Kuidas kogemused? Smartlynx muutis Tenerifelt tagasi lennu aega u 3,5 tundi hilisemaks. Teada anti 3 nädalat enne lennu kuupäeva. Kas saab ka ebamugavuste pärast kahjutasu küsida või peab leppima, et öösel Tallinnast Tartusse ei saa, ja hommikul tuleb bussi pealt otse tööle tormata.
Peaks olema. Mul oli 2019 augustis Smartlynxiga pakettreis, mis pidi Tallinnast väljuma hommikul vara, kuid õhtul peale 23 oli tulnud sõnum, et lend väljub pealelõunat. Sain hüvitise 400 eurot, millest 120 maksin Lennuabile. Aega läks sellega üle aasta (raha laekus 2020 septembris).
Seega peaks ka sellisel juhul saama.
Smartlynx hüvitise kättesaamine ei ole teab mis suur kunst, täidad nende kodulehel vastava taotluse ära (kindlasti tee kuvatõmmis), sest ühtegi meili ei tule, et taotlus on esitatud, siis ootad 14 päeva kui selle ajapeale keegi ei vasta, siis kirjutad meili, et vastasel juhul oled sunnitud pöörduma tarbiakaitse poole. Mõningatel juhtudel saadavd nad muidugi vastuse, et antud asi ei lähe nõude alla (olid mingid ettenägematud asjad jne) 99% on see jama. Kui ei reageerita teed tarbiakaitsele avalduse võtavad selle menetlusse, edastavad kirja Smartlynx´ile ja enamalt jaolt tuleb positiivne otsus ja antakse aega lennufirmale 30 päeva jooksul raha ülekanda. Antud otsus on ka kehtiv, mille alusel mittemaksmisel saad pöörduda kohtusse makse kiirmenetluse algatamiseks. Mina olen rahad tagasi saanud neilt ca 1,5 kuuga ja ilma vahendajaid nuumamata.