Ryanair broneering

Broneerisin eile Ryanairi lennupiletid. Peale tasumist andis Confimatsin number ja staatuseks märkis not confirmed (seni kuni ei tule meili peale kinnitus). Kinnitust ei ole senini tulnud ja raha ei ole ka krediitkaardi pealt broneerinud. Aega on sellest möödas juba ca 20 tundi. Kas see on normaalne või tuleks uus broneering teha?

Ei ole ju võimalik, et andis confirmation numbri ja samas ütleb, et ei kinnita. Kohe, kui broneering teostatakse siis selgub kas on kinnitatud või kinnitamata. Ja tuleks see leht välja printida. Minul on juhtunud nii, et meili peale üldse ei tulegi, aga algselt prinditud lehe pealt saan broneeringu kinnitamise numbri. Kõige lihtsam variant on mine ryanari kodulehele, leia vaskaust menuust review/change flights, seejärel toksi sisse confirmation number ning creditcardi number. Ning mine change flights. Saad vaadata ja backiga tagasi minna, ilma, et midagi muudaks. Olen sagedane ryanairi lendude kasutaja ja ei ole sellist varianti küll veel kohanud.

No ei toimi mul see asi, sisestan Confirmation Number ja krediitkaari numbri, tulemust ei anna. Olen sagedane lennupiletite ostja, kuid ryanairi piletit ostan esmakordselt ja tundub, et ei saa sellega hakkama. Ryanair andis peale tasumist sellise tulemuse:
Confirmation Number
Booking Date Wed, May 14, 2008
Confirmation Number C6ISWZ
Status: Not Confirmed
Booking is not confirmed until you receive email
itinerary.
Raha ei ole nad ka krediitkaardi pealt broneerinud.
Oskad sa kommenteerida?

Vist oleks mõtekas kirjutada maili RyanAirile või siis helistada. Samas usun, et mailiga saab paremini seda asja välja selgitama. Igal juhul ei tasu niisama oodata...

oleme püüdnud 2 korral helistada numbril Rest of the World +353 1 249 7791, ei midagi, automaat suunab sind kogu aeg ja lõpuks on ikkagi tulemus 0. Helistasime täna ka Riia lennujaama, et saada teada Riia Ryanaairi check in-i telefoni numbrit, öeldi, et neil ei ole telefoni. Igatahes on see minu jaoks müstika! Kui keegi teab meiliaadressi, mina ei ole seda kodulehelt leidnud, siis andeke teada.

Vot ei ole selle variandiga kordagi kokku puutunud. Mina teen küll järelduse, et broneeringut reaalselt ei toimunud ja peaksid uue tegema. Sest hiljemalt 24h peaks ikkagi broneering creditcardil tehtud olema. Mis puudutab maili aadresse, siis minagi ei ole neid kunagi seda teed pidi kätte saanud. Sama teema helistad, muudkui suunab ja muud ei jäägi üle pead lihtsalt ootama ja oma kallist raha kulutama. Meil oli üks kord teema, et tühistati lend ära ja minule nende pakutud variant ei sobinud, seega pidin kontakteeruma ja telefoni teel ühe suuna lennu tühistama. Maksma läks telefonikõne a la 100.- eek, aga mis teha sain vähemalt om asjad aetud.

Proovida võib info@frsc.net , selle aadressi pealt saadeti mulle info selle tehingu kohta, et minu ühe otsa pilet tühistati ja, et raha selles summas kantakse tagasi minu krediitkaardi arvele. Mina isiklikult proovinud ei ole, aga äkki on abiks Sinule.

tänud, kirjutan sellele meiliaadressile, tundub, et see on viimane võimalus midagi selgeks saada. Uut bronni ei taha teha, sest sellise hinnaga pileteid nendeks kuupäevadeks ei olenud juba eile.

Juhul kui suudategi mõne Ryanairi maili leida (kodulehelt te seda ei leia), vastust sealt pole mõtet oodata. Ryanairil puudub e-maili kliendiabi ja kõik info käib tasuliste telefonide kaudu. Kui läheb õnneks siis saate liinile. Seoses sellega on neil olnud väga palju tarbijakaitse juhtumeid.
Ei ole kliendi seisukohast nii mõttetut süsteemi varem kohanud.

