Tallinn-New York Czech Airlines-ga

Tere!

Kas keegi on viimasel ajal kasutanud Czech airlinesi teenuseid NY sõitmiseks..Piletid tegelikult juba peaaegu nagu ostetud, aga kuulsin siin jutte, mis kõik selle firmaga lennu ajal juhtunud. Ise kasutan esimest korda selle lennufirma teenust..
Et siis, paluks kogemusi..nii halbu kui ka häid, minu maha rahustamiseks:D

küll ja midagi pole halba rääkida

Lennu enda kohta pole midagi halba öelda, kui välja jätta see, et Praha lennujaama Transfer Desk'is otsustati mind esialgu NY lennukile mitte lasta. Argument kõlas 'sorry, your flight is overbooked'. Pakuti ööbimist Prahas ja lendu järgmisel päeval. Aga seda võib vist kõigi lennufirmadega juhtuda, overbookimine pidi lausa standard olema. Kuna ma aga NYst edasi pidin lendama, siis pärast broneeringute esitamist otsustati, et ilmselt see üks koht veel leitakse. Seega kõik lõppes õnnelikult.

Olen ka tsehhidega väga palju kordi lennanud, pole kunagi probleeme olnud, toit on väga hea ja teenindus meeldiv. Ei tasu muretseda.

Ise pole lennanud, aga külalised (elan New Yorgis) on nende teenuseid korduvalt kasutanud ja rahul olnud.
Romarika: miks sind Tallinnas lõpuni ei registreeritud, et pidid transfer deskiga asju ajama?

nõustun eelmistega.. olen ka mitmeid kordi kasutanud... täitsa norm.. lennukid pole just kõige paremad nagu SASil või Finnairil, aga sihtkohta jõudmiseks sobivad... mis mind isiklikult häirib on see, et tsehhid on väga lärmakad ja jutukad nii ootesaalis kui ka lennukis... eelistan pigem rahulikke reisijad enda ümber... ja lennukid tihti hiljaks jäänud NY lennul...

ei lamamistoole ega miskit.
Ootaks CSA-lt selles osas oma lennukite sisu upgrade -- leiaksid kindlasti rohkem kundesid!

Lendasin suve alguses ja septembis tagasi. Eelnevalt olin ainult KLM-ga lennanud ja siis ootasin miskit suuremat lennukit, aga palju väiksem lennuk on neil. Alguses juba kartsin, et võib-olla see ei vea üle ookeani välja, aga midagi polnud häda=)
Ainuke asi, et mulle tundusid need toolivahed kuidagi kitsamad, kui KLM-i omas. A vb ise olen laiemaks siis vahepeal läinud.

CSA long-haul on üldiselt paras neegrivärk

Tulin mõned päevad tagasi. Muidu OK, aga lendude vahe oli 5 tundi ning kaotatud öö pidin tasa tegema Praha lennujaama pingi all. Aga see pole muidugi lennuki süü:)

Praaha lennul tuli tooli käepide krõpsti küljest ära. see oli mingi velkro või selle tossu krõpsuga kinni pandud. krõpsti!

nükki lennu õhkutõusmisel ja maandumisel kukkusid lennuki salongi laest suured laepaneelid alla mis tundusid samamoodi krõpsuga kinnitatud olevat.

huvitav kuidas mootorid tiiva küljes seisavad?

sellest kõigest võib ilmselgelt järeldada et velkro ei ole lennukiehitamisel ehk kõige tugevam materjal.

Vaat tsehhi teenindusest niipalju, et kui mina Prahas tranfer deskis (Tallinnas ei saa selle lennuga lopuni check ini ara teha) palusin, et ehk oleks teil eespool moni koht, siis neiu naeratas ja teatas, et jaa ikka on ja trykkis mu pardakaardi valja. Kui siis lennukisse joudsin, oli tegemist absoluutselt koige tagumises reas tualettide korval oleva kohaga. Ajas itsitama kyll, mis sa siis enam pahandad.
Aga tegelikult taiesti talutav lennukogemus, Finnair ja SAS on kindlasti paremad, aga kui ikka oluline hinnavahe on, siis ei tasu CSAd karta.
Ja sellest, et kropsuga kinni... Teistpidi lennul, kui sain toesti ettepoole koha, vajus mu istme seljatugi pidevalt tahtmatult alla ja selja taga istus kahemeetrine tsehh, kes oli spetsiaalselt palunud, et akki ma ei laseks istet alla, sest ta, vaesekese, polved olid toesti loua all. Ta vist ei uskunud mind hasti, kui vabandasin, et iste katki. Raagib kindlasti siiamaani, et kyll eestis on ikka nahhaalsed tydrukud.

...on CSA lennukis küll. Kohe väga kitsas. Samas kompenseeriti see ohtra alko serveerimisega, mu meelest käis see käru kogu lennuaja edasi-tagasi. Tulemusena kuskil 4. lennutunniks oli juba täitsa norm olla.