närvi ajas linnaekskursioon kus viidi kasuka poodi vms.No nii ülbed olid et pm kui ei osta näidati ust jne.Ma nt ei tahagi enam türgs ühelegi ekskursioonile minna aati veetaks mingi nõmedasse poodi.Ükskord veeti kulla tehasesse kus oldi ok hinnad aiuke hea asi selle juures:D

Sõna sekka reisilt 1.-8. nov.
Olgu ette rutates öeldud - selle raha eest oli reisi ja seiklusi rohkem kui küll.
Et tuleb üllatusi, võis aimu saada juba pisisegadustest lubatud sõiduinfot oodates. Nii saabus pärast võucheri registreerumist kinnitus võõrale nimele. Nagu hiljem selgus, polnud mina ainuke.
Esimene üllatus - pärast tunniajast sõitu ( 2,5 tunni asemel) tüüris meie buss võõra hotelli ette. Enamus reisijatest sai tüngast aru siis, kui mõned avaldasid tagasihoidlikku üllatust. Giid TURAN poetas mokaotsast, et "kakaja raznitsa". Miks hotellivahetus toimus, ringles erinevatel päevadel erinevaid versioone.

  • ülebroneerimine
  • eelmiste reisijate rahuolematus
  • remont hiljuti toimunud suurvihmadest tekkinud kahjustuste likvideerimiseks
  • eestlaste halva käitumise tõttu eelmistel reisidel ei lubatud enam eestlasi Jasmine resorti
  • Seheri hotell on parem (samas väitsid nii reisisaatjad kui Turan, et nad on selles hotellis esimest korda:)
    jne.

Üleoleva hoiakuga Turan oli täiesti "Back to the USSR". Nagu selgus, piirduski tema kogemus vene turistidega. SOOVITUS: püüdke end kiiresti sokutada teise (inglise keelsesse) gruppi.
Ei normaalseid selgitusi ega vabandusi ebamugavuste pärast. Kui teistele pakuti leevenduseks järgmisel päeval mõnetunnist tasuta bussireisi ajalooliste vaatamisväärsuste juurde, siis TURAN teatas, et seda pole programmis ette nähtud ja minge teise bussiga, kui soovite.
Hotell nimega Seher Resort Sun beach või midagfi taolist osutus lähemal tutvumisel igati korralikuks. Väike jalutuskäik randa, ilm ilus, rannajoon liivane, vesi soe ja toolid tasuta. Rikkalik ja supermaitsev buffee sulatas ka kõige jäisema südame.
Piinarikkaks osutus Pamukkalesse sõit, mille üks ots kestis koos mõttetu 10 eurose lõunasöögi ja poodlemispeatustega ca 10 tundi. "Kirsiks tordil" - ka siin ei pääsenud me hotelli vahetusest. Reisikirjelduses lubatud vaibakeskuse jättis Turan üldse vahele. Seletades ärritunult, et ise te ju ei tahtnud. Kes küll?
Hinna sisse kuuluvast Antalya külastusest meie loobusime, kuid kuuldavasti oli T. seekord hoopis teisest mastist. Ei mingeid ähvardusi ega ostusurvet.
Kokkuvõtteks:
Plussid:

  • graafikujärgselt väljuvad lennukid ja bussid
  • hotell igati ok
  • ilus ilm, rand ja soe vesi (+22, +23C)
  • rikkalik ja maitsev buffee
  • ostutänavast mõnekümne meetri kaugusel
  • kaugus lennijaamast, ca 70 km
  • ajalooline Side linn vaid 15 min taksosõidu kaugusel. Takso võtab peale 6-7 inimest, fikseeritud hind vastavalt 12 või 14 eurot.

Miinused:

  • mõttetu infotund, mis piirdus peaasjalikult ekskursioonide ja lõunasöökide ostusurvega
  • giidi poolt pealesurutud teenuste ostmine
  • giid nimega Turan
  • hotellitoas puudus info hotelli teenuste ja hindade kohta

Teenindajatest oli üldjuhul tunda tüdimust ja väsitava hooaja lõpu lähedust.
Kokkuvõttes oli ikkagi tore ja loodetavasti said sellest hea kogemuse nii reisijad, giidid kui reisisaatjad.

