Hotell Infantaria Comfort Goas

Kas kellelgi on kokkupuuteid hotelliga 'Infantaria Comfort' Goas, Calangutes? Sain lingi sellise öömaja kohta http://www.infantariacomfort.edicypages.com/et, hinnad head, pildid ilusad,eestlased juhivad ja teenindavad, aga lähemalt uurides on terve koduleht natuke kahtlane: ei mingit vihjet firma kohta, ainult paar telefoninr-t ja meiliaadressi (seejuures üks viitab hoopis muul alal tegutsevale firmale),samas postiaadressi ega kontorit pole, kogu broneerimine ainult meilitsi, kontaktisikutena keegi Tarvi ja Terje Uusen. Ka üheski Goa/Calangute/Baga piirkonna hotelle tutvustavas portaalis sellist ei mainita. Ei tahaks mingi vuhvli otsa sattuda.

Arvan, et see on nii uus koht, et kogemused puuduvad. Esimene nn. reklaamteade on postitatud alles 05. augustil.

Tänud, et meie hotellist juttu tegid:-)
Firmat tõepoolest ei ole, Indias ei ole selle asutamine just lihtne ja kiire protsess:-). Teisalt pole me seda ka prioriteediks seadnud. Meie enda elu teeks see küll lihtsamaks, aga kas klient tunneb end selle võrra turvalisemalt, kui hotelli taga on Indias registreeritud firma?
Hotell on kevadel valminud, seepärast seda tõesti üheski portaalis veel pole.
Kogu kodulehel olev info vastab tõele.
Broneerimisest - kuidas sooviksid tuba broneerida kui mitte meilitsi või telefonitsi? Olen valmis Eestis kohtuma, kui see oluline on:-)

Parimat,
Tarvi
5012725

Kallivõitu, aga muidu pole paha äriidee:) Loodan ise millegi sarnasega kunagi turule tulla, et soojale maale kolida.

Ega veel ei broneeriks midagi, lihtsalt uurin erinevaid puhkusevõimalusi. Vabandust, et olen ettevaatlik, aga vaadates mis ümberringi turismiäris toimub, siis ega 100% kindel ole vist miski. Küsimus veel: kas teie hotell on ka mõne pakettreiside firmaga diili teinud? Ei viitsiks väga taga ajada mingeid ümberistumistega liinilende, lihtsam ju otse kohale saada.

Travel Iniga oleme rääkind, huvi nagu oleks. Eestist keegi teine Indiasse pakettreise minu teada ei tee. Välismaiste reisikorraldajatega pole jõudnud veel asju ajada.

Ümberistumised on küll ühest küljest tülikas, eriti perega reisides. Samas saaks Stockholmist Goasse 6249 EEK eest (+ siis Stocki minek-tulek). Kindlasti on aeg-ajalt mingeid sooduspakkumisi veel.

Renile: hinna osas oleme kindlasti paindlikud. Huvi korral maksab alati pakkumist küsida, pikemaks jääjad saavad loomulikult olulist soodust.

Tere, plaanis Travel Iniga minna Goas'se, valisime Teie hotelli, loodame, et ei kahetse ka, aga küsimus selline, millised pistikud tubades on? Kas europistikud või vaja muretseda adapterit kaasa?

on euro. Muus osas - tänud usalduse eest, teeme kõik, et seda õigustada:-)

Kas keegi Indias käinutest on juba ka kasutanud selle hotelli teenuseid, jagage oma muljeid ja avaldage arvamust. Igasuguse info eest olen tänulik.

Travel Iniga oli meil 30.nov-14.dets kuus toatäit eestlasi, kes lubasid kindlasti ka Trip.ee-s oma arvamust avaldada. Kahju, et nad pole jõudnud seda veel teha. Aga may, võin Sulle infot jagada, kui soovid:-)

Olime selles hotellis ajavahemikus 14.12.09 - 28.12.09 ja jäime väga rahule. Selline armas, väike ja hubane hotell. Olime lastega ja sellisel juhul on pisike privaatne hotell just parim. Mõnel päeval kui enamus inimesi oli rannas sai väiksema lapsega hotelli territooriumil oldud. Panin lapse magama, võtsin päikest, nautisin värskelt pressitud apelsininimahla ning kui väga palavaks läks, värskendasin ennast basseinis. Vahepeal tekkis tunne nagu oleks privaatvillas:) Õhtul samas sai lapsed tuppa magama pandud ning väljas istuda. Välisuks oli koguaeg silmade all ja kisa oleks kah kohe kuulnud. Suure hotelli puhul ei tuleks selline tegevus kõne allagi. Hotelli perenaine Terje oli väga abivalmis ja igati super-super-super!!! Terje, kui sa peaksid seda lugema juhtuma, siis veelkord suurimad tänud C1 toa poolt!!!:) Kuigi Travel In-i kodulehel on hotellile antud 2+ tärni, siis julgen pakkuda rohkem. Eks annab tunda ka see, et üheks omanikuks eestlane (seda eriti puhtuse koha pealt). Hotelli asukoht oli igati hea, poed ja kõiksugused restoranid on 5 minuti jalutuse kaugusel ning rand ka lähedal. Meie ise broneerisime toad otse Tarvi (Terje abikaasa) kaudu ja mingeid probleeme ei täheldanud. Soovitame soojalt kõigile teistelegi!:)

