Mitme ümberistumisega lend - mõned küsimused?

Palun kogenumate reisijate abi. On bookinghouse.ee kaudu ostetud e-pilet Riia-London-Havana-London-Brüssel-Riia. (Kõik lennud ühe pileti peal)

  1. Kas on võimalik vahepeal pagas välja võtta, kuna minnes on Londonis kahe lennu vaheline aeg 15 tundi ja läheme sõprade juurde ööbima.
  2. Tagasilennul on Brüsselis kahe lennu vaheline aeg ainult 50 minutit. Kui mingil põhjusel peaks eelmine lend hilinema, kas see on lennufirma või minu enda mure, kuidas ma edasi saan?

Eeldades, et lennud on ühe ja sama kompanii (või ühte gruppi kuuluvate kompaniide) teenendada, siis:

  1. Peaks olema võimalik. Riias peate check-in'i töötajale selgitama, et soovite vahepeal pagasi välja võtta. Londonis tuleks siis uuesti check-in teha.
  2. Kui broneerimissüsteem võimaldas sellise vaheajaga broneeringu teha, siis peaks see olema lennufirma mure. Peate jõudma kokkuleppele hüvitamise asjus. Kas makstakse lennupileti raha tagasi või pakutakse alternatiivset lendu (lende) sihtkohta jõudmiseks. Vajadusel tuleb Teid toitlustada ja pakkuda ööbimise või puhkamise võimalust.
0
0

Ma ka mõtlesin, et kuna ei tõstnud lende n.ö. vägivaldselt ise kokku, vaid selline vaheaeg tuli läbi broneerimissüsteemi - ju siis on see ikka lennufirma mure. Aga noh, pole nii palju lennanud - seega täpselt ei tea.

0
0

Vöib olla oleks lihtsam köik Londonis vajaminev käsipagasisse panna, siis pole vaja suurte kottidega jamada?

0
0

Reegel on, et alla 1 tunni ümberistumistesse, eriti veel suurematel lennuväljadel, tuleb suhtuda ettevaatusega. Kui näiteks Brüsselisse tuled British Airwaysiga ja edasi Riiga lendad Air Balticuga, siis on see sinu isiklik mure, kui mingi tõrge tekib. Suurema tõenäosusega jõuad ise jätkulennule, aga pagas mitte. Kui mõlemaid lende opereerib sama firma, siis on küll lootust, et saad abi. Ei oska öelda, millise loogikaga Bookinghouse lende järjestab ja kui suur vastutus langeb lende opereerivatele firmale. Miks mitte helistada Bookinghousi infotelefonile, ja küsida järgi?

0
0

No, päris nii see nüüd ka pole. Lennud v6ivad vabalt olla erinevate firmadega. Oluline on, et nad oleks ühe piletina müüdud.

0
0

Bookinghouse vastus oli ka, et kui on ühe piletina müüdud ja broneerimissüsteem niimoodi need lennud ühendas, siis on see lennukompanii/lende opereeriva firma vastutusel.

Umbuskliku eestlasena küsin ma alati ka trip.ee-st üle, sest siit olen tavaliselt saanud kõige adekvaatsemaid vastuseid. Tänud vastajaile!

0
0

Tõepoolest ongi nii, et kui reis ühe pileti peal, siis eelnev lennufirma vastutab kui reisija järgmisele lennule ei jõua põhjusel, et eelneva saabumine hilines firmast olenevatel põhjustel. Eelnev organiseerib transpordi edasi, mis muuseas võib ka olla maismaatransport, kusjuures ei ole reguleritud kui kiiresti ta seda tegema peab. Halb ilm on erakorraline asjaolu, sel juhul süüdlast ei ole.

0
0

Uza, kui sa ei tea täpselt asju, siis parem mitte jaga eksitavat infot. Halb ilm tähendab ainult seda, et lennufirma ei pea välja maksma kompensatsiooni hilinemise eest, kohustus reisija transportimiseks ettenähtud sihkohta jääb alles.

0
0

Palun anna viide, kus on reguleeritud, et jätkureisidel (connecting flights) on eelnev lennufirma kohustatud halvast ilmast tingitud hilise saabumise korral võtma endale kohustuse reisija edasitoimetamiseks. Olen info eest tänulik. See, mida mina tahan öelda, on et tark on riske hinnata. Kuubalt tagasi tulles on suva, kas Brüsselis tekkis tõrge või ei. Kuubale nädalaks minnes on aga väga oluline, et tõrkeid ei tekiks ja jätkulendudele jõutaks õigeaegselt.

0
0

Kui lennud on yhel piletil, siis sul on lepinguline suhe selle lennufirmaga, kelle stockil on piletid väljastatud. Nii et ei ole vahet, kas eelnev lennufirma jäi hiljaks vqi järgnev lend lendas varem välja: sa pead probleemide puhul pöörduma eelkqige sellesse lennufirmasse, kes sulle selle marsruudi myys.

This Regulation shall apply to any operating air carrier providing transport to passengers covered by paragraphs 1 and 2. Where an operating air carrier which has no contract with the passenger performs obligations under this Regulation, it shall be regarded as doing so on behalf of the person having a contract with that passenger. http://ec.europa.eu/news/transport/070802_1_et.htm

0
0

Õnneks ei lähe ma Kuubale nädalaks, vaid kuuks - nii et isegi kui täpselt õigel ajal kohale ei jõua, pole katki midagi :) Aitäh vastajatele igatahes!

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased