Sri Lanka lennupiletid

Ma vaatan siin möödunud sooduspakkumisi ka ja ei näe eriti Sri Lankat. Praegu momondost veebruariks lennupileteid otsides leiab Tallinnast Colombosse ca 600-ga.

Arvestades, et näiteks Bangkokki on praegu pidevalt 400-ga pileteid saada, siis kas peaks veel ootama või need 600-sed piletid ära ostma?

Me ostsime Riia-Colombo ja Male-Riia 600€. Colombo-Male ots oli mingi 90€

Nojah, praegu saab Helsinki-Male 460-ga...

Samas odavamaim, mis ma praegu Male ja Colombo vahel veebruaris leidsin, on 150 EUR üks suund.

Ma arvan, et tuleb veel mingi soodukas (pead muidugi ei anna). Vaadates 2016 aastat, siis ukrainlased paar korda pakkusid kuni 420-ga, aga nagu tead, ega raske on ette ennustada.

Meie seltskonnale see kõik sobis: praeguseks on marsruut paigas, öömajad bronnitud ja ei pea enam tõmblema

Me käisime eelmine aasta Tallinn-Male// Colombo-Tallinn Turkishiga 607€, oli ka kõige soodsam varaint mis pika otsimise peale leidsime.

Sri Lankal käisime 2016 aastal ja saime piletid lennujaam.ee pealt 550 euroga Tallinn-Doha-Colombo, ostsime piletid augustis ja reis oli jaanuari lõpus. Head hinnad peaks leidma piletite ostmiseks juuni kuni september,reis toimub talvel, peab lihtsalt jälgima trip.ee sooduspakkumisii ja ka lennujaam.ee.

Kui ajad budgetit taga, siis kasuta Norwegiani HEL-DXB ning flydubai DXB-CMB lende. Norwegiani tripi soodukates avaldatud lennupiletid Helsingist Dubaisse maksavad mingi 160-180€ ning flydubai piletid DXB-CMB-DXB leiab momondos hetkel 240€ eest. Arvan, et flydubai kampaaniate ajal hinnad veelgi odavamad. Miinuseks (või plussiks) on see et tuleb 1-2 päeva ka dubais veeta kuna norwegianil öised lennud.

AndresK, miinuseks veel Tallinn-Helsingi edasi-tagasi ots, ööbimis- ja söömiskulud Dubais + metsik ajakulu

P.S. kui liita reisile Maldiivid (sest sinna eraldi minna ma ei näe mõtet), siis kõige odavamat piletit Malele olen ma Tripis näinud 350-ga, vist Tallinnast

Ja teemaalgatajale: Bangkoki on alati odavamad piletid olnud, nt eelmine aasta siin min. oli Finnair vist, (ka) Tartust 270-ga! No aga see grazy hind ka :) Seega Tai ja SL ei ole võrreldavad, pigem Tai ja Maldiivid omavahel

Aga teisest küljest võttes pole läbi Dubai lend üldse paha mõte! Paar päeva seal ringi vaadata, edasi Columbosse ja 2 riiki külastatud!

Me käisime ka selle aasta veebruaris Helsingi-Dubai-Helsingi Norwegianiga ja Dubai-Mattala-Dubai Flydubaiga. Mattala on eriti väikene lennujaam Sri Lanka lõunaosas. Helsingi-Dubai-Helsingi läks maksma 160euri ja Dubai-Mattala-Dubai läks maksma u 250euri. Flydubai soodukat ootasime ja vaatasime kodulehelt kokku u 4-5 kuud kuni lõpuks tuli -50% piletid. Julgen kindlasti just Sri Lanka lõunaosa soovitada- super ilusad rannad ja vähem turiste kui Colombo lähedal asuvates kuurortites. Samas tuleb arvestda, et lennujaamast saab ainult taksoga hotelli ja takso peaks ennem ära bronnima. Küsima peaks mitmetest erinevatest firmadest pakkumisi kuna hinnad võivad erineda kuni poole võrra.

Tõesti kui Norwegiani ja Flydubaid kasutada, siis isegi kui arvestada et Tallinn-Helsinki lend paneb 100 EUR otsa, siis saaks ikkagi 500 EUR-iga Colombosse.

Kas Norwegiani ja Flydubai hinnad on koos pagasiga või ilma?

AndresR: Kindlasti on Dubai külastamaine hea pakkumine. Aga arvestades mu viimase korra Dubai külastamise sekeldusi viisaga, mis altkäemaksuga lõppesid, siis ma parem seal riigis lennujaamast ei väljuks. Samuti on Dubai hotellid kindlasti sigakallid.

Maldiividelt võib ka läbi põigata, aga sinna pikemalt jäämist rahakott ei kannataks.

mar11: Kui Sri Lankale lähen, siis ikka pikemaks ajaks ja teeks saarele tiiru peale. Rongiga, ma eeldan.

Mida aga imestan: Et India ja Sri Lanka vahel lennud suhteliselt kallid on.

Meil olid kõikidel lendudel 20kg+ käsipagas hinnasees. Ostsime opodo.com lehelt Helsingi-Dubai ja flydubai lehelt Dubai-Mattala.

AÜE ammu viisavaba

Teada. Ega see eelnevaid sekeldusi ja ebameeldivusi olematuks ei tee!

Käisin jaanuris Ukraina International Airlinesiga. Sain tollal veel need soodsad piletid läbi Kiievi. Sri Lankat soovitan väga!