Tere, ei leia infot. Kas ok lennufirma? Ja ei oska otsida palju nende pagas economy klassis lubatud on. Või on mõistlikum kasutada Finnairi?
Thai Airwaysi pagasiinfo: https://www.thaiairways.com/en_TH/travel_information/baggage.page
Oleme käinud Tais 2x Thai Airwaysiga ca 3- aastat tagasi ja mõlemad korrad igati rahule jäänud. Lennukid viisakad ja stjuardessid meeldivad Taid. Lennul tekid/padjad, suht uued filmid, ok söök, siis oli isegi lahja alkohol tasuta. Hommikuti tuuakse kuumad rätikud enda värskendamiseks. Ühel korral hilines Krabi-Bangkok lend ca 1h ja vastas oli meil lennufirma töötajad, kes meid kiirelt jätkulennule eskortis ja lennuk ootas meid ära.
Ann3
Äkki täpsustad, millist lendu Thai Airwaisiga lendad, et võrdled Finnairiga. Olen lennanud nendega ainult siselendudel. Jälle uuesti lendan 1.03 AirAsiaga, mis on minu siselendude kogemuste põhjal kehvem kui Thai Airways. Kuna lendan seljakotiga, siis AirAsia on 7kg.
Tänan vastanuid. Kauglend. Valisin kas lennata läbi Soome või Rootsi Bangkok´i, otsustain viimase kasuks. Kogusõit veidi lühem :) Imelikult vähe infot kaevasinThai kohta välja, see tekitas kahtlusi aga enam ei muretse.
Proovin ka käsipagasiga hakkama saada.
Thai Airwais väga ok. Ann3,palju siis minnes aega läheb?
Ja lennud pole ühe pileti peal?
Just tulin Tai Airways`ga ARN-BKK-ARN. Kõik väga ok, pileti hinna sees oli 2x toit ja äraantav pagas, vist kuni 20 kg oli. Juurde ostsin pisut lisa jalaruumi. Tagasi tulles lend hilines ja jäin seetõttu TLL lennust maha kuid organiseeriti siis kiirelt järgmisele lennule.
Tegu on ikkagi Tai eliitlennufirmaga (mis teenib räigelt kahjumit ja mida riik elus hoiab juba hulk aega), nii et teeninduse poolest üritab olla Tai parim lennufirma, ja ilmselt ongi.
Lennukid on neil nüüdseks küll pisut vanemad, ca 10 aastat vanad, mõned ilmselt isegi vanemad ca 50-70% tõenäosusega. Finnairiga on samas 100% mõni uus Airbus 350 Bangkoki liinil. Vahet peamiselt näeb meelelahutusekraanide järgi. Ca 10 aastat vanade lennukite istmed on minu hinnangul pikemateks lendudeks mugavamad kui Airbus 350, vähemasti nende istmete puhul, mis Finnair sinna sisse ostis.
Pagas on neil pigem 30 kilo minu arust rahvusvaheliselt, aga eks erineb liiniti. Toitlustus Finnairiga võrreldes ilmselt paar korda parem ja rikkalikum, sommid on ikka väga kokku tõmmanud seda.
Peamine vahe Finnairiga on reeglina olnud see, et Thai Airwaysi pilet on maksnud tunduvalt rohkem. Kui praegu hinnavahet pole või kui Thai Airways pakub odavamat hinda, siis võib julgelt võtta.
Lennud Bangkoki on ühe pileti peal, aega peaks minema 13,50. Arlandas vahe 2,15, Pilet oli eile 637 eur praegu näitab sama lendu 591 eur :)
Läbi Helsingi oli 610 eur aga tund kauem sõitu 14,50 ja ma otsustasin, et maksan veidi rohkem ja sõidan veidi vähem.
Pileti hindade muutumine on muidugi see millest olen kuulnud aga kunagi pole ka teada kas lähevad odavamaks või hoopis kallimaks. Need piletid ostsin novembriks.
Tagasisõit läbi Laose, seal ehmatasin esimese hooga ikka hindadest täiesti ära, et alla 2000,- piletid otsas. Lõpuks leidsin 900,-eur läbi BKK ja Münheni. Aeg oli vist mingi 20 tundi, mitu päeva ka koju ei taha lennata :)