Finnair Praha - Helsingi - Tallinn hilinemine. Mis teha?

Nimelt. Andke nõu. Kuidas käituda: Prahast lend hilineb ja arvatavasti ei jõua enam viimasele Tallinna lennule. Kõik ühel piletil ja Finnair. Mis Finnair mulle siis pakkuma peab? Või vaja tungivalt ise nõuda? Mõtlen just ööbimist Kuigi on kõik kindlustused peal, tahaks homme kell 11 Tallinnas olla. Lapse sünnipäev. Esimese laevaga jõuaks...

Ja juba tead ette, et lend hilineb? aga nad mu all antud lingis kirjutavad ka muidugi, et sms-i saadavad... Ise pead igal juhul nõudma, magava kassi suhu hiir ei jookse. Võid teha neile ka ettepaneku, et nad sind hoopis laevale toimetaksid vms Kui õigesti mäletan, siis Finnair vastutab alates 35min (kahe lennu vahe). Näe, siin kõik su õigused kirjas: https://www.finnair.com/fi/gb/flights/flightlist/delayed-or-cancelled-flights lehe all paremas nurgas ka CS kastike How can I help you ;)

Ikka ise kohe nõudma hakata. Just ilmus artikkel, et Finnair on veiderdama hakanud. http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711172200539871_u0.shtml

Pakkuma peavad majutust, sööki ja esimesel võimalusel edasitoimetamist. Ikka ise peab küsima, aga sellistel juhtudel erilist nõudmist minu meelest pole vaja. Teoreetiliselt võib olla õigus ka kompensatsioonile, kui jüuad lõppsihtkohta üle 3h hiljem ja kui hilinemise põhjus pole nn ettenägematud asjaolud.

Täna kõiki vastajaid. Finnair tegi imet. Alates sellega, et plaaniline 2.10 sõiduaeg asendus 1.45. Lõpetades Tall lennu väikse kinnihoidmisega. Kõige huvitavam, et Tallinna jõudis koos minuga ka mu kohver:)

Huvitav, et mul juhtus samal liinil (PRG-HEL-TLL) eelmise reede õhtul (01.12) täpselt samasugune lugu. Väljaarvatud lõpp, mis ei olnud õnnelik. Kuna Praha lend hilines poolteist tundi, siis Tallinna lennuk oli lahkunud. Seisin kaks tundi öösel järjekorras, majutusin lennujaama kõrval Hiltonis ja laupäeva hommikul lendasin Helsingist Varssavisse ja sealt siis Tallinnasse. Tallinna otselend oli väidetavalt täis. Suurem osa laupäevast oli mokas selle asjatamisega. Eks rahanõude menetlemist, mille esitasin, siis vaatab, päris kompensatsioonita selline nöök jääda ei tohiks.

Aga mis põhjuseks toodi? Minu lennul kapten avaldas põhjuse, et hommikul oli Oulus udu olnud ja nii päeva peale kogunes antid lennukil hilinemisi.... Aga täitsa huvitav, mis ja kas maksavad kompensatsiooni

Mõni aasta tagasi tulin Finnairiga Roomast Helsinki kaudu Tallinnasse. Rooma-Helsinki jäi hiljaks, lennu peal oli hulk Eesti tuntud kultuuriinimesi. Helsinki-Tallinn oli selleks ajaks ikkagi juba uttu tõmmanud, ilmselt pooltühjana. Midagi kompenseerima ei hakatud, kõik soovijad paigutati hotelli. Osad tõmbasid kiiruga sadamasse viimastele praamidele ja katamaraanidele. Hommikul saime esimese lennuga Tallinnasse.

Lisan juurde hilinenud vastuse: poegkaru'le. Kompensatsiooni ei saanud detsembris. Minu nimel kompensatsiooni taotlenud firma ütles, et põhjuseks toodi lumeolud. Pakkusid, et võib Tsehhi tarbijakaitsesse pöörduda. Naljakas on aga see, et praegu olen taas Praha lennujaamas ja täpselt sama lugu on. Väljalend hilineb üle kahe tunni. Tallinna lennukile ei jõua, juba on ümber bookitud hommikul kella kuueks. Seekord võtan asja ajamise ise käsile. Kõigil soovitan aga Finnairiga Prahast Tallinnasse õhtul lendamist vältida.

Huvitav, sealt Prahast ei taha hästi lennud tulla - sama kogemus, et öö Vantaal. Täpset põhjust ei oska öeldagi, aga millegipärast ma kompensatsiooni ei üritanudki küsida - kas laiskusest või õnnest koju jõudmise üle:) Lisaks olen joostes ühelt lennult (sama Praha ikka) teisele jõudnud, kusjuures käisin vast 3-4 korda aastas vaid Prahas.