Kuidas on kogemused KLMist pileteid ostes?

Kuidas on sujunud pileti ostmine KLMist? Helistasin ja nad ei oska enne 5 päeva möödumist öelda, kas raha on üle tulnud või mitte... Aga mul oleks väga kiiresti vaja teada, kuna vaja ka edasisõidu piletid ära osta. Ülekannet tehes sobis viitenumber ainult selgituse reale, õigele reale pannes ei olnud võimalik ülekannet teha. Kas kellelgi on olnud sama probleem viitenumbriga ja kuidas lahenes?

Ise sai makstud kohe krediitkaardiga, ei olnud mingit muret. Piletiinfo tuli ka üsna varsti e-mailile ehk vägagi lihtne ja valutu toiming.

Sai ka 8 päeva tagasi pilet broneeritud ja makstud, aga e piletist ei ole siiani kippu ega kõppu, raha läks küll kohe maha. Ei meeldi mulle selline asi. Muidugi oma süü, et maksin deebetkaardiga, mitte krediitkaardiga, aga kahju hakkas 60 EEK niisama tuulde visata.

Mul pole ka e-piletid mingil põhjusel KLM-ist tihti kohale jõudnud. Helista neile, loe ette oma andmed - booking code jne ning palu pilet uuesti saata. Broneeringu kinnituse sa ikka said kohe koos booking code-iga jne?

Jah, broneering tuli ka kohe koos codega kui pileti broneerisin. Helistasin ka sinna 4 päeva tagasi. Lubasid saata, aga ikka ei midagi.Ebameeldiv. Eriti kummaline, et KLM officega saab rääkida ainult kas vene või inglise keeles. Nii et seletasin oma story inglise keeles, kuigi nende tel nr on Eesti oma. Ühesõnaga nõutu olen praegu.

See Eesti number peaks olema Riiga suunatud (vähemalt vanasti oli). Kui kood olemas saab ju checkmytripist vaadata kas pilete numbrid olemas. On minulgi need vahest mailile nädal tulnud.

Mul on närvid täiesti püsti, sest reis ostetud 19. novembriks ja enne veel vaja jõuda Tai viisa taotleda. Homme helistan sinna uuesti igaljuhul. Õnneks raha on läinud, kuid piletist pole midagi. Küll aga sain ka kohe broneeringu kinnituse ja vajaliku numbri. Nii hädasti oleks juba pilet vaja kätte saada...Väga ebameeldiv... Kas teil oli ka viitenumbri sobivusega probleeme?

Aga kui sul on see broneeringu kinnitus ja broneeringu kood olemas, siis saad minna ja klm.comist üle vaadata (kusagile saad sisse toksida oma perekonnanime ja bronni numbri), kui sealt see bronn välja tuleb ja status on confirmed, siis on sul piletid kenasti olemas. Minu teada KLM alates 1 juunist enam paber pileteid ei väljastagi.

No ma ei tea siis, miks office vastas mulle sulaselges inglise keeles, et oodake e pileteid, kui nad enam ei saada. Eks ma pean jah siis hakkama jälgi ajama, kas kõik on ikka ok minu piletiga.

Nii, tegin nii nagu jd ütles ja tõesti, tundub, et on confirmed (piletite taga: booking status: confirmed). Huh, kas nüüd võin kergendatult hingata? Aga viisataotluse juurde ikkagi piletit vaja, prindin sama lehe lihtsalt välja...? Tahaks ikka seda e-piletit ka.

Nii minagi checkisin, oli seal olemas küll confirmed. Aga kui ma selle nüüd omale välja prindiks, pole see ju veel e pilet, nii et lennujaamas ma ikka konkreetset e piletit vist näitama peaks või kuidas?

Reisik suurima..., ole hea ja anna teada, kui pileti saad või muud selgust. Plaanin hommikul sinna jälle helistada.

Vaata nüüd veelkord oma prinditud piletit, seal on selgelt kirjas type of ticket E ticket. Järelikult see ongi e pilet, mida nemad meile saata lubasid. Ah ega nad saadagi, saime ise hakkama. Seal ju ka ticket nr. ilusasti kõige lõpus. Nii et mina kebin igatahes rahulikult magama.

:))) Ma kebin ka suht rahulikult.

Oih, läksin nüüd siis veel vaatama, aga ei ole mul lõpus seda kirjas, et tegu e-piletiga(printida hetkel ei saa... kas printides tekkis see märge sinna juurde?). Kas Sul on olemas ticket nr? Mul on see koht tühi (lõpus).

See ei tulegi sul enne sealt välja, kui sa prindid selle lehe ära. Ma ka enne printimist seda kusagilt välja ei lugenud, aga kui prinditud sai, voila, oli see kohe Ticketi all kirjas. Usu, täpselt nii see on.

Ticket nr. kõrval on mul küll pikk number. See oli ka enne printimist. Huvitav küll, miks sul seda nr. pole...

Novot, imelik. Aga võibolla vahe siis selles, et minu 5 päeva pole veel möödas, sul oli vist juba kaheksas päev pärast ülekannet? Aga kas sul oli probleeme viitenumbri sobivusega? Ise tegin ülekande Swedbangist, kus viitenumber kirjutati selgituse reale, sest õigesse kohta kirjutades ei olnud võimalik makset sooritada... Sellepärast pabistangi eriti.

arge uldse pabistage,kui raha maha l2inud ja bookingu kinnituse olete saanud siis on koik korras,tavaliselt peaks kohe ka e-pilet tulema mailile,aga kui ka ei tule,lennujaamas aitab ainult passi etten2itamisest kah.Keegi sult e-piletit ei kysi.V2hemalt minult pole ei tallinnas ega ka mujal lennujaamades veel keegi kusinud!

Sain ka piletid kätte ja meilile...piletinumber olemas ja puha. Ise sinna ei helistanud, vaid sõber, kes töötab SASis, pakkus abi ja helistas - ma ei tea siis, mida ta neile täpselt ütles, igaljuhul pilet oli kohe meilis. :)