Tere, Kas keegi on viibinud selles hotellis ja jagaks enda kommentaare? Tegemist üsna uue hotelliga ja broneeringu tegemise hetkel olid ka head kommentaarid külastajatelt aga nüüd lisandub aina halbu ja tahaksin Tripikate kogemust kuulda, kes on käinud. Aitäh. Kersti
Just nädalavahetusel tuttav tuli sealt (vist käis Novaga) ja ütles, et hotell ise oli ok, kuid asukoht ei meeldinud ja ta oleks tahtnud sellist tuba kus rõdult basseini lähed, kuid Eestis neid ei müüdud. Oli kohapeal ise juurde maksnud kolmandal päeval, et seda saada.
Edit: kiituseks ütles, et rootsi lauas pakutav kala ei olnud üleküpsenud ja oli väga hea olnud, arvestades, et tavaliselt on need kuivad ja maitsetud.
Kas on keegi veel vahepeal seda hotelli külastanud ja oskab tagasisidet anda?
Millist tagasisidet sul veel vaja on? Tripadvisoris 236 arvustust 5/4,5 ja bookingus 69 arvustust 10/ 9,1.
@päike12 ja @bosser, tänud sõbralike kommentaaride ja soovituste eest! Tõesti aitasid palju antud teemal edasi!
Nagu ma ka alguses kirjutasin: "Tegemist üsna uue hotelliga ja broneeringu tegemise hetkel olid ka head kommentaarid külastajatelt aga nüüd lisandub aina halbu ja tahaksin Tripikate kogemust kuulda, kes on käinud."
Bookingus viimased sisulised arvutstused aastast 2021.
Kesti...lugege Tripadviserit ja ega suurt midagi pole muutunud ka viimase aasta jooksul Tundub,et soovite lihtsalt endale tähelepanu saada,muud midagi. NB ! Ei midagi isiklikku !
Minu arust blogijapere Marimell praegu seal. Kirjuta neile kas instasse või Facebooki, saad ehk operatiivset tagasisidet.
Youtube videod on ka suureks abiks. Ma hotelliotsingul alati vaatan läbi mulle huvi pakkuvate hotellide viimase 3-4 kuu postitatud videod.
Kui palju siis reaalselt eestlastest üldse käib Türgis ja kui paljud reaalselt majutuvad just selles hotellis ja kui paljud reaalselt loevad seda positust siin ja selle vastavad.. Tõenäosus on väike.
Aga milline on üldse hea hotell ja milline halb hotell (hostel, kämping)?
Ühel päeval on vastuvõtuletis mossis teenindaja, teisel päeval särasilm. Ühel päeval on hotellis (pea)kokal pohmakas, teisel päeval on (pea)kokk reibas ja rõõmus ning tutvustab sulle ise menüüd..
Esimesel hommikul on toateenindaja pahur ja ebaviisakas, teisel päeval aga on sul toateenindaja, kes vaatas kliendi listist päritolumaa, astub tuppa ja ütleb "teere homikud!" - mitte küll päris puhtas eesti keeles, aga ta üritab. Tipp vajab ju teenimist ja eesti keelt kuulda näiteks toateenija käest Jaapanis - see tõesti töötab, jootraha mõttes.
Olen ööbinud Tenerifel, El Teide hütis (ilma tärnideta), kus teenindus, suhtumine ja sõbralikkus (ja ka õhkkond) oli oluliselt mõnusam, kui nii mõneski viietärnihotellis Euroopas. Siiani meeles kogu see aura ja õhkkond, seltskond ja administraator, samas, kui samas on mul mitmed viietärnihotellid ammu meelest läinud.