UIA veahind Bangkoki

Pileteid broneerides näitas ilusti business klassi, aga maili peale tuli broneering klassiga economi (kinnitust pole veel saabunud). On kellelegi sarnaseid kogemusi ja kuidas peaks käituma?

Meil ka ostetud ja checkmytrip-is näitab business. Kus sa näed economy? Milliselt saidilt ostsid? Vaata checkmytripist, kui cabinile klikata siis näitab busines... Ära jama ainuke põhjus, miks need piletid ostsime, muidu poleks UIA-ga enam lennanud. Economy väga ebamugav ja kitsas...

Nii juhtuski, et sain economi piletid. Õnneks lennufirma oli lahkesti nõus tühistama ja raha tagasi kandma. Klienditeenindaja info kohaselt oli sarnaseid probleeme täna korduvalt esinenud. Kusjuures ca pool tundi hiljem tegi sõber broneeringi ja sai kohe business piletid.
Tegin kohe uus broneering, kuna veahind veel toimis, ja praeguseks hetkeks business klassi piletid olemas. Kes veel mõtleb, siis soovitan proovida

Mis broneerimisklass need äriklassi piletid on? Vähemat Z ma loodan? Tehke screenidest ja piletite dokumentidest koopiad, neid läheb hiljem krediitkaarditehingute vaidlustamisel vaja, sest üldiselt see on vana tuntud alatu UIA võte, pärast pannakse ikka kõik turistiklassi.

To sigala.

Pileti kinnitusel näitab "business (J)"

E-ticketil klassi pole märgitud aga broneeringut tehes näitas J. UIA puhul on see economi. Kuna ilmselt business üle bookitud siis hakatakse kohtadega vangerdama. Kui suur on tõenäosus, et nad midagi kompenseerivad või pakuvad midagi asemele? Kas nad lounge ikka lasevad sisse sellega?

No tore. Mina saatsin UIA-le igal juhul kirja, küsimusega kas tegemist ikka on äriklassi piletitega. Palusin üle kontrollida ja rõhutasin üle, et soovime lennata UIA-ga ainult äriklassis, et muus klassis me lennata ei soovi... Annan teada, mis vastuseks tuleb...

Jätkuks eelnevale tuli UIA-st vastus, et meie piletid on economy klassi piletid. Soovime raha tagasi, eks näis mida vastavad... Checkmytripis näitab jätkuvalt "business"...

J on ju üks kehvemaid tavapileteid, umbes nagu seisukohad rongis. Sealt ei lasta isegi WC-sse, mis loungest sa siin unistad.

J on igal juhul turistiklass, teenides UIA enda programmis, FlyingBlues ja Etihadis ainult 50% lennatud miilidest.

UIA on hiljuti müünud väga soodsalt ka õigeid äriklassi pileteid madalaimasse Z broneerimisklassi, neid müüdi nii läbi agentide kui ka otse (kontorist, kodulehelt, telefonitsi).

Kus te need J klassi piletid ostsite? Kui UIAlt otse, siis screenshotid võivad olla abiks tehingu vaidlustamisel, eriti kui lend algab EList. Lennufirma võib järeleandmisi teha, kuna nad ei soovi vaidlusi regulaatoritega. Pigem tasub nõuda äriklassi teenust, pileteid hetkel mitte tühistada. Huvitav oleks ka teada, millised tühistamistingimused nende piletite küljes olid - alati tasub ka nendest koopiad teha (müügiagendi esimene töö kui pileti välja kirjutab, on igas büroo tööjuhendis pileti tingimused endale kopeerida, sest lennufirma võib neid muuta sekunditega).

Kui aga ostetud kuskilt suvaliselt agendilt, siis ilmselt see agent lihtsalt on kehva ITga, tõlgendades J äriklassiks, sest J võib olla äriklassi koondklass, kuigi pigem on üldiselt C (turist Y, esimene F). Vaidlustamine oleneb sellest, milline tõendusmaterjal kogutud on ja millisele jurisdiktsioonile agent allub. Vaidlemine kohtus nende Kreekas baseeruvate OTAdega või Venemaa ticketsiga (eeldusel, et on ostetud ticketsi ELis registreeritud lehelt) on pigem tulutu. Need firmad pigem ei karda regulaatoreid/otsuste täideviivaid ametnikke, erinevalt lennufirmadest, kellel on mängus liiniload ja maandumisõigused ELis. Siin pigem tasub üritada makstud raha krediitkaardi väljastanud organisatsioonilt tagasi saada (mis ei pruugi ka õnnestuda). Chargeback tühistab siis ka piletid loomulikult.

