Indoneesia piletid

Plaan minna Indoneesiasse veebruaris,kuuks ajaks ja otsin soodsat lennupiletit,näiteks Jakartasse.Hetkel Istambulist Emirates lennufirmaga 11300.00 eeki.Kas äkki keegi teab paremat hinda soovitada?

Kas veebruar on ikka hea mõte,siis on seal palju vihma ja üleujutusi - oktoober ,november on tunduvalt parem aeg Indoneesiasse miekuks. Kui veebruaris ,siis parem Taisse minna. Pileti saab soodsamalt,kui lasta see osta Indoneesiast ja siis siia saata.

Olin jaanuaris/veebruaris Malaisias, Singapuris, mõnedel pisematel Indoneesia saartel. Kohati kallas vihma ikka päris korralikult, aga põhimõtteliselt polnud häda midagi.

Kui sul on reisiks umbes kuu planeeritud ja väga kiire pole, siis ma oskaks välja pakkuda, et võta lennu sihtkohaks Singapur, sealt liiguvad ferryd ümberkaudsetele Indoneesia saartele.

Huvi pärast proovisin ja sain näiteks sellise teekonna (hinnad on edasi-tagasi koos lennujaamamaksudega) -

Estonian Airiga Tallinn - London Gatwick - Tallinn

Tallinn - London OV101 - 03.02.2008 16:15 > 17:15 (kohalikud ajad) London - Tallinn OV104 - 28.02.2008 09:30 > 14:25 (kohalikud ajad)

Täiskasvanu 1x 960 EEK Lennujaamamaksud 1x 572 EEK

Hind kokku: 1532 EEK

Oasis Hong Kong Airlines'iga London Gatwick - Hong Kong - London Gatwick

Departure: London-Gatwick (LGW) South Terminal Sun 03 Feb 2008 20:10 Arrival: Hong Kong (HKG) Mon 04 Feb 2008 15:40

Departure: Hong Kong (HKG) Thu 28 Feb 2008 00:50 Arrival: London-Gatwick (LGW) South Terminal Thu 28 Feb 2008 06:20

Fares + Taxes Total GBP 266.29 ehk umbes EEK 6125

Hong Kongist sõidad ferryga Macausse, üks ots oli vist HKD 138 ehk veidi üle EEK 200, siit foorumist peaksid leidma ka täpsed juhtnöörid HK lennujaamast Macau lennujaama saamiseks. Macaus tean soovitada odavat öömaja, kus olen ise mitmel korral peatunud.

Ja lõpuks Tiger Airways'iga Macau - Singapur - Macau

Tue, 05 Feb 08 Flight TR 903 15:50 Depart Macau (MFM)
19:25 Arrive Singapore (SIN)

Wed, 27 Feb 08 Flight TR 904 06:00 Depart Singapore (SIN)
09:35 Arrive Macau (MFM)

Total Cost of Flight 732.50 HKD ehk EEK 1080

Kokku läheks sul Tallinn-Singapur-Tallinn maksma siis sellise skeemi järgi umbes EEK 9200 koos Hong Kongi - Macau vahelise laevasõiduga.

http://booking.tigerairways.com/index.php http://www.oasishongkong.com/intro.aspx?p=111 http://www.estonian-air.ee/index.php

