aeglane ja ei anna tulemust. Kas ainult minul ja seega minu arvuti probleem?
See lennuaegade muutumine on EA puhul minuarust üpris iseloomulik. Olen eelnevatel aastatel oma bronnitud piletitega mitu korda sama kogenud - piletid on ette ära ostetud ja kõikidel kordadel olen ma ise avastanud, et broneeritud kuupäevadel on lennud muutunud. Enamasti vastab kliendiabi minu küsimuse peale, et miks mind ei teavitata, et neil on see plaanis, aga see võtab aega. Ei kujuta küll ette, mis aega see ühe korraliku IT-lahenduse puhul see võtta saab. 3-4 nädalat selleks on ilmselgelt pikk aeg.
Eks neid kuupäevade/kellaaegade muutusi tuleb ikka ette, aga sellest võiks ikka teavitada lennufirma, mitte ise ei pea seda uurima. Maru halb on, kui muud plaanid on juba tehtud või tehakse veel mingeid lisabroneeringuid (nt. hotellid) lähtuvalt algsest infost.
Hetkel on sama - sai sügiseks Münchenisse piletid ostetud, aga nüüd on lennupäevi lausa ümber tõstetud. Ise kogemata avastasin, kui pidin veel samale ajale pileteid ostma. Kliendiabi küll lubas lahkelt, et viivad ükskõik kuidas mind lubatud päevadel kohale (muutunud EA lennuajad paraku ei sobinud), kuid ma siiski arvan, et lõpuks pakutakse mulle võimalust raha tagasi saada või siis valida EA mittesobivate aegade vahel.
Ostsin juba paar kuud tagasi kevadeks piletid EA-ga Milanosse. Nüüd vaikselt uurin autorendi lehti ja hakkasin vaatama lennuaegu ning selgus, et need on muutunud. Huvitav, kas neid lennuaegu muudetakse tihti, või on lootust, et kui juba muudetud siis nii jääbki? Ja, kas nad siiski teavitama ei peaks?