Kuna siin on väga palju pettumust giidide osas, siis mina tahaks küll meie giidi kiita. Olime venekeelse grupis ja meie giid Mumin oli väga tore, sõbralik ja jutukas. Seda aega oli bussis vähe, mil ta vaikis. Enamus ekskursioonide ajast jagas ta informatsiooni, rääkis Türgi eluolust ja erinevatest piirkondadest, kohtadest kust läbi sõitsime jne. Naljamees oli ta ka. Kui Cherry töötajad seda teemat siit loevad, siis saadke kiitus edasi venekeelsele kiidile Muminile.

Mina käisin ka sellel viimasel reisil 8.-15. nov ja mul jagub ainult kiidusõnu reisi kohta. Hotell ja kõik seal pakutav oli tõesti super. Toiduvalik oli rikkalik ja söögid väga maitsvad. Kes viriseda tahab, saab seda teha iga asjaga.
Kui nüüd giididest juttu teha, siis Eesti giididest polnud ka meil mingit kasu, peale selle, et nad hotellis infotahvlile teavet panid järgmise päeva kohta. Aga ekskursioonidel oli meil aserbaidžaanlasest giid Rüstem, kes rääkis kõigest väga põhjalikult, pealegi nii vene kui inglise keeles. Temale võiks cherry küll kiidusõnad edasi anda. Lõunasööke minu seltskond ekskursioonil ei võtnud, sest rikkalikust hommikusöögist oli kõht õhtuni täis, nii et selle kohta ei oska sõna sekka öelda. Mis puutub põigetesse nii juuvelitehasesse, tekstiilivabrikusse kui nahavabrikusse teel Pamukkale poole ja tagasi, siis need oleksid võinud ära jääda küll. Meie vaibatehases ega veinitehases ei käinud. Aga Pamukkales jäi meie grupil enam-vähem piisavalt aega nii ringi vaadata kui soovi korral Kleopatra basseinis sulistada. Meie alustasime seal matka Hierapolise varemete poolsest otsast, osad grupid tulid meile vastupidises suunas ja neil võis küll vähem aega valgel mäel ringi vaatamiseks jääda. Hotell Richmond, kus Pamukkalel käies ühe öö ööbisime oli talutav, kuigi tagasihoidlik. Toiduvalik samuti kordi nirum, aga see selleks. Põnev oli seal hotelli spaas kuum 47-kraadine mineraalveebassein, kus enne õhtusööki vedelesime. Kui üldse viriseda tahaks, siis Antalya linnaekskursioon jäi lahjaks. Meid viidi 38-m koske vaatama, siis väike jalutuskäik vanalinnas ja 1,5 tundi vaba aega. Linnast kui sellisest eriti ülevaadet ei saanud. Selle ekskursiooni oleks võinud vahele jätta ja oma hotellis mere ääres päikest nautida. Minu jaoks omaette elamus oli türgi saunas käik. Seda soovitan kõigile, kes Türki satuvad. Käisime ise bussiga ka Alanyas šopingul, mis oli ka omaette elamus, kuigi seal oleks aega rohkem tarvis. Ja boonusena lükkus meie lend veel 19 tundi edasi, nii et saime veel ühe päeva päikest ja sooja merd nautida. Kuigi põhjust ma ei teagi, miks. Kas keegi teab? Lõppkokkuvõttes jäin reisiga väga rahule ja ootan cherrylt uusi pakkumisi.

" Põnev oli seal hotelli spaas kuum 47-kraadine mineraalveebassein, kus enne õhtusööki vedelesime"

Kohe 47-kraadine ? :DD Selle lühikese ajaga siis päris palju tõusnud see.

Vabandust, natuke valesti läks veetemperatuur, siiski 37 kraadi oli.

Populaarsed Cherry reisid Türgi päikese alla! Puhkus varakevadises soojas Türgis kaunis 5* hotellis -53%
Tere!

Tunnen huvi, kas piletid on kõigi ostjateni kenasti jõudnud? Väjumisega 28.02 ja väljumisega 07.03.
https://cherry.ee/…-5-hotellis/?…

Ootan samuti pileteid 07.03 reisile. Saatsin järelpärimise cherrysse. Ootan vastust.

