Probleem Easyjet-iga

Hei!

Mul tekkis selline probleem, et easyjet võttis pangakontolt ühe ja sama ostu eest kaks korda raha maha.
Saatsin nende feedback-i ja abi lehelt ka kirja, kuid keegi pole vastanud... Tundub, et see on suht lootusetu koht, kust raha tagasi nõuda.
Kas keegi oskab midagi soovitada? Kuidas nendega ühendust saada? kas neil Eestis on esinduskontor või mingigi kontakt olemas?

Tänulik abi eest!

Mul oli analoogne juhtum Korea KORAIL rongifirmaga. Helistasin panka ja nad annulleerisid ühe maksenõude.

Ütle, et sul ekslikult üht arvet topelt maha võetud. Võimalik, et varsti laekub summa tagasi ka sekkumata. Mul on nii juhtunud, küll mitte Easyjetiga. Pank siis soovitaski mul 2 nädalat oodata ja kui siis pole raha tagasi saanud, uuesti nende poole pöörduda, aga seda viimast polnudki tarvis.

Lennujaamas on ühe leti taga Easyjeti esindajat küll nähtud. Jagab vist teise firmaga boksi. Küsi igaks juhuks lennujaama infost.

Netist, panga isiklikult leheküljelt saab saata avalduse, et teine arve on vale, siis tavaliselt raha maha ei võeta, pank enne uurib asjaolusid, summa on lihtsalt broneeringus, kuni kustutatakse. See on siis, kui pole raha veel arvelt maha läinud, on ainult broneeringus. Kui raha on juba maas, tuleb ikka saata panka avaldus, neil on seal kohe vastav vorm.

Mul juhtus ka easyjetiga nii, et sama summa broneeriti topelt. Tookord piisas telefonikõnest panka.

Aitäh!

Väga rahustavad kommentaarid :)
Hakkan asja läbi panga juurdlema.

Väga pabistada pole mõtet. Juhtus endalgi sarnane lugu - saatsin feedbacki vormi, millele vastust muidugi ei saanud, kuid raha oli ühel hetkel tagasi kontol:)