reisispets

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
6 meeldimist
1 postitust / 24 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Kogu seda mõttevahetust väga suure huviga lugedes otsustasin lõpuks ka ise mõned read sekka poetada.

Ligi 100 riiki (sh ka üsna probleemseid sihtkohti) külastanud inimesena ei suuda ma antud foorumist mitte kusagilt välja lugeda nn paanika külvamist, küll aga võivad teatud kogemused nii mõnelegi sootuks kasuks tulla. Siinkohal üksikasjadesse laskumata pean siiski ära mainima, et olen minagi sattunud mitmel pool terrorirünnakute keskmesse, mistõttu antud teema püstitus tundub olevat siiski põhjendatud eeskätt just väheste kogemustega reisihuvilistele.

Juhust kasutades pean Trip.ee tegusale meeskonnale omalt poolt küll tunnustust avaldama väga põhjaliku ja ülevaatliku reisportaali toimetamise eest, kust ilmselt leidub igaühele midagi huvipakkuvat. Seetõttu võiksid tundlikuma hingeeluga foorumi lugejad neile vastumeelsemad teemad hoopis vahele jätta või siis piirduda sel juhul vaid südant soojendavate teemadega (nt ülimalt operatiivsed reisipakkumised jne). Ega minagi loe käsu korras kõiki olemasolevaid uudiseid, kuid paljude teiste huvi asja vastu ei saa ju seejuures kaugeltki alahinnata.

To tfr
Paned parastamisega pisut mööda...Ostja võtab küll täiesti teadlikult vaid teadaoleva ostujärgse veahinna riski enda peale, kuid see ei puuduta antud juhul teenuse sisu ega ka kvaliteeti. Antud juhul oli see UIA äriklassi pakkumine saadaval väga erivates (sh ka eesti) reisiportaalides, kusjuures tavareisija ei pruugi eespool mainitud Tripi veahinna äramainimisega koguni kursiski olla. Pealegi olen ma isiklikult ostnud täiesti ametlikult neid nn veahinnaga pileteid, mis tegelikult osutusid hoopis teatavate kampaaniate raames olevateks sooduspiletiteks (nt eelmine UIA äriklassi piletite sooduskampaania Teherani, Astanasse jm). Jutuks jätkuks võiks ju veel lisada, et ka poest kaunis pakendis üliodavat kohvi ostes ei peaks tarbija tõenäoliselt võtma vastuse enda peale selles eksikombel sisalduvate vürtside tõttu...Ja nii lihtne see ongi!

Tavareisijat huvitab pigem hind ja teenuse kvaliteet, mistõttu võiksid poliitilistest tõmbetuultest kibestunud arvamusavaldajad oma isiklikke eelistusi kajastada pigem delfi veergudel või kusagil mujal. Isiklikult ostan pileteid sealt, kust vajalikuks pean, ja kindlasti teevad samamoodi ka paljud teised.

Mis aga antud teenuse kvaliteeti puutub, siis soovitan lugeda siit: http://reisijuht.delfi.ee/news/news/aeroflot-juba-teist-kuud-maailma-tapseim-lennufirma?id=70391545

Hea leokran

Sa võid olla ükskõik kelle poolel ja liikuda kuhu iganes, kuid räägiks edaspidi pigem ikka asjast. Soovin sulle omalt poolt rahulikke jõule ja meeldivaid reisielamusi uuel aastal!

leokran 14. dets. 2014 19:42
"Ei saa mitte vaiki olla..."

Kahju küll, et poliitilised kired on juba tungimas ka selle portaali veergudele. Ilmselt võiks leokran teha oma poliitilist kihutustööd kusagil mujal, kust saaks ehk sellest koguni teatavat kasu lõigata. Olgu siinkohal lisatud, et Aeroflot on jätkuvalt Sky Team alliansi liige ning lisaks sellele jagab koodi Estonian Airiga. Ja kui austatud leokran keeldub vastava lennufirma teeneid kasutamast - see ju ka tema õigus -, siis loomulikult teevad seda paljud teised. Muide, viimastel lendudel moodustasid reisijate põhituumiku eeskätt soomlased, rootslased, sakslased jpt, kusjuures vene keelt polnud lennukis peaaegu kuuldagi. Siit ka minu küsimus: kas need solvavad kommentaarid on mõeldud ka sellisele rahvusvahelisele seltskonnale, kellest just äsja juttu oli?

