Viimased kommentaarid

Olen samuti otsinud ja lõplikku vastust ei ole leidnudki. Ise olen käinud nii rahvusvahelise kui tavalisega. Nagu eelnevalt kirjutatakse, siis kuna riigid on erinevate konventsioonidega liitunud, siis Eestis väljastatud rahvusvaheline ei ole tegelikult õige. EL (Eesti) juhiloa sobivus pidi kuidagi osariigi seadusandlusega seotud olema ja sellest kohast täpsemaks ei ole infot enam saanud. 

Maanteeameti info siin: https://www.mnt.ee/et/liikleja/juhiluba-ja-juhtimisoigus/rahvusvaheline-juhiluba

(NB! Viini konventsiooniga mitteliitunud riigid ei ole kohustatud Eesti juhiluba tunnustama. Eesti juhiloa tunnustamine neis riikides on iga sellise riigi enda otsustada. Ka rahvusvaheline juhiluba ei pruugi neis riikides abiks olla.)

Saatkond võiks ju päringu peale, näiteks Välisministeeriumi lehele riputamiseks, selge ja konkreetse vastuse anda. Pole kunagi ise vaevaks võtnud küsida, aga tuleb vist proovida.

Välisministeeriumi info siin, aga toodud lingilt reaalsete nõueteni jõudmine keeruline:

https://reisitargalt.vm.ee/riigid/ameerika-uhendriigid/

Hinna-kvaliteedi suhe on reisimise juures üks paganama küsitav väärtus, kui sihtkohale sisulisemalt läheneda. Millist toodet (sihtkohta) siis Kuubaga võrrelda - Venezuela, Hiina vms. Kui eesmärk on päike, siis tõesti ei ole mõtet sinna ronida, saab lähemalt, kiiremini, odavamalt. 5* hotelli saab Aasias soodsamalt, ka head toitu.

Selle sama ametliku lehe andmetel on ju tasuta eta lõpp 31.01.20.  Pikendamise info kajastuks vast seal samuti.

Sain mõned päevad Londonis ainult pangakaardiga suurepäraselt hakkama.

Arusaadaval põhjusel palju praktilisi kogemusi loota ei maksa. Tõenäoliselt teate ise kõige paremini, mis ja kuidas igapäevaselt teha vaja.

Vanuse taha ei peaks asi jääma, kuid palju oleneb, millised lapsed loomult on st kas võiks pigem lennureisi taluda või mitte.

Minule tundub olulisem, et mitu täiskasvanut? Kahekesi võib lennukis istumise probleem tekkida - kus lapsed istuvad? Peavad ka turvarihmaga kinni olema, kui süles. Turvakontrollid kindlasti tüütud.

Mitmekesi olles jalgade alla maha ja magab. Kasutame siiani ka istekohaga lapse puhul. Üksi võib vähe keeruline olla.

Oleneb, mis on kriteeriumiks ja mida tahta. Pigem ise valiks Tai, aga Dubai kasuks lennupikkus, ajavahe, võibolla meeldib kaubanduskeskustes kolada jne.  Phuketil ainult linnas olemisele eelistaks Dubaid.

Ütleme nii, et mägedes läheb jahedamaks. Ella oli nii 17-18 öösel, aga seal kõrgemaidki kohti, kuhu kindlasti satutakse. Teeistandusi on madalal samuti.

Trinidadis saab taksoga randa küll. Tullakse järgi ka, kui aeg kokku leppida.

Ega ju põhjust tea, aga tegin perekonnale grupina ja vastused tulid nii tunni-paari jooksul. E-posti aadressil ei võinud viga sisse minna?

Ise teeksin uuesti.

Varadero rand on igati ilus ja saab tihti ajakirjades samuti kiitust. Arvan, et Varaderot ei tehta mitte maha, vaid rõhutatakse, et ainult sealsetes suurtes hotellides viibimist (paketireisid reeglina) ei maksa just Kuuba kogemuseks pidada. Seda nö lohakalt väljendades võib jääda kõlama mõte, nagu sinna ei tasuks minna.

Ilm võib heitlik olla. Saime jaanuari lõpus nii ilusat sooja kui tuult ja vihma.

Sportlikust huvist vaatasin, peaks olema 0.50 USD liiter st ikka vähe soodsam. Andmed https://www.iata.org/publications/economics/fuel-monitor/Pages/index.aspx

See ei muuda muidugi asjaolu, et lennata on võrdlemisi odav ja et see ei pruugi jätkusuutlik olla. Samas on majanduses ikka edukamad ja vähem edukamad, ning päeva lõpuks paneb turg asjad paika.

Ise vaatasin tripadvisorist mõned siledamad majutused, hankisin omaniku kontakti ja nii ta läks. Neil on omavahelised võrgustikud (käsi peseb kätt) ja lõpuks bronnis üks inimene mulle enamus majutusi. Saatis pildid ja hinnad, mina valisin - asi toimis, majutused olid olemas ja nägid sellised välja ka, nagu eelnevalt piltidel.

Ma juba sportlikust huvist küsin, kas tõesti WINGS õpetus ei toimi (kirjutasin ka eesti keeles)? 

Seda peaks kajastama järgmine video:

[

](
)

Kas ei toimi nagu õpetuses, et tõmbad avamise nupu kõrvale (hoiad nii), muudad koodi ja siis lased nupu tagasi?

Tänud E.T.! 

Selle lingi põhjal soovib Sri Lanka tõesti pigem eelnevat taotluse tegemist: https://srilankahc.uk/implementing-free-tourist-visa-scheme-for-selected-countries/
Minek samuti detsembris, tuleb ära taotleda.

See 31. okt kehtivus oli esiagse plaani kohaselt st vana info, google korjab kõik üles.

E.T - kas see eelnev taotluse esitamine on vajalik või tahtsid lihtsalt ette ära teha? Saan aru, et peaks ka lennujaamas saama vormistada.

Keegi reaalse kogemusega võib kinnitada või ümber lükata, aga 1. augustist peaks saama tasuta viisa saabumisel ja suurt bürokraatiat sellega ei kaasne. Endal veel veidi minekuni ja pole üle täpsustanud hetkeolukorda.

OK, tõenäoliselt küll, lugesin veidi valesti LOTi osa. Kõik lennud olid müüdud nö Qatari omadena (kas enda oma või koodijagamisena).

LOT lennult vaevalt Finnair punkte saab, Qatar on aga küll samas grupis (Oneworld)- vast olid ikka nende lennud. Helsingi -Praha on eeldatavalt Finnair lennuk (st ise olen sellega alati lennanud) ja nende punktid. Czech on üldse Sky Team.


Tänud! Need valuutaviited olid siiski kirjutatud tekstist, tavaseade on nagunii EUR-s mul. Aga hea teadmine, et ei pea USD-ga mässama, see tundus kõige totram.

Kuna endal aaastavahetuse paiku minek, siis küsiks käinutelt, et mis rahas majutustega opereerisite (need, mis sulas)? Bookingus ühes lõigus on makse USD ja teises kohas et ruupias...võta kinni. Täpsustan majutustega ka, aga teiste kogemus samuti abiks.

Suure roheala ja paljude basseinide/mänguväljakutega hotelle linnast just ei leia, aga sellise hotelli, kus lapsega lisaks mõningastele jalutuskäikudele tore, vast ikka. Näiteks see jäi silma Tripadvisoris, isiklik kogemus puudub: Chatrium Residence Sathon Bangkok