Laevaliiklus Vahemerel.

Tere! Kas on kellegil kogemusi laevaliinidega Dubrovnik Sloveenia- Bari Itaalia, Trapani Itaalia- Cagliari Itaalia, Palermo Itaalia- Cagliari Itaalia, Santa Teresa Gallura Itaalia- Bonifacio Prantsusmaa ja Calvi Prantsusmaa- Nice prantsusmaa? Seda siis autoga (sõiduauto) reisides? Tänud!

Calvi - Nice http://www.corsica-ferries.co.uk/ferry/corsica-sardinia.html

Olen 2-l korral autoga edasi-tagasi käinud. Liigub paar aeglasemat laeva (umbes nagu vana Meloodia TLN-HLKI liinil). Otsa kestus ca 5h ja paar kiiremat ja moodsamat alust, mis katavad vahemaa ca 3h.

Sama kompanii alustega peaks saama ka Itaaliast nii Sardiiniale kui ka Korsikale.

Soovi korral saab võtta ka kajuti. Autosid mahub laevadele küllaga.

Ülaltoodud veebikeskkonnast saab pileteid osta ja broneerida.

Soovitan ennem tripi teokstegemist uurida hetkeseisu Itaalia väikesaartel. Hetke olukord pole seal kiita, tänu põgenikele. Vaevalt, et asi kiirelt lahendatakse.

Janari, vaata ikka kaarti kah, "Itaalia väikesaared" on lai mõiste, probleemid on Lampedusa ja Linosa saartel, varsti ehk ka Pantellerias, need Kaugsõiduautojuhi küsitud marsruudid jäävad probleemsest piirkonnast välja. Sardiinia ja Sitsiilia pole muidugi ka väikesaared, kumbki pea pool Eestit...

Ega siis need põgenikud vabalt mööda saari ringi jookse. Nad on ju ikka põgenikekeskustes ja välja sealt niisama juba ei saa.

Cagliari ja Palermo vahel sõidavad Tirrenia laevad. Soovitan tähelepanu pöörata sellele, et vahemaa tundub küll lühike, ent tegelikult kestab sõit väga kaua (üle kümne tunni) ning laevad ei ole sellised nagu Tallinkil, kus sõidu ajal tegevust jätkuks.

Kes reisib autota, neile ma seda varianti kindlasti ei soovita - tagantjärgi saan aru, et raha kokkuhoid polnud pikka ebamugavat reisi väärt :)

Tõsijutt, ise olen ka meie laevadel ära hellitatud, kui esimest korda Tirreniaga Civitavecchiast Olbiasse sõitsin oli hirmus kole ja igav, et hommikul kohvilürpi saada (kalli raha eest) pidi 500 inimese taga järjekorras seisma... Itaalias pole lihtsalt reisilaevanduses (ja raudteel) tegelikult konkurentsi, see mis on see on, piletid on (siinses mõistes) hirmkallid, laevad on vanad ja mingeid teenuseid või muud huvitavat seal ei ole. Varem või hiljem sõidab mõni Tirrenia vana parsa karile või laguneb laiali, ehk siis uueneb see asjandus veidi...