UIA loungedesse saab muide reeglina osta väga odavalt otse sissepääsu ka turistisklassis lennates, hiljuti näiteks Lvivis oli umbes 8 eurot (või siselendude poolel käibemaksu tõttu 10 eurot, olenevalt grivna kursist ja sellest kui kiiresti kohalikke hindu tõstetakse). Väga palju rohkem need lounged väärt polegi.

Ostetud tickets.ee, UIA-st suunati otse edasimüüja poole... Pangabronnis on näha Ukraine...TALLINN... Kahjuks endal ühtegi tuttavat reisibüroos toimetamas ei ole... kas keegi oskab aidata, kuidas edasi toimetada. Oleme korra lennanud sama lennu economys ja peale reisi jõudsime järeldusele "liiga ebanormaalne, kitsas jne..." ja "järgmine kord kasutame kindlasti teist lennufirmat". No ei ole ju aksepteeritav, et ostan "ferrari" ja saan "ziguli".... Mis õigused sellisel puhul laienevad, palun vastake kellel on kogemusi. Tänud ette.

Ma arvan, et kui Zhiguli tehasest osta kellegi viite peale, et saab osta Ferrari Zhiguli hinnaga ja pärast avastada, et ikka ei olnudki Ferrari, siis tuleb peeglisse vaadata ja tõsiselt analüüsida, kes see l... oli. Eriti kui siin Tripis lennupileti info algab märkusega "Veahind". Seega peaks see olema teadlikult võetud risk.

To Tfr...Niii tore, et meile kaasa elad... Nii armas...

Mul ostetud airticketsist. Täna nendega ühenduses olles lubasid uurida, kas UIA on nõus ikkagi businesse tõstma (olgem ausad see on suhteliselt ebareaalne) ning kui ei ole siis tagastavad raha 100%

To tfr
Paned parastamisega pisut mööda...Ostja võtab küll täiesti teadlikult vaid teadaoleva ostujärgse veahinna riski enda peale, kuid see ei puuduta antud juhul teenuse sisu ega ka kvaliteeti. Antud juhul oli see UIA äriklassi pakkumine saadaval väga erivates (sh ka eesti) reisiportaalides, kusjuures tavareisija ei pruugi eespool mainitud Tripi veahinna äramainimisega koguni kursiski olla. Pealegi olen ma isiklikult ostnud täiesti ametlikult neid nn veahinnaga pileteid, mis tegelikult osutusid hoopis teatavate kampaaniate raames olevateks sooduspiletiteks (nt eelmine UIA äriklassi piletite sooduskampaania Teherani, Astanasse jm). Jutuks jätkuks võiks ju veel lisada, et ka poest kaunis pakendis üliodavat kohvi ostes ei peaks tarbija tõenäoliselt võtma vastuse enda peale selles eksikombel sisalduvate vürtside tõttu...Ja nii lihtne see ongi!

Kas kellelgi mingit edasi (või tagasiminekut) on vahepeal toimunud. Meil on lood suht kehvad, UIA suunab tickets.ee poole ja sealt ei tule ühtegi asjalikku vastust, ainult "oodake, vastame Teile esimesel võimalusel" Selat vist ei ole lahendust oodata googeldamise põhjal. Checkmytripis näitab jätkuvalt cabin class "business". Kas järgmine samm on krediitkaardi tehingu tühistamine "toode ei vasta kirjeldusele"...?

Kui tickets.ee ostetud piletitega on mingi jama, olete oma hädaga üksi, tickets.ee seda kindlasti ei lahenda, mõistlik on krediitkaarditehing tühistada.

Hetkel oleme sellises seisus, et UIA ei olnud nõus meid äriklassi lisama (olime paindlikud ka kuupäevade osas). Lõpuks vastati ka tickets.ee, et vedaja on nõus piletid tühistama ja raha tagastama. Täitsime vastava vormi nende kodukalt ja tuli otsus, et raha sellises summas kantakse meile tagasi 10-60 tööpäeva jooksul. Kas nüüd siis tähendab, et ootame rõõmsalt 3 kuud ja kui siis raha ei tagastata, siis vaidlustan krediitkaarditehingu... No ei ole hea variant, tahaks siiski kevadisi reisiplaane teha ja raha on selle all kinni...

Lõpp hea kõik hea... Raha kenasti arvel tagasi. Nüüd saab uusi seiklusi otsima hakata :)