Nüüd aga asja juurde. Nii minu isiklike kogemuste põhjal kui ka Tokyo lennul viibinud tudengite arvates oli pardateenindus väga heal tasemel, lennuki personal võrreldes varasemate aegadega muutunud lahkemaks ja abivalmimaks. Alkokeeld on arusaadavatel põhjustel täiesti olemas, kuid viimasel lennureisil marsruudil Kiiev-Moskva-Hong Kong pakuti sellegipoolest toidukordade ajal veini. Pagas kuulub hinna sisse ning mingeid makse enam ei lisandu. Kogu asjaajamine on olnud senini üsnagi korrektne.

Kokkuvõtteks veel niipalju, et näiteks Britishile, Turkishile, Qatarile jpt jääb Aeroflot tublisti alla, kuid isegi mõned 5-tärni lennufirmad (Hainan, viimasel ajal isegi Malaysian) ei paista küll enam millegi erilise poolest silma.

2-3 tundi ooteaega lennujaamas ei ole mingi probleem. Pagas rändab konkreetsesse sihtkohta ning viisat lennujaamas viibimise ajaks pole kindlasti vaja. Olen viimasel ajal lennanud Aerofloti kauglendudega Hong Kongi ja Tokyosse nii iseseisvalt kui ka väikeste rühmadega, kuid seniajani on kõik väga hästi laabunud. Ööbimist lennujaamas ei soovitaks küll kellelegi.

Väga haruldane näide, kuid ka lennunduses juhtub nii mõndagi ja vahest isegi hullematki...See aga ei takista kedagi lendamast vastavalt oma rahakoti paksusele ja olemasolevatele võimalustele. Olen küll aastakümneid lennanud väga erinevate lennufirmade poolt opereerivatel liinidel, kuid eespool mainitud juhtumitega pole veel kunagi kokku puutunud.

Teatud risk alates mitmesugustest süsteemiriketest ja lõpetades firma pankrotiga on ju alati olemas, kuid see ei puuduta ainuüksi lennutransporti.
Sõnaga - kui tahad lennata, siis pead paratamatult arvestama ka lennureisiga kaasnevate võimalike probleemidega.

Jala võib ju alati minna - igal juhul mõnusam ja tervislikum! Kui aga oled ikkagi otsustanud lennata, siis pigem soovitaks suuremat optimismi!

Mis aga Aerofloti puutub, siis viimastel aastatel on nende teeninduskultuur tublisti paranenud, söögid/joogid täiesti talutavad. Tõsi küll, kangemat kraami - kui selle vastu huvi on - enam ei pakuta, seevastu kerget veini saab jätkuvalt ja piisavates kogustes.

Passimine lennujaamades pole kellelegi just eriti meeltmööda, kuid kõik sõltub pigem ooteajast ning selle sisustamisest. Samas on Moskva Sheremetyevo lennujaam üks hullemaid üldse - kohutavalt rahvarohke, kärarikas ja pealegi veel hirmkallite hindadega. Mõned tunnid peaks küll rahulikult vastu, kuid ööbimine selles lennujaamas on täielik õuduste unenägu.

Lennud püsivad tavaliselt graafikus ning kõik muud toimingud laabuvad samuti üsna hästi.

Kui mingeid konkreetsemaid küsimusi, siis vastan meeleldi.

Teoreetiliselt on ju kõik võimalik ka täiesti legaalselt soetatud lennupiletite puhul, kuid tõenäosus, et keegi kusagil lunib veel raha juurde pärast pardakaardi väljastamist (või nõutakse uue pileti ostmist) võib olla enam-vähem võrreldav miljonivõiduga isiklikul pangakontol. Minu enda kogemuste kohaselt - tegelikult viibingi väga sageduste reiside tõttu rohkem välismaailmas - toimetavad lennujaamades igati mõistlikud ametnikud, kellel pole tavaliselt mingi raamatupidamisega selleks ajaks enam asja. (Üldjuhul lahendatakse kes-kellele-midagi-võlgu küsimused ikkagi juba enne väljalendu.) Seetõttu minu arvates tuginevad antud teema püstitajad pigem vaid teatud oletustele ja kuuldustele, sest konkreetseid juhtumiteid