Tere, loen su juttu ja tuttav teema, mul sama paanika osakond, kuidas sul lõpuks asi lõppes, tahaks nii väga teada ja tagasisidet, endal ka juba j..n vaikselt jahe, sorry väljenduse eest :)

Mul juhtus selline asi, et bronnisin pühapäeval. 19.10 endale ja oma sõbrannale piletid Riiast Liverpooli. Kõik oli ok, välja arvatud see, et ma unustasin selle confirmationi numbri üles kirjutada ja kuidagi automaatselt vajutasin lehe kinni. Nüüd on juba 3 päeva möödas, ei ole ei meili ega midagi muud. Käisin pangas, sealt öeldi, et raha on broneeringusse kantud juba, aga meili pole ja ma ei saa oma bronni kuskilt chekkida, sest pole confirmationi numbrit.
Äkki kellelgi on sama situatsioon kunagi olnud ning oskab aidata?
Tänud.
.
.
.
Trip.ee lisas postitusele suured algustähed ja palub postitajal seda tulevikus endal teha!

Tegelikult saab oma broneerigu andmed kätte, kui sisened Ryanairi lehele ja vasakul pool on menüü "Manange MY Booking"
Vajuta sinna ja seal on 3 võimalust saada teada oma broneeringu andmed, sina peaksid kasutama 3-ndat võimalust. Ise just katsetasin selle läbi, täitsa andis broneeringu andmed, minul endal lend 29.10

No, aga seal läheb seda confirmation numbrit vaja ja seda mul ei ole:D

Kolmandal variantil ei lähe ju vaja seda numbrit.

Option 3
Flying out on (kuupäev)
Email Address provided at the time of booking (meiliaadress)
Flying from (lähtekoht-sihtkoht)

nagu eelpoolkõnelejatel, et ei tule meili kinnitusega ja ei ole ka raha maha võtnud.
Kuidas see asi teil lõppenud on, kas kinnitus meilile ikka lõpuks on tulnud?

Meili alati ei tulegi, kui aga raha arve pealt maha ei lähe, on miski valesti. Raha broneeritakse kohe, kui kinnitad oma broneeringu. Kas sa kinnituse numbri said ja oleku kinnitatud. Kui need on olemas, siis võid oma registreeringut kontrollida samamoodi nagu eelpool mainitud.

Asjade käik oli selline, et kõigepealt viskas mitmeid kordi veateadet, kus lõpus link, et try again - seega muudkui proovisin aga uuesti. Lõpuks siis õnnestus ja printisin välja, aga mida oli kuskil veel vaja kinnitada, seda ma hetkel küll enam öelda ei oska, sest mina arvasin, et sellega on kõik. Kontrollisin meili ja pangaarvet, muutusi polnud ja panga info nr vastati, et minu kontol mingit broneeringut ei näe olevat. Varem Ryanair broneeringut teinud pole.

Mis andmed sul väljaprinditud broneeringul on?
Esilehel peab olema Booking Date... kuupäev,mil broneeringu tegid, siis Confirmation Number... mingi kombinatsioon ja siis Status - Confirmed.
Põhimõtteliselt kui sa vajutasid linki kinnita, pidi hakkama tööle broneerimise süsteem ja peale seda pidi andma broneeringu kinnituse. Peale seda ei pea enam midagi kinnitama.

Confirmation number ja status not confirmed ja selle all peenes kirjas booking is not confirmed until you receive e-mail itinerary ja allpool kastides lennu aeg ja kuupäev jne

Jah, mul oli eelmine kord täpselt sama. Ok,selle broneeringuga pole sul midagi peale hakata. Pead tegema uue ja soovitan igaks juhuks kontrollida üle, kas sul on piisavalt arve peal raha, sest minu esimene broneering jäi aravatavasti kinnitamata selletõttu, et arve tasumiseks jäi puudu 3 senti.

Mul on virtuaalkaardil rahasumma piisav, aga kui äkki hiljem keegi kuskilt ei hakka raha maha võtma, kas oled kindel, et see toimub kohe -kohe- kohe...
Keegi siin eespool kirjutab, et süsteem näitas broneeringut, kuid raha polnd maha läind...aga kuidas need lood kõik lõppenud on...ei tea