Lufthansa

Mure järgmine. Sai piletid ostetud, kuid antud kuupäeval reisida pole võimalik. Kuupäeva on võimalik muuta, kuid vist mitte sihtkohta? On keegi täpsemalt kursis?

Kõik sõltub sellest, mis klassi pilet sul täpselt on. Kui ise broneeringust või nende lehelt välja ei loe, et kas ja mida saad muuta, siis helista näiteks Tallinna kontorisse ja küsi järgi - 6868 800.

Minu teada Lufthansal saab alati pileteid muuta, ka odavamates klassides. Muidugi lisatasu eest, mis on sõltuvalt klassist ca 100 eur vms. Räägin muidugi kuupäeva muutmisest. Sihtkoha muutmist ei oska kommenteerida. Seda tuleks uurida Lufthansa esindusest.

Lufthansal on Tallinnas esindus olemas ja nad suhtlevad ka telefonitsi (kuigi väga järjekindlalt tuleb helistada).

Ei hakka uut teemat tegema, aga mind huvitab ka, et kui mul on pilet ostetud ühes suunas "Refund not possible" ja tagasi suund oli "Refund not allowed" (mis iganes vahe neil on). Nüüd kui ma mõtlesin pileti tühistada, kas ma ei saa mitte midagi tagasi või mingeid makse saan? Pilet jaguneb siis 88 euri pilet ja 140 maksud. Põhimõtteliset, kui ma mitte midagi tagasi ei saa või summa jääb sinna 50 euri kanti, siis käin reisil ära. Lihtsalt läks nii, et minek samasse kohta jaanuaris ka ja 3x ühes linnas 9 kuu jooksul reisil käia tundub veits naljakas, eriti kui on nii palju kohti kus käinud veel pole:)

Jällegi, kui on tegemist otse Lufthansast ostetud piletiga, siis pöördu nende kontorisse ja saad täpselt teada, mis variandid on. Kui pilet on mujalt ostetud, siis pöördu pileti müüja poole.

Tegelikult ma tahtsingi pöörduda, aga peale 10 min telefoni otsas rippumist loobusin! ;) Mingit e-maili neil vist pole?

Makse peaks alati tagasi saama. Selleks peaks olema spetsiaalne vorm, mida saab täita pärast seda, kui lend on ära toimunud ja sina oled "no show".

Aga muidugi tasuks ka Lufthansast järgi uurida.

Kui ma otsustan tühistada, siis tühistan reisi ikka enne. Praegu veel kuu aega lennuni, aega otsustada. Eks peab helistama, tahaks enamvähem teada, palju tagasi saab. Seejärel saaks otsustada.

Neil on lennujaamas ka lett olemas, kus lendude saabumise-lahkumise ajal on alati keegi olemas - 605 8185. Õhtul nelja-viie ajal saab äkki sealt kedagi kätte. Kui mingit jama sama päeva lendudega pole vaja lahendada, siis äkki vastavad ka muudele küsimustele.

Alates 1.07.2013 ei ole enam kasutusel tel 605 8185 uus number on 6868800 ja teenindus inglise keelne.

Ainult täna vōimalus tellida 30€ sooduskood.Kahjuks Tallinnast algaval lennul ei kehti aga Helsingist kúll.
https://promotion.lufthansa.com/cybermonday/

Kuidas osta Lufthansa piletiga koos Rail and Fly piletit? Õpetuses on imelihtne: ava vastav aken ja tegutse, kuid ma ei leia seda akent. Kas oskab keegi aidata? Tänan!

Vastav kast tekib maksmise lehel. Seal saad linnukese teha ja valida mis suunal seda piletit soovid.