Viibisime selles hotellis aastavahetuse 2009/2010 ja siinkohal on mul rõõm tervitada ja tänada nii Terjet kui Tarvit, kes meid soojalt vastu võtsid. Hotell on Bagas väga hea asukohaga ja sisehoov on väga ilus ja hubane. Jäime igati rahule. Terje on SUUREPÄRANE perenaine ja aitab oma nõu ja jõua igati. Seega soovitan soojalt ja soovin neile edaspidiseks edu ja äriõnne!
Kui lennust veel rääkida, siis see, et sai vahepeal tunnike Ashabadis jalgu sirutada, sobis meile väga hästi, kuna pikki tunde otselennuga lennukis olla oleks olnud palju karmim. Ashabadi lennujaam oli absoluutselt ok ja mingeid tõrkeid v.a tagasitulek tunnise hilinemisega, mida võib lugeda olematuks, ette ei tulnud.

Esiteks südamlikud tänud Terjele ja Tarvile väga sooja ja koduse vastuvötu eest. Hotell igati tasemel , samuti ka teenindus ja hoolitsus elanike eest. Saime ka hommiku putru kui omlett ära tüütas . Nagu ütles üks meie üksmeelsest kollektiivist: Räägi inimestega ja kõik sinu mured lahendatakse. Kavatsen sinna tagasi minna ka vähemalt kuuks ajaks maikuul.
C3 jaC4 pruunid ja puhanud elanikud Jüri, Ly, Andres ja Tiiu

Loomulikult, kui on minek 2* hotelli ma ei oodanud ei midagi erilist, aga koristada tube nad siiski võiksid! Ma ei ole pretensioonikas, ma tulin ikkagi puhkama mitte aga tahtma lux-teenindust eriti veel selle raha eest mis me maksime:). Päris ausalt, ämblikuvõrgud igal pool (ka vannis), põrandat nad ka ei pühkinud korralikult ( selle pesemisest rääkimata). Vann on omaette teema...kraanikauss must, wc potti pidin pealt ise niiskete salvrätikutega puhastama, vanni uks oli ka väga must. Külmik...ta oli küll olemas seal, aga lahti teha ma seda küll ei soovita, haiseb õudsalt (ise ma seda pesta ei viitsinud ning selleks polnud ka vajadust). Ka hotelli restoraan jätab soovida, Terje küll oli kiitnud mereanni suppi, kuid sellist kahtlast, millegipärast magusat vedeliku ma pole kusagil saanud, praed samuti olid kehvad ning võrreldes teiste kohtadega ka kallimad. Hommikusöögiks pakutav omlett meenutas välimuselt küpsetuspaberi...Õnneks söögikohti on Bagas palju ning see hotell on ju ainult ööbimiskoht. Ma ei olnud vaimustuses, arenguruumi on, aga usun, et see ka kõige hullem koht ei olnud. Hinna/kvaliteedi suhe on OK, kui personal natuke pingutaks.

Veetsime samuti 2009-2010 aastavahetuse Infantarias ja see oli fantastiline!!! Aga nagu ikka paljudele eestlastele omane - parem (loe: julgem) on pärast viriseda-nuriseda, kui kohe võtta ühendust personaliga ja rääkida. Meie toas ei olnud küll vanni, aga see-eest dušširuum oli mõnusalt suur - jäid ära vastikult keha külge kleepuvad kardinad, külmkappi kasutasime ka kogu seal viibimise aja ja muidugi teenindatav personal - nad olid lihtsalt võrratud... Terje ja Tarvi soovitusi järgides oli meil nt väga tore päikese loojang Sweet Lake`i ääres...jne
Loodame kunagi veel sinna sattuda, kuni Terje veel perenaine on...

Terjet ja Tarvit ning muidugi kogu sealset personali tervitades
Külli ja Kaido
A2

Keegi ei virise ja ei nurise, ja ma ei haka personalile märkusi tegema, minu arust nad peavad ise teadma mis on nende tööülesanded ja milles konkreetselt nende töö seisneb!!!Meie asi oli puhata, mida me ka tegime, mitte aga õpetada teisi kuidas poole tunniga saab tuba puhtaks!Ja see on MINU arvamus, ning mitte keegi ei haka siin kommenteerima mis on kellegile omane. Siin on juttu konkreetselt hotellist, enda jaoks me mitte midagi fantastilist seal küll ei leidnud, oma kogemust ma jagan teistega, et inimestel, kes ei ole seal veel käinud, poleks vale arusaamist, mis hotelliga tegemist on. Ööbimiskohana see hotell kõlbab, kuna see oli odav, kuid fantastilist muljet ta ei jätnud.