Mure närib hinge. Kuigi eelnevad reisid on toimunud, aga pileteid 28.02 väljumisele pole - ega pühapäeval pole vist loota ka. Istu nüüd siis närvilisena pidupäeval

reis peaks toimuma ülehomme, aga lennupileteid ei ole saadetud.
Cherryst öeldi, et nendele ka ei vastata ja pidi veel olema rahvast, kes ilma piletiteta on.Jama...

mina sain eile

väga vabandame tekkinud segaduste pärast, täpsustame Wow Reaveli käest ning saime teada, et õige ajad on:

28.02.2013 TLL - AYT FHY 806 19:20 23:00
07.03.2013 AYT - TLL FHY 805 04:30 08:20

kuna piletitel oli 17.10

Heade soovidega,

Cherry.ee

ikka mul ei ole pileteid ülehomseks

Vedas lõpuks, sain piletid päev enne reisi kätte. Oli palju suhtlemist telefoni ja meili teel. Algus on huvitav.

Kas keegi on lennukipiletid 07.03.2013 väljuvale Türgi reisile kätte saanud?

Tere!
Ostsin ise ka Cherry.ee-st selle reisi, aga mul on hoopis küsimus, ega kellelgil juhuslikult ei ole pakkuda 21.03-28.03.13 reisile ühte cherry.ee voucherit? Nimelt üks sõber väga tahaks tulla, kui kellelgil mingil põhjusel peaks reis katki jääma, siis mina oleksin ühest piletist väga huvitatud.

Võite võtta minuga ühendust deizy@hot.ee

Tere!
Siin sama nutune lugu, mida pole on piletid väljalennule 07.03. Kas kellelgi on käes?

Sain eile õhtul meilile lennukipiletid tervele grupile. Kas nii peabki olema, et on üks pilet kõigile reisjatele? Nimed küll seal nimekirjas ilusti olemas ja õigesti kirjutatud, kuigi mind on mrs-st mr-ks tehtud. Kaasasolevas kirjas on öeldud, et mrs-mr tähistustele ei pea tähelepanu pöörama, kuid peab üle vaatama, et nimed oleksid õiged.....
Seega ilmselt kõik korras ja selle piletiga saamegi ennast lennule registreerida?

Tere!

