Rumal küsimus

Tere!

Küsimus selline, et sai soetatud hullude päevade käigus hea hinnaga piletid kaugele soojale maale. Nüüd tuleb see rumal osa...ilmgelgelt tuli ju midagi vahele sellele ajale. Kampaania lehel oli selgelt kirjas, et kuupäevi ega midagi muud muuta ei saa, aga lollis lootuses ma siiski igaks juhuks küsin, et kas oleks peale lihtsalt minemata jätmise veel mingi variant?

Kõige kindlam on küsida otse firmalt, kas ehk on võimalik muuta näiteks reisijat ja siis otsi keegi, kes läheb sinu asemel.

Minu teada Hullude päevade kampaania piletitel ei ole mitte mingid muudatused lubatud. Aga küsija suu peale ei lööda. Mina näiteks teen alati pikemaks ajaks piletit ostes kohe ka reisikindlustuse, mis aitab vähemalt terviserikete vastu.

Terviserikete vastu aitab ka tervislik eluviis :)

Oleneb kui palju reisini aega on, äkki saad kasvõi 50% tagasi. Mina ei kujuta ette, mis asi saaks mul vahele tulla, et mitte reisile minna. Jah, korra juhtus et laps jäi haigeks. 15min enne takso tulekut ikkagi otsustasime et ei lähe. Kindlustusega saime kõik tagasi.

Johhaidii, alati ei aita tervislik eluviis. Ise olen ka 1x kogu raha kindlustuselt tagasi saanud, kuna "veetsin aega" Eesti haiglas.

Indrek,

Isegi kui piletid ei ole muudetavad (ja odavad piletid ei ole reeglina ei muudetavad ega tühistatavad), siis saab pärast reisi, millele ei läinud, küsida tagasi lennujaamamaksud. Need on kusjuures sageli päris suur osa pileti hinnast. Ise olen ilusti saanud seda raha tagasi.