Ostetud lennupiletid läbi mytrip.com-i. Basic piletid siis. Kuidas neid tühistada? Vôetud juba firmaga ühendust läbi Facebooki ja meili teel - ei ühtegi vastust. Piletite juurest ei leia kohta, kust saaks neid tühistada. On kellelgi kogemusi?
Kui sa saad oma broneeringukoodiga lennufirma lehel piletitele ligi, siis võid üritada sealt tühistada.
Muidu saada aga meile jne. Hetkel ei vasta enam isegi suurte firmade, nagu Lufthansa, infoliinid. Mytripid jt tegelevad asjadega tõenäoliselt kunagi kui üldse.
Aga kui sul on basic piletid, mida üldse tühistada ei saa, siis ei ole ju probleemi.
Basic pileti puhul tühistamisel raha tagasi ei saa. Mis on tühistamise eesmärk siis? Lihtsalt teada anda, et ei tule?
Ära lihtsalt tee check-ini ja ära lennule mine on ka variant.
Kui sul on olemas booking kood, võid proovida sellega otse lennufirma kodulehel sisse logida, mõnikord näeb seal ka pileteid.
Aga üldiselt ei tasu osta lennupileteid kolmandatelt osapoolt vaid alati otse lennufirmalt.
Ära igaks juhuks muidugi ütle, mis lennufirma piletitega tegemist on, kuhu ja mis ajal. Ahjaa, mille alusel sa ise soovid pileteid tühistada, sellist võimalust tavalistel odavatel piletitel ei ole, jääb hetkel loota, et lennufirma ise tühistab lennud ja saad raha tagasi.
Kindlustusfirma soovib, et tühistaks piletid. Kas Basic piletite puhul on tühistamise puhul võimalik lennujaamamaksejms tagasi saada?
Ostetud Mytripi kaudu Airbalticu piletid. Airbaltic vastas ise, et nemad ei saa midagi teha ja peab otse olema ühenduses mytripiga.
Mingid vähesed maksud saad tagasi. Samas kui Mytrip teeb muudatusi ja tühistusi tasu eest, siis võid jääda miinusesse. Ütle kindlustusele, et pileteid ei saa tühistada.
Paljud lennufirmad maksavad praeguses situatsioonis piletiraha tagasi, ka kõige odavamate (Basic / Light Fare) piletite puhul. Hommikul oli just kogemus Lufthansa TLL-LAX piletitega. Nad reklaamisid ise välja, et saab rebookida. Aga kuidas, seda ei reklaaminud. Eesti klienditoe tunber oli tumm, helistasin Soome klienditoele ja pärast 40 min ooterežiimil ootamist sain teenindaja kätte. Üritasin rebookida suveks ja pärast veel 20 min ootamist selgus, et ikka sama hinnaga ei õnnestu ja teenindaja pakkus, et praguses situatsioonis maksavad piletite eest 100% raha tagasi. Tundub, et ainus viis seda tagastust reaalselt saada vähemalt Lufthansa (Basic fare piletite) puhul ongi klienditoe telefoni teel. Kodulehel (iseteeninduses) seda võimalust pole. Ma kardan et see töötab vaid otse lennufirmalt ostetud piletite puhul aga mingi võimalus siiski on. Kuigi ka Lufthansa ise ei ole 100% refundi veel ametlikult välja reklaaminud.
Lufthansa basic pileteid saab ainult klienditoe kaudu muuta (või siis lennujaama esinduses nt Münchenis ja Frankfurdis)