Kasutan võimalust ja kirjutan oma positiivsest kogemusest seoses antud Cherry reisipakkumisega.
Meie reis toimus 23.10-30.10.13. Lennupiletid tulid täpselt nädal enne lendu e-mailile. Nimed jm numbrid olid täitsa õiged. Nii edasi kui ka tagasilend toimusid täpselt õigel ajal. Türklased on üldse üllatavalt täpsed kellaaegade suhtes, et sellega probleeme ei tohiks olla :)
Antalyas maandudes pidime otsima ülesse Cherry-Wow Traveli esindaja Inga, kes meid bussidesse jagas. Bussis selgus, et meid ei majutata mitte Jasmine beach hotelli vaid Incekumi hotelli, kuid toetudes kommentaaridele julgen väita, et too Incekum oli isegi parem hotell! Hotell oli täiesti resort- majutati inimesed väikestesse majakestesse, kus siis mitu numbrituba, olemas oli suur basseiniala, rand, erinevad baarid, resto jne. Ilmadega meil vedas, iga päev oli sooja ca 30 kraadi ringi. Mägedes ja öösel oli muidugi jahedam. Esimese päeva õhtul toimus ka infotund, kus seletati lahti päevade kava. Infotunnis pakuti ka võimalust juurde osta erinevaid pakette. Esimene neist maksis 99 eur/in ja sisaldas kolmel viimasel päeval hotellis AI paketti, Pamukkale pääset ja väljasõitudel lõunaid. Teine pakett maksis 149 eur/in ja selle sees oli lõunad väljasõitudel, Pamukkale pilet, paadisõit Manavgati jõel, Türgi õhtu, Akvaariumi külastus ja samuti kolm viimast päeva AI. Muidugi oli võimalik ka kõiki neid asju osta eraldi.
Esimesel päeval jõudsime nii hilja, et sõime ainult õhtusööki. Teisel päeval anti valida, et kas soovisid vaba päeva või minna Manavgati jõele paadiga sõitma, suplema ja lõunat sööma (30 eur/in). Meie olime hotellis, peesitasime rannas, nautisime kokteile ja tegelesime veidi veelõbustustega. Manavgat oli ka teiste jutu järgi täitsa tore olnud. Kolmandal päeval varahommikul alustasime reisi Pamukkale poole. Sinnasõit kestis ca 4h, kuid pidevate vahepeatuste tõttu läks reis kiiresti. Vahepeatusteks oli kohalik nahavabrik ning tekstiilipood. Pamukkale oli väga ilus, kindlasti soovitan sinna minna! öösel majutati meid hotelli Pamukkale lähistele. seal oli ka kõik OK, ainult joogid maksid jube palju...Õhtu- ja hommikusöök oli hinnas.
Neljandal päeval alustasime tagasisõitu Antalya poole. Vahepeal tehti peatused veinikeldris ja ehtepoes. Lõunapaiku jõudsime akvaariumisse, kus soovijad said ka 25 eur/in sisse minna. Õhtuks jõudsime Antalyasse, kus veetsime öö kesklinna hotellis. Õhtul oli vaba aeg, et linna peal jalutada ja bazaaridel ostelda. Viienda päeva hommikul tehti meile Antalya linna peal 1,5h ekskursioon (kuulus hinna sisse), Antalya on samuti väga ilus linn, soovitan ekskursioonil osaleda!
Neljanda päeva õhtuks jõudsime tagasi oma Incekumi hotelli. Viimased kolm päeva anti täitsa vabaks. Meie kasutasime neid päevi rannas vedelemiseks, väikses külakeskuses Avsallaris bazaaril käimiseks ning hamami külastamiseks. Paljud käisid ka Alanyat uudistamas. Hotellist erinevatesse kohtadesse saab liikuda nii bussi kui ka taksoga. Bussipilet pidi olema vist 2-5 liiri olenevalt sihtkohast, taksoga sai Avsallarisse 10 eur eest.
Neis erinevates tehastes ja vabrikutes müüakse igasugu asju väga kalli raha eest. Mina soovitan sealt mitte osta ja hiljem omal käel bazaaridel/poodides ringi vaadata, sealt saab samu asju 4-5-6 korda odavamalt. Kuna meie soovisime kindlasti käia ära ka hamamis, siis reisisaatja Inga pakkus meile Hamami 30 eur/in. Kuid kohalikul bazaaril saime sama asja 15 eur/in eest. Meiega oli seal hamamis ka üks saksa noormees, kes oli selle oma hotellist ostnud ikkagi 30 euri eest. Seega tuleb ise olla aktiivne ja otsida, siis saab, nagu näha, samad asjad poole odavamalt.
Giidide kohta mul ühtegi halba sõna öelda pole. Kes on inglisekeelsed, siis kindlasti üritage ennast sokutada bussi, kus giidiks on Gürkan (meie buss ristis ta suupäraselt Jürkaks :D). Jürka on nooremapoolne meesterahvas, räägib väga palju ja kõigest, alates oma vanaema lastelastest kuni Türgi poliitiliste näitajateni välja. Nagu kuulsin, siis üks venekeelne giid oli ka väga aktiivne olnud, aga teised inglisekeelsed olid rääkinud ainult põhilisi asju. Inga oli ka täitsa tore, temaga meil küll pidevat kokkupuudet ei olnud, kuna ta oli teises bussis, kuid niipalju kui räägitud sai jättis ta täitsa neutraalse mulje.
Seega meil vedas tolle reisiga väga! Sellise raha eest saime mõnusalt puhata ja näha ka natuke Türgit.

Meil oli ka Teiega koos tore reisida!

Kas keegi on saanud piletid 6.nov väljuvale Türgi reisile? Meil täitsa hirm juba, reisini on veel mõni päev aega ja lubatud pileteid ikka vell pole. Wow travel ei vasta ei telefonile ega meilile. Cherryl kogu aeg üks juu-homme tulevad! Oleme väga mures.

Pole ka pileteid saanud, kirjutasin reedel wow- sse ja sain vabanduse, et nad nö ajahädas, aga piletid tulevad. No loodame

Ei ole ka pileteid saanud. Kirjutasin eelmisel nädalal Cherryle, öeldi, et kui reedeks pole pileteid saabunud, siis tuleks Wow Traveliga ühendust võtta. Saatsin Wow Travelisse kirja, aga veel vastust ei ole saanud.

Cherry foorumis vastati aga, et tegelikult pole pardale pääsemiseks pileteid vajagi. Varasemalt pole see asjaolu kuskilt läbi käinud... Aga ju siis ei ole muretsemiseks põhjust.

  1. novembri reisi foorum on muidu siin - https://cherry.ee/suvised-roomud-suurde-sugisesse-puhkus-soojas-turgis/comments

23.10-30.10 oli küll äge reis cherry kaudu.(Jürka grupp!!)Tohutu positiivse laengu andis .

Tripikad räägivad
Eesti suurim reisifoorum. Küsi siin oma küsimus või jaga häid soovitusi