Jah,olime isegi eelmisel aastal Singapuri kaudu(2 kuud) ja sealt Indoneesia saartel,Malaisias mandril(+Tiomani saar)...Aga see paduvihm oli mõnus ja jahutas samuti...Pigem Bangkokis oli +39C,kuiv,lämbe. To Mel:Hind küll odavam,kuid tundub et,'loksumist' ka rohkem. Meil Riia(start 02.02 hommikul)-Istambul(airbaltic)-10 tundi lennujaamas,Istambul-Dubai(2,5 tundi lennujaamas)-Jakarta(03.02 õhtul). Singapurist Javale,Sulawesile pikk maa edasi kah veel. Emirates pakub samuti Istambul-Dubai-Singapur 10400.00 Muidugi Riia-Istambul 1300 krooni juurde... Pilte ka: http://www.nurgapuukool.ee/phpBB2/viewtopic.php?t=365 http://www.nurgapuukool.ee/phpBB2/viewtopic.php?t=366 Tai pildid ennegi olnud üleval: http://www.nurgapuukool.ee/phpBB2/viewtopic.php?t=364 http://www.nurgapuukool.ee/phpBB2/viewtopic.php?t=363 http://www.nurgapuukool.ee/phpBB2/viewtopic.php?t=362 PS:Tai on lahe ja mõnus,kuid Jah, muide inimesed,loodus,mitmekesisus jne.palju lahedam on Indoneesias!

Viisa küsimus.

Kui Singapuri kaudu Indoneesiasse minna, kuidas Singapuri viisaga on? Indoneesia viisa saab küll kohale jõudes lennujaamast, sellega porobleeme pole. Aga kas Singapuri viisa peab varem olemas olema? Ja kuidas Hong Kongiga on?

Ei mäleta täpselt,aga kindlasti ei ole vaja midagi ette valmis 'korraldada'.Ikka viisavaba kuni 30 päeva ,vist...

Kui ma peast õieti mäletan, siis on nii - Hong Kong ja Macau viisavabad, kohalolek kuni 90 päeva korraga; Singapur ja Malaisia viisavabad, kohalolek kuni 30 päeva korraga. Tagasi(või edasi)sõidupiletid või väljaprinditud broneeringu kinnitus võiks olla igaks juhuks käepärast piiriületusel ettenäitamiseks. Minult on seal piirkonnas seda näha tahetud ainult Singapuris maale sisenemisel, aga nagu öeldud - igaks juhuks.

To Ruts - siis jääb üle ainult hääd reisi soovida !

Sain veel Qatar Airways-iga parema hinna,küll Istambulist ja Singapuri-8500kr.Ja kummagi otsa saaks 1,5 päevaga läbitud(alates Riiast). Aga ideid ja kohti tuleb muudkui juurde... Selline huvitav koht nagu - Papua(kuulub Indoneesiale). Siin foorumis praktiliselt mingit infot pole?! Kas keegi on käinud?

Ostsin eelmisel nädalal Qatar Airwaysiga veebruariks Tallinnast Kuala Lumpuri pileti 12000 krooniga. Vaatasin ka eelpoolkirjeldatud variante Macaust aga otsustasin siiski nn. ühe-paketi piletite kasuks. Air Asiaga sõidan ilmselt KL-st edasi Borneole jaeks vaata siis, mis veel saab.

Kaaluge Indoneesiasse minekut Mumbai kaudu. Praegu on Finnairil sinna väga soodsad hinnad,sest nad alles avasid sinna otseliini ja sealt edasi saab Garudaga kindlasti ka soodsalt. Siis jääb ära läbi Riia ja Istanbuli seiklemine.

Et läbi Bombay on nagu vähem seiklemist kui läbi Istanbuli või? Selle variandi puhul on muuhulgas tarvilik ka eelnevalt vormistatud India viisa.

Kas ikka on,kui lennujaama transiittsoonist ei välju ?

Mumbaist küll eriti kuhugi edasi odavalt ei saa, lisaks pole just suurem asi koht järgmise lennu ootamiseks. Garuda minuteada Indisse isegi ei lenda. Istanbulist aga saab näiteks isegi aastavahetusel Jakartasse ja tagasi 600.- euriga Qatar Airwaysiga.

