Tallinn - Tivat, Montenegro Heston Airlines FlexFlight? On keegi sellest firmast kuulnud?

Leidsin juhuslikult otselennu Tallinn - Tivat lennufirmaga, millest ma ei ole varem midagi kuulnud. Heston Airlines FlexFlight. Heston Airlines peaks olema Leedu tsarterlendude firma. Mis asi on FlexFlight, seda ei tea.

Kas julgeb sellele lennule pileteid osta? Äkki jäetakse ära või muudetakse miskit? Tundub ahvatlev lennata otselennuga Montenegrosse.

GIYF :)

Novatours lendab selle firmaga. https://flights.novatours.eu/

1
0

Ma Googeldasin enne kui siin postituse tegin ja ei saanud vastuseid, et vaata parem Novatours firmat. Mina sain Googeldades vastuse, et tegu on Leedu firmaga. Ma otsisin lihtsalt lennupileteid otsingumootoriga ja seal ei olnud kuskil mingit vihjet Novatoursile. Nüüd siis tean tänu dantele. Aitäh

0
0

@külmik

Ma ei tea, mis see "flex flight" tähendab seal, aga Heston Airlines on Leedu lennufirma, mis opereerib tšarterlende. Lennufirma hakkas lende opereerima 2021.a. Pikemalt nende kohta: https://en.wikipedia.org/wiki/Heston_Airlines

Nende lehel on ära toodud ka nende lennupark: https://heston.aero/fleet. Selle järgi tundub vanim lennuk olevat 2004.a toodetud, st 20a - see on selline tavaline vanus lennukile, enamik mu viimase aja EL-siseseid lende Lufthansa, KLM, Swiss, LOT jt on opereeritud keskmiselt 20a vanuste lennukitega (+/- siia+sinna).

Kuivõrd tegemist on EL lennufirmaga, siis kohaldub tõrgete korral EL lennureisijate õiguste määrus nii Eestis lendu alustades, kui ka tagasilennul väljastpoolt ELi.

Ehk siis lennufirmale kehtivad samad reeglid, mis teistelegi EL lennufirmadele.

Ise üldiselt selliseid pigem väikseid tšarter-operaatoreid väldin, sest reeglid võivad neile ju kehtida, aga kas neist ka reaalselt kinni peetakse on iseasi. Eelistan suuremaid lennufirmasid, aga see muidugi isikliku eelistuse küsimus.

3
0

Vanasti kasutas Novatours Smartlynxi, nüüd kasutab Hestonit ehk Heston on põhiliselt tsarterlende tegev lennufirma. Ma pisut oponeeriks viimase postitaja väitele, et keskmine lennuki vanus on 20 aastat ja see on tavapärane. Euroopas ilmselt mitte. Googeldamine andis, et Lufthansal on see number 13,6 SAS-l 8,6, Air Francel 13. Rohkem ei viitsinud googeldada. 20 aastat on juba selline kõige vanema lennuki vanus. Sorry off topicu pärast.

0
0

Lufthansa lendab päris tihti Tallinna oma 28-30 aastat vanade Airbusidega, infoks lihtsalt. See keskmine ei aita eriti.

0
0

@kaupo51 (ikka off-topic)

Nii ta ongi. Keskmine vanus võtab arvesse kogu lennuparki, kus paljudel just long-haul peal on täitsa uusi lennukeid. Lendan EL-i siseselt keskmiselt iga nädal ja paraku enamasti ikka satuvad 15-25a vanad masinad. Erandiks on AirBaltic, millega ma lendan pigem harva. Uuemaid olen teistel kohanud Euroopa-siseselt pigem harva. Lufthansa, KLM, Finnair, Swiss, Austrian, LOT panevad mu marsruutidele sageli kuidagi just vanemaid raudlinde :) Reedene KLM AMS-WAW oli nt 25a vana, eilne WAW-AMS aga 16a. Keskmiselt tulebki 20 :)

1
1

USA president lendab 37 aastat vana B747-ga ja pole ka häda midagi. Hädad on ikka pigem uute lennukitega kui korralikult hooldatud vanuritega. Air Balticul oli ka oma uute A220-300 lennukitega eelmine aasta suur probleem mootoritega. Ja kindlasti mäletavad paljud B737 MAX 8 kahte õnnetust, mille tõttu 387 uut lennukit ligi kaheks aastaks lennukeelu said.

5
0

Päris nii ei ole, et "korralikult hooldatud vanur" alati probleemivaba on: "korralikult hooldatud" on nii mõnegi firma puhul suhteline mõiste ja metalli "väsimise" tõttu on õnnetusi juhtunud küll.

https://www.airlinepilotcentral.com/articles/news/are-you-flying-an-aging-aircraft-be-aware-of-metal-fatigue.html

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased