Lennupiletid Aasiasse

Kas kellegil on ideid, kust hankida pikemaid sorti normaalse hinnaga lennupileteid Aasiasse lähikuudeks. Isegi Finnairi Bangkoki ots on suur defitsiit.

Äkki töötab klassikaline soovitus "and there is always Aeroflot"? Vähemasti eelmine talv pakkusid nad Helsinkist mitmetesse Aasia sihtpunktidesse väga konkurentsivõimelisi hindu.

(OT: Kas see oli rebaseonu, kes Aeroflotiga suurepäraseid kogemusi sai?)

Krt, järele mõeldes ei oskagi seisukohta võtta, on see Aeroflotiga pikkade otsade lendamine piin või seiklus :)) Ehk veidi mõlemat. Samas see on fakt, et kuskilt pudenes põrandale kruve ja mingi lambipirn kukkus ka kuskilt. Ja muidugi saab sihvkasid süüa ja vanematele inimestele ropsikotte mööda lennukit taga otsida :)

Stockholmist lendab Thai... täiesti meeldiv elamus.

minu sõit aeroflotiga: berliinist moskvasse oli normaalne, seal 8 tundi ootamist ja siis singapuri. Iljushkin 96 vms, lae alt tuli auru ja kui lennuk õhku tõusma hakkas, logises kõik nagu kukuks kohe kokku. aga muidu oli tore. cocacolat anti 100 ml kaupa jne. aga kui vaja lennata, siis variant igatahes.

Bangkoki ots on loomulikult suur defitsiit, see on karmilt välja müüdud talv otsa.

Aeroflot on IMHO ikka rohkem piin kui seiklus.

Aerofloti-taolised firmad on muidugi üks variant probleemi lahendamiseks. Samuti võib ehk kombineerida neid... stiilis et Aeroflotiga HEL-SVO-Kalkuta ja Bangladesh Bimaniga Kalkutast edasi Kagu-Aasiasse.

Kui häda härja kaevu ajab, siis on mõtet võib-olla hoopis maad mööda minna. India subkontinent on muidugi ses suhtes reaalsem... Kagu-Aasia on raskem, sest Birmast ei saa võõramaalane maad mööda läbi.

Ise, näiteks, mõtlen hetkel sellise otsa peale: Tallinn - Peking 7800 EEK + lennujaamamaksud. Võrreldes teistega minu meelest väga soodne. Vaata nt. Estraveli lendudest. Täitsa tavaline graafikujärgne. Kuni 31.03.2003.

Nende piletid Aasiasse kuskil alates 850 USD-st alates Moskvast. No Way

Seda Pekingi-värki pakub, muuseas, Finnair.

Aerofloti hinnad on olulisemalt odavamad, kui lendu alustada mõnest muust linnast kui Moskva. Seal pole neil lihtsalt eriti konkurentsi ja küsivad karme hindu. Berliinist Singapuri maksin mina aga veidi alla 500 dollari.

Ahti Heinla kirjale lisaks: Minu arvates Indiasse küll maismaad pidi kerge minna pole. Viisasid on keeruline (nt iraani viisa ooteaeg kuni kuu ja siis saad 5 päevase transiitviisa) ja eelkõige väga kallis saada ja neid veel parajalt omavahel ajastada. Või tead sa mingeid muid teid sinna kui läbi Lähis-Ida?

Seevastu Kagu-Aasia tundub küll lihtne. Rongiga läbi Venemaa ja Hiina ja oledki nt Laoses kohal. Suht odav variant kindlasti, kui aega on. Praegu muidugi üpris krõbedad ilmad teepeal. Ise kaalun hetkel igasuguseid variante, lähen varsti, aga kuidas ja täpselt kuhu on veel lahtine...

Iraani viisa saab eestlane paari nädalaga Helsingist ja nii pikaks ajaks kui tahab, vähemalt piisavalt pikaks. Kui just meie NATOsse astumine seda lõbu ära ei lõpeta. Türgi viisa piirilt. Pakistan? Rongid-bussid peaks ka suht normaalse hinnaga olema. Ainult Pakistani-India piir võib selleks ajaks kinni olla, kui kohale jõuab. Ja ega Vene ja Hiina viisasid ka ilma rahata passi ei saa. Lisaks tunnen end oluliselt turvalisemalt moslemite kui venelaste hulgas. Kagu-Aasiasse muidugi vist ikka ei läheks sealt, Myanmar ju vahel.

