Tere
Mure selline, et eile sai läbi momondo ostetud 9 lennupiletit (ühe ostuna, mitte eraldi) Helsingi - Bangkok. Maksin MasterCardiga. Pärast maksa-nupule vajutamist, viskas netileht ette ka kinnituse, et raha on kätte saadud (samuti on pangast näha, et summa on krediitkaardilt broneeritud). Maksmiskinnitusega koos tuli ka meie "booking number". Mida aga ei tule, on kinnitus e-meilile. Lennupiletid on BudgetAir omad, raha on ka broneerinud Budget Air. BudgetAir kodulehel aga pole leidnud sellist kohta, kuhu seda olemasolevat booking number'it sisestada, et kontrollida, kas broneering ikka tehti. Tavaliselt on ju nii, et pärast broneeringut saadetakse automaatselt broneeringu kinnitus e-meilile. Miks siis seekord teisiti on? Mida teha? Oskab keegi aidata. Kas proovida pangaga rääkida, et nad bronni lahti laseks ja proovida uuesti piletid osta? Samas meil on varem üks selline kogemus olnud ja siis ütles pank, et nemad ei saa broneeringut vabastada, seda saab ainult müüja teha. Oskab keegi head nõu anda.