Pikka aega mõtlesin, et poleks ehk sobilik siinkohal kriitikale vastama hakata. Aga asi jäi kripeldama ja ei saa teisiti.

Kõigepealt tänud positiivsete kommentaaride eest! Neid on alati tore lugeda.
Loomulikult on kõigil õigus ka negatiivset arvamust teisega jagada. Kuid kui seda tehakse anonüümselt ja leitakse lausa olematuid vigu (Kerkyra, põrandalt ei saa alla kukkuda – vann ei saanud must olla, sest meil pole vanni. Mitte üheski toas), siis pani see mind klaviatuuri järele haarama.

Nagu versace eespool ütles – räägi ja kõik su probleemid lahendatakse. Täpselt nii oleme püüdnud seda asja teha. Ja mitte ainult tubade koristamise osas – kes vähegi huvi tunneb ja küsib, saab ka vastuse ja abi. Olen ise toonud abivajajatele apteegist tablette, aidanud mööda rannarestorane otsida kadunud rahakotti (saime 3 päeva hiljem kätte - ja kogu raha oli alles!) ja läinud koos klientidega turule vms, sest inimesed paljusid abi või juhatust. Terje teeb seda igapäevaselt.

Ma mõistaksin, kui klient ütleb kolm korda Terjele või toapoisile, et kapiriiul või voodialune on tolmused, palun koristada. Ja kui siis seda ei tehta, oleksin ma ise ka väga pahane. Või küsid Terje käest nõu ja juhatust kohalike olude osas ja Terje ütleks, et vaata ise, kuidas hakkama saad.

Aga käsitlematu on minu jaoks see, kui tolmu ja mustust kannatatakse kaks nädalat ja siis tullakse kaks kuud hiljem anonüümselt negativismi välja valama.

Hotelli restoraniga on asi lihtne – see on väike ja loodud selleks, et klient saaks soovi korral nälja ja janu ka hotellist väljumata kustutatud. See ei pretendeeri gurmeerestorani tiitlile. Hinnad on keskmised ja toidud korralikud. Kindlasti on odavamaid kohti. On ka kallimaid. Ja paremaid ja halvemaid.

Isiklikult solvas mind aga mereannisupi mahategemine. Jah, see ei ole see uhhaa, millega ehk kodus harjunud ollakse. Aga tulla Indiasse, süüa eksootilist toitu ja siis öelda, et see oli jama, kuna mulle ei maitsenud, see oli teistmoodi kui mujal – see lihtsalt loob vale pildi. Olen ise mereandide fänn. Mina ise soovitasin Terjel soovitada seda suppi klientidele – sest see on teistmoodi (tõepoolest magus, peabki olema, nagu kokk ütleb), ma polnud mujal sellist saanud. Ilmselt oli see minu viga, et lähtusin oma arusaamadest – võõrasse kohta lähed ikka mingeid muid, harjumuspärasest erinevaid asju proovima.

Lõpetuseks – me ei saa garanteerida, et meie supp teile maitseks või ühtki sääske tuppa ei lendaks. Ja kindlasti ei saa me garanteerida, et hotell kõigile fantastiline tundub. Aga me garanteerime, et kui puudustele koha peal tähelepanu juhitakse, saavad need kõrvaldatud. Ja staff on meil väga sõbralik ning Terjel on alati hea meel meie külalistele nõu anda ja neid aidata.

Kena kevadet kõigile,
Tarvi

Olen eelnevalt ööbinud Colonia de Braganzas ja nüüd kui uuesti minek Indiasse, siis sooviks küll kasutada teie teenust, kuna jäi väga hea mulje juba Kroonika artiklist, kes ei tea siis palun http://kroonika.ee/index.php?id=39344
Jõudu ja jaksu :)

Ma ei tahtnud kedagi solvata, ma ka ei ütle, et keegi ei olnud minuga sõbralik, ma lihtsalt avaldasin oma arvamuse. Mul ei ole mitte midagi ei Terje ega staffi vastu, fakt on see, et ei koristata korralikult, mina, nagu juba eelpool mainisin, ei ole pretensioonikas ja niipalju kui vaja võin teha ise. Mu kommentaar tundus suht negatiivne, kuna ma, võrreldes teistega, pole olukorda kaunistanud.

Huvitav millise reegliga ma oma küsimusega vastuollu sattusin, et see kustutati?
Kordan küsimust:
Kerkyra- kuidas sa kommenteerid nüüd, kus selgus, et tubades vanne ei olegi, oma väidet räpastest vannidest?

Ma tõesti vabandan, mitte vann, vaid vannituba/dushiruum või kuidas Teile rohkem meeldib. Ja jumal tänatud, et seal vanni ei olnud:)