TUI-ga reisimise kogemus Eestist

Tere!

Oleks huvi teha üks 3-5p jalasirutuspaus Türki. TUI-l neid võimalusi on erinevalt teistest paketi pakkujatest, siis uurin, millised on kogemused selle korraldajaga. Kas kohapeal on eestikeelne teenindus reisikorraldaja poolt? (keeleoskus pole probleem, aga ekskursioonide pähemäärimine ja valeinfo andmine on) Kas kohustuslikud maiustuse ostud ja muud transfeeri pikendamise tüütused kuuluvad ka selle korraldaja programmi? Tänud, kes oskavad kogemust jagada.

Eetikeelset teenindust ei ole. Transfeeri ostma ei pea, sõida omal algatusel, kohaliku liiniga.  Bussiliiklus on türgis täitsa ok.

Kui sa soovid kohapeal eestikeelset teenindust, siis tuleb ikka reisida mône Eestis reise korraldava firmaga - Novatoursi vôi TezTouriga näiteks. :) Kuigi ega ka nendega minnes igal pool seda eestikeelset teenindust saada pole 100% kindel. 

Mina ise pole kûll paketireisija ega ole ka kunagi TUI-ga paketikal käinud, küll aga olen nii mônedki korrad ostnud neilt vaid lennupiletid teistele mandritele, Helsingist väljumistega siis. Tallinnast väljumiste kohta kogemus puudub. Ja kui sa ei soovi nn täisteenust ehk kôiki neid "kohustuslikke tûûtusi" osta, siis ongi ka sinul ju vôimalus TUI-lt endale vaid lennupilet osta.  
Kuna TUI Soomest väljumiste korral on korraldus soomlaste jaoks, siis on kôik vägagi ette-taha ära tehtud, et keskmine soomlane ka ikka hakkama saaks ehk et eksimisvôimalust ikka tuleb otsida :).
Kui reisid Soomest TUI-ga, siis on infotund reeglina soome keeles ja ekskursioonid kas siis soome, mônes skandinaavia vôi siis inglise keeles. 
Kallist transfeeri eraldi juurde ostma ei pea kui vôtad neilt ka majutuse vôi kui suudad leida takso vôi bussi oma peatuspaigani ise :). 
Olles ise ka môned aastad reisiesindaja ja giidi tööd teinud, imestan, et kuidas on vôimalik inimesele vastu tema tahtmist ekskursioone pähe määrida? :) Ja vaevalt, et keegi sulle reisiesindajaist ka valeinfot jagab. Siis on tegemist ikka puuduliku keeleoskusega :). 
Julget pealehakkamist ja head reisi!

Mina tulin nädal tagasi Türgist. Käisin Tui-ga. Ennekõike sai antud reisikorraldaja valitud just selle tõttu, et nemad korraldavad lende onurairiga, mitte smartlynxiga. Kohapeal Tui esindajad rääkisid kõik vene keeles. Infotundi sai mindud vaid seetõttu, et teada saada, kuidas tagasilennu info tuleb. Pakuti muidugi erinevaid ekskursioone, nagu ikka, aga meie ei võtnud ja pole ka kunagi varem võtnud. Rentisime auto ja käisime ise ringi. Kohalikud kaubandustänavatel on väga tüütud ja valelikud, koorivad 7 nahka, kui sa kaubelda ei oska. Lihtsam on käia fikseeritud hindadega poodides. Säästad aega, raha ja närve.

Ivi, miks see Onurair on parem kui SmartLynx? Onuril veelgi vanem lennupark.

Tänud vastajatele! Olen Türgis käinud 3 korda paketiga ja muidu reisin nii omalkäel kui korraldajatega, niiet ei pelga ma suurt midagi :) Mu küsimus oli seotud eelkõige sellega, et Tui uus tegija ja tahtsin teada, kuidas neid asjalood on.


Arden25:le Pähemäärimise ja valeinfo andmise kogemus pärineb GoAdventure päevilt, kus venekeelne, kohaliku partneri reisiesindaja, ikka lausvalet suust välja ajas. nt "tulge kindasti infotundi, sest muidu teie reisikindlustus ei kehti kui me seda ei aktiveeri", omal käel vaatamisväärsuste külastamine olevat lausa keelatud jms jutt. Mõned inimesed uskusid ka :O Ja keelte oskusega, nagu ütlesin, pole mul probleemi :) Lihtsalt sellest teatud sorti kultuuriruumist pärit müügistrateegiatest tahan eemale hoida. Helsinkis minek ei tule kõne alla, sest nagu eelpool mainisin, soovin teha lühireisi 3-4p. ja Helsinkisse minek oleks mul siit kaugest lõuna külakesest lisa 2 päeva :)
Aga tänud kaasa mõtlemast ja info eest ka :)

Mdt, ma lihtsalt võimalusel väldin smartlynxiga lende just nende pidevate lennu edasi lükkamiste ja hilinemiste tõttu, mis tingitud nn tehnilistest probleemidest.  Viimastel aastatel juhtub neil seda liiga tihti. Ega ma ei arvagi, et teistega selliseid asju ei juhtu, aga no smartlynxiga on seda liiga palju olnud.

Igaks juhuks mainin, et näiteks Novatours pakub ka 3-5 päevaseid reise. 

Lennanud SmartLynxi otselendudega igal aastal kord-paar ja nii aastaid, sest see on lihtsaim võimalus kiirelt ja otse sihtkohta saada. Mitte kordagi ei ole me lennud hilinenud ei minnes ega tulles. Suvel on neil reisid igapäevaselt, vahel ka mitu korda päevas väljalennud. Need vähesed hilinemised on ilmselgelt  ülevõimendatud, kuna on olnud niivõrd suur mass ühest kohast ühetaolise eesmärgiga reisijaid. Vaadates liinilende, mida on edasi lükatud, tühistatud jne, siis neid on oluliselt enam, võtke või Nordica, kuid neid ei panda nii kergelt suure kella külge, pigem nagu üksiku eraisiku enese probleem. Pole sel SmartLynxil häda midagi, mõnetunniseks otselennuks sihtkohta väga hea ning suurem enamus lende väljub ikkagi õigel ajal.

Tulin just Tuiga Türgist.Reisisaatjad eestlased,kõik oli ok.Lennuk suur 8 inimest reas väga mugav.Puhkasin Tui hotellis kõik väga hea

Eha, aga kas TUI ei kasuta A321 lennukeid? Seal peaks olema 3x3 skeem. Või oli A330 seal tõesti on 2-4-2 skeem.

Meil oli suur lennuk,kuid lendavad ka väiksemad