Londonist indoneesiasse on isegi võimalik alates 8000-9000 kroonist lennata Singapuri või Indoneesiasse... Seega edasi-tagasi siis alates 16 000 kroonist inimese kohta... Malaysian airiga (vist oli) on see võimalik XD

EA -ga Tallinn-Frankfurt 2373 EEK Frankfurdist Gulfairiga Kuala Lumpurisse 627 EUR ja sealt Airasiaga Indoneesiasse 323 MYR kõik lennuhinnad edasi-tagasi: 6 lendu kokku koos maksudega - umbes 13300 EEK Plussiks on, et lendude vahel ei pea kaua ootama ja pole vaja lennujaama vahetada. Muidugi, kui on kuu aega vaba, siis võib igatepidi seigelda.

Vaata sealt samast lehekülge - Airlines with No Fatal Passenger Events Since 1970 - ja sa ei taha enam üldse lennata.

Küsimus oli hinna, mitte lennufirmade kohta. Ja Indoneesia siselende ei soovita üldse kasutada, parem ühe koha peal paigal passida. Ja autoga ka ära sõida - töö tõttu olen päevad läbi autoroolis ja peaaegu iga päev näen ühte või mitut avariid.

kalad teevad seal teadagi mida, beib.

Uuendan seda teemat juhuks kui mõnel tekib ka kunagi kihk soodsalt Eestist Indoneesiasse lennata. Enamus antud riigi postitustest keerleb siin Bali ümber ning värskeid postitusi a la "kuidas soodsalt Jakartasse" ei ole. Sai tehtud väike lennufirmade ja pakkumiste läbikammimine ning parim pakkumine on tänasel päeval enam-vähem täpselt 10 000 EEK/reisija suunal Stockholm-Jakarta ja tagasi Qatar Airwaysiga. Lendude ja hindade otsimisel tasub jälgida ka Dohas transferi aega. Kui see venib üle 8 tunni, siis võib asi keeruliseks minna. Võib juhtuda, et siis tuleb osta kallis hotellituba ja orgunnida viisa. Meie klapitasime päevad nii, et nii minnes kui tulles on Stockholm-Doha ja Doha-Jakarta lennu vahe ca 2,5 tundi. Seega Stockholmist Jakartasse jõuab niiviisi alla 18 tunniga. Mis on päris hea saavutus. Parimuselt teised variandid on Emirates kas Londonist või Amsterdamist (pilet isegi 1000 EEK odavam) ning Turkish Air Kopenhaagenist. Nende kahjuks rääkis asjaolu, et alguspunkti saamine on kallim ning samuti veniks lennuaeg selgelt pikemaks.

Ma sain piletid Turkishiga ca 12000.- Helsinki-Istanbul-Jakarta ja tagasi. Ostsin umbes kuu tagasi, praegu oli samadel kuupäevadel kallim. Veidi jama see, et Istanbulis on minnes 6h lendude vahel aega ja Jakartas, mille vastu mul suuremat huvi pole, tuleb veeta üks öö, kuna lennuk jõuab õhtul piisavalt hilja, et mitte jõuda viimase Yogyakarta lennu peale.

Millal Rännumees Indoneesiasse minema hakkab? Ja kuhu kanti minna plaanib? Endal start u nädala pärast...

Minek on augusti teises pooles ja kohal on plaanis olla ca 1 kuu. Huvitavaks teeb asja see, et reisuaeg ühtib ramadani ajaga, mis ilmselt teeb nii mõnedki asjad komplitseeritumaks. Peamiselt siis päeval söömise teema, kuid niipalju kui olen selle kohta lugenud ja kuulnud, siis nälga päris ei jää. Aga plaan on veel suhteliselt hägune, kuid mingid pidepunktid on paigas. Sumatral Medani ümbrus ja rahvuspargid, Jaava saar (peamiselt Yogyakarta ümbrus ja ehk ka Krakatau), Komodo rahvuspark, Flores, mingil määral ka Bali. Flores ja Bali võivad asenduda ka Lõuna-Kalimantaniga. Päris kindel veel pole. Tegelen aktiivselt kava kokkupanemisega, kuu aja pärast ehk on selge.