Uhh, karta on, et nende Hiina rongipiletitega on päris palju sebimist. Moskva - Pekingi liin on kaupmeeste poolt üle koormatud, tuleb ikka pool aastat ette hakata piletit vaatama (äkki kellegil on kogemusi, andke teada), lisaks Hiinas endas on sebimist parasjagu, et defitsiitseid rongipileteid hankida. Tõenäoliselt on vaja Hiinas vaja rongiga välja jõuda Kunmingi, siis on sealt paari päeva teekond bussiga Laose piiri äärde (Mengla?). Suhteliselt aega nõudev variant, aga täiesti arvestatav trip.

mul on mitmeid poola tuttavaid viimasel ajal labi vene ja hiina Kagu-Aasia tuurile soitnud. Neil on muidugi see suureparane eelis, et vene viisa asemel on tasuta tempel.. aga rongipiletitega ei pidavat kyll suurt probleemi olema. isegi suvel saadi enamasti samaks-jargmiseks paevaks. peaasi, et mingite suurte pyhade peale ei satu. kunagi ei tea ette muidugi.

To hellemai: noh, Iraan tundub mulle küll ainuke asi mis natuke mõtlemist nõuab. Ja ega seal muud mõtlemist polegi minuteada kui lihtsalt enne reisi viisa teha. Iga viisa nõuab muidugi raha, aga eks ta tuleb lõppkokkuvõttes ikkagi odavam kui lennukipilet. Kuskil 1996 (?) jõulude ajal hääletasid/sõitsid teadupärast ju kaks eestlannat niimoodi kahe nädalaga Tallinnast Indiasse, neil polnud Iraani viisatki (leidlik inimene korraldab mida iganes!) ja minu mäletamist mööda vedas üks neist enne reisi kihla et teeb edasi-tagasi poolteist kuud India reisi ära 12 tuhande krooniga. Kaotas ta kihlveo oma väitel vaid sellepärast, et otsustas tagasi siiski lennukiga tulla.

To Marek: Hiina-Laose piiripunkt on Mengla lähedal jah. Kunmingist saab vist Laose viisa ka.

palju rongipilet pekingisse maksab (umbkaudu) ja palju aega kulub?

kas olete hullud, et tahate mööda venemaad ja hiinat rongiga kolistada... mulle on seni veel oma elu kallis...

Hakkas huvitama, et miks Venemaal ja Hiinas rongiga reisivad inimesed rohkem hullud on, kui näiteks lennukiga mõnda turismikeskusesse lendajad?

Arvan ka et need pole hullud midagi kes Moskva-Peking rongiga Aasiasse soita plaanivad. Kohtasin paari paeva eest uhte soomlast kes alustas oma reisi rongiga Helsingist Moskvasse ja sealt edasi Pekingisse. Tema jutu jargi on Moskva-Pekingi rongis eraldi vagunid hiinlastele ja venelastele. Tema soitis hiinlastega koos.Reis ise olla olnud viimase peal, hiinlased olid olnud jube sobralikud tema vastu,pakkunud isegi talle tutart naiseks.

Muidugi maksavad Hiina ja Venemaa viisad raha. Kuid eks ole selline rongisoitgi omaette kihvt randamine.Loppude lopuks on ka Hiina uks Aasia riik kui te siia Aasiasse ju tulla tahate.Ning selle soomlase jutu pohjal pole Hiina reisimiseks mitte kehvem kui muud riigid Kagu-Aasias. Teatud mottes on ju lihtsamgi Venemaa ja Hiina kaudu, vaid 2 riiki.Suunaga Iraani peale naen ma kaardilt paris paari riikim rohkem. Voib olla kehtib siin utlus: milleks otse minna, kui ringi saab!

Arvan et tasuks proovida.

aga kui tahaks homme/ylehomme Bangkoki kimada (jaanuari keskpaik praegu) ja mitte grupiga... kas Finair on ainus?

  1. ja 15. jaanuaril on vabu kohti peale Finnairi ka Qantasel. Aga kui vaadata märkust Qantase lennu juures "Flight operated by another carrier" ja nentida, et ajaplaan kahtlaselt Finnairiga sarnaneb, siis võib arvata, et vinnair see ainus on. Allikas www.amadeus.net.

Sama Amadeus näitab mulle, et kohti on ka SASil ja Thai Airwaysil. Hinnad neil muidugi kallimad kui Finnairil. Vähemalt Eestis büroost ostes. Ja Lufthansal on ka kohti