trip-krainetrip-ukraine-dark
Kogemus Bookinghouse.ee teenindusega

Tere,

Kirjutan, et küsida nõu. Ostsin aasta alguses piletid Eestist Kanadasse mai kuuks läbi Bookinghouse.ee. Aprillis lennud tühistati ning kirjutati, et makstud raha ei tagastata ja soovitati küsida lendude pakkumisi kuid kinnitati, et sama hinda ei garanteerita. Palusin pakkumisi augusti  kuuks kuid ei ole saanud neilt viimase 2 kuu jooksul vastust (va kinnitus, et nad on meili kätte saanud). Lennud olid KLM’i kaudu. Kas kellegi on äkki samalaadseid kogemusi või ideid kuidas tegutseda? Tänud ette!

Püha lihtsameelsus! Kaarditehing oleks tulnud pangas kohe 7 päeva jooksul vaidlustada, nüüd võib juba hilja olla.

Huvi pärast, mis alus raha mittetagastamiseks on peale selle, et "makstud raha ei tagastata"?

Kirjutati ainult, et ‘ Kahjuks ei paku lennufirma selles erandlikus olukorras teile tühistatud lennu eest tagasimakset, vaid pakub teile selle asemel reisikrediiti, mida saate kasutada meie juures uute piletite broneerimiseks‘.

Tuleb välja, et KLM maksab kogu piletihinna tagasi kui nende poolt lend tühistatud. Bookinghouse.ee lihtsalt nahhaalselt ei anna raha tagasi ja ei vasta meilidele (telefonitsi samuti ei ühenda).

Kindlasti tuleks Sul selle küsimusega edasi tegeleda, et raha kätte saada. Soovitan selle küsimusega pöörduda esimeses järjekorras Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse.

Mina teeksim panka avalduse, et teenust pole saanud ja sooviks raha tagasi.

KLM keeldus päris mitu kuud tagastustest. Ainsaks alternatiiviks lendude muutmisele oligi vautšer, mida oleks saanud ühe aasta pärast rahaks vahetada. Mingil hetkel tehti tõenäoliselt erinevate ELi institutsioonide poolt selgeks, et nii see asi ikka ei käi. Aga nad olid oma vautšerite suhtes oluliselt põhimõttekindlamad kui Ryanair jt. Ainus sarnase kindla ebaseadusliku lähenemisega ELi lennufirma, keda tean, oli Aegean. Kas nad on lõpuks nõus rahasid tagastama, seda pole kuulnud.

Minul on just parim raha tagastuse kogemus KLMiga. Võbolla asi ka selles, et mu lend tühistati alles nüüd augustis ja selleks ajaks olid juba protsessid sisse töötatud. Igatahes täitsin augusti algul nende kodulehel tagastuse vormi ja 10 päevaga oli raha arvel. Polnud ei voucheri pealesurumist ega pidanud nendega otse kontakti võtma. 

Samas KLM maksab raha tagasi ainult samale arvele kust see tuli. Ehk kui kasutasid vahendajat piletite ostmisel, siis KLM maksab raha tagasi vaid vahendajale. Seega ei imesta kui bookinghouse.ee on ammu selle raha saanud, lihtsalt nemad ei soovi seda tagasi anda.

Tere, kas keegi teab või on kogemusi Bookinghouse.ee'st ostetud pileti nime vahetusega. Nimelt meil on ostetud 4 piletit aga üks inimene ei saa tulla, tahaks kellegi teise kaasa võtta, bookinghouse ise ilmselt nime ei vaheta, aga äkki on vahetab lennufirma kui läheks lennujaama vms?

Enamik lennufirmasid ei vaheta nime ka tasu eest. Odavlennufirmad on liberaalsemad. Esmase info saad tõenäoliselt lennufirma lehelt. Võid ka alustada uut broneeringut ja siis lugeda kaasnevaid reegleid tingimuste alt.

Kui lennufirma tõesti lubab mingi tasu eest nime muuta, siis edasi peab vist jah bookinhouseiga tegelema hakkama ja lisanduvad veel kõikvõimalikud nende lisatasud.