Transiidi lett Stokholm Arlandas

Kas on selline asi on võimalik seal, et suunata pagas Air China lennult SAS-i lennule.

0
0

Muidugi suunatakse pagas teisele lennule, kui sa ise sellega lendad. Pagas üksi, ilma reisijata ei lenda.

Lisatud: Mina olen saanud tavalises letis kus registreerin lennule ja panen pagasi lindile, saata pagas lõppsihtkohta välja. Mis siis, et on olnud eraldi piletid ja eraldi lennufirmad. Näit. Phuket- Bangkok ja Bangkok- Helsinki-Tallinn, või Bali-Singapur ja Singapur-Helsinki-Tallinn.

0
0

Midagi ei suunata ise kui on eraldi piletid.

0
0

Mul aastaid tagasi saadeti pagas sihtkohta kuigi olid eraldi piletid.

Kas võib sõltuda sellest, et kas piletil olevatel lennufirmadel on omavahel leping vmt. sõlmitud?

0
0

Pigem tasub küsida alguspunktis CA check in'is. Suur tõenäosus on, et ei saa, aga kui ei küsi, siis kindlasti ei saa.

@sansam

Sõltub jah ka sellest, millised lepingud lennufirmadel omavahel on. Aga võib sõltuda ka check in'i töötaja lahkusest. Isegi kui ametlikult ei saa, on see üldjuhul tehniliselt võimalik ja ilusti küsides võib vahel vedada.

0
0

Varasemalt olid Air China ja SAS samas alliansis kus reeglina saab eraldi piletitega pagasi lõppsihtkohta saata, aga läbi Hiina ma kord mingil põhjusel ei saanud. Aga läheme algse küsimuse juurde, kas Arlandas on hetkel transfer desk, kui Phnom Penhi lennujaamast ei saa pagasit otse Tallinna saata.

0
0

Transfer desk on ikka. Kas nad seal ka eraldi piletitel olevate lendude pagasiga tegelevad, see selgub tõenäoliselt kohal. Üldiselt võiks eraldi piletitega lendude vahel ikka mingi 3 tundi olla ja siis jõuaks ise ka pagasi rahulikult ära anda. SAS-il on automaatne pagasi äraandmine ja see ei võta mingit meeletut aega.

1
0

Huvitav, et ma ei suuda mitte ühestki kanalist tuvastada leti olemasolu, peab vist ikka helistama lennujaama infotelefonile.

0
0

SAS-i lett on E väravate alguses SAS-i lounge'i ees või kõrval (ma pole ammu Arlandas käinud ja ei mäleta, kus see lounge'i uks oligi :) ). Kaardil on see SAS service pointi nimega.

0
0

Kunagi oli mingi vajadus Arlandas transiidiletti kasutada ja selle teenindus on veel aeglasem, kui SAS-i lennukites. Järjekorda nagu polnudki, aga Rootsi teenindusest on raske veel aeglasemini venida.

0
0

No mu ammused kogemused on samad. Lendasin korduvalt eraldi piletitega Iran Air + Estonian Air. Pagasi sai ilusti ära saata, aga pardakaarte oli vaja. Kuna Estonian Airi lett avati vist kaks tundi enne lendu ja enamasti oli aega 3-5 tundi, siis tasus seal SAS-i letis käimine ära. Kui leti taga oli juba kolm inimest ootamas, siis teadsid, et alla poole tunni pole mõtet lootagi. Kui järgmise lennuni oleks alla kahe tunni olnud, siis oleks kindlasti transiidist välja läinud, check-ini letist läbi käinud ja tagasi tulnud. Tõenäoliselt sai seda ka tehtud vahel.

Lisaks oli eksootilistelt lendudelt mitte-Schengenist Schengenisse saamine oma süsteemiga. Kuskil koridoris oli uks kellanupuga. Kella lastes tuli turvatöötaja ja pani aparaadi tööle. Edasi oli vist eraldi passikontroll ka, mille jaoks töötaja kohale tuli. See peaks nüüd kõik kadunud olema peale terminal 5 laienduse valmimist.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased