Halb kogemus - Kon Tiki Reisid

Broneerisin Kon Tiki Reisidega 4 kuud tagasi oktoobri lõppu reisi Aasiasse. Nüüd sain teada, et see reis on tühistatud ja mulle on teatamata jäänud siis, kui see tegelikult selgus. Sain alles teada siis, kui ise muret tundsin, et viimast arvet pole tulnud. Mulle jäi mingil põhjusel email saatmata. Selge, juhtub, kuigi ka selle olukorra lahendus oli nende poolt ebaprofessionaalne.


AGA, nüüd ootan peaaegu nädal aega juba oma raha tagasi ja hakkab süvenema mure, et see jääbki saamata. Lubati hiljemalt tänaseks, aga tööpäev on läbi ja ülekannet pole. Kirjadele vastati kiiresti, kuni raha kohta küsida. Homme hommikul helistan siis uuesti.

Kas kellelgi on Kon Tiki reisidega kogemust ja oskab kommenteerida? Praegu kujutan juba ette halvimat situatsiooni, et nad on pankrotis ja pean hakkama oma raha läbi kohtu nõudma. :(

Suhtlemine ja lubadused ei ole kindlasti nende tugevaim külg. Mul oli nendega mõned aastad tagasi selline lugu, et broneerisin sügisel reisi kevadeks ja broneeringu vastuseks tuli nagu ikka kiri, et tore ja täname ja arve saadame nädala jooksul. Nädal läks mööda ja siis läksin puhkusereisile ja tagasi tulles polnud arvet ikka veel. Helistasin neile ja küsisin arve kohta ning mulle vastati, et ohh, me unustasime ja ma panen kohe arve meilile teele. Seda arvet ei ole ma tänaseni saanud.

Seega reiside müümisest ja klientidest nad ilmselgelt huvitatud ei ole.

Sellised ulme hinnad ja siis ka pole klientidest huvitatud?

Kodulehel reklaamivad end osade tripi toimetajatest reisijuhtidega, ehk annavad firmale teada ja lasevad siin kommenteerida.

Oi, oi. Palun öelge, kuhu te reisi broneerisite? Ka meie tellisime Kon Tiki reisidelt kevadel sügiseks reisi,  Raha on makstud . Siiani on küll suhtlus ladusalt läinud, st oleme saanud arveid. 

Minu reis oli Borneole. Omaani pakuti ka mulle asenduseks, aga kuupäevad ei klapi ja ei ole see reis, mida otsisin.

Mina sain ka esimesed arved, kuid siis ei kuulnud enam midagi, kuni ise muret tundma hakkasin.

See küll pahasti. Loodame, et saate ikka raha tagasi. 

Aga hea kuulda, Kai, et Teil edeneb kõik ladusalt - järelikult ehk ikka pankrotti kartma ei pea ja lihtsalt mul halb kogemus.

https://www.teatmik.ee/et/judgment/246870574


Lihtsalt taustainfoks niipalju, et antud firmal ennegi jama olnud klientide ja rahadega, kohtulahendid (kliendi kasuks tehtud) üleval ja nendega võimalik tutvuda. 

See ei tähenda muidugi, et Teiega nii peaks minema. 
Järgmine kord lihtsalt soovitan natuke eeltööd teha ja uurida firmade tausta, kellele raha annate ja teenust ostate. 
Antud firmal tagatis makstud, maksehäireid ei ole, samuti pole ka äriregistris kahtlasi muudatusi olnud. 
Võibolla lihtsalt natukene vaja üle vaadata klientidega suhtlemise A ja O. 
Nende reisijuhid vägagi pädevad, isegi Ivo ja Veigo nende hulgas. 
See lisab usaldusväärsust. 
Võibolla see minu ametist tulenev viga, aga isiklikult kontrollin alati kõikide isikute-firmade tausta enne kui nendega mingisuguseid tehinguid teen. 
Kokkuvõtteks niipalju, et tõenäoliselt said lihtsalt kehva klienditeeninduse ja kõik laabub. 
Aga igatahes hoia meid asjade kulgemisega kursis. 

Ma lisaks siia, et vaatamata Kon Tiki lehel toodud infole mul hetkel nendega suhtlust pole. Ma ei tea, miks ma seal endiselt reisijuht olen.

Koala, Borneo on väga lihtne omal käel teha. Vaatasin KonTiki reisiplaani. See on päris lihtne marsruut. Meie reis oli 3 nädalat pikk ja märksa odavam kui nende 2-nädalane tuur. Lendasime Singapuri kaudu Kuchingusse (Sarawak), mõned päevad seal, edasi  siselennuga Mulusse kolmeks päevaks. Siis siselennuga Mirisse ja sealt järgmisel päeval bussiga  Bruneisse. Sealt laevaga Labuani saarele. Mõni päev puhkust, edasi laevaga Kota Kinabalusse. Sealt võtsime 2 päevase tuuri Borneo tippu. Peale seda lendasime AirAsiaga Sandakani. Tellisime interneti kaudu  4-päevase tuuri (2 ööd dzunglis ja 1 öö kilpkonnasaarel), Jäime oma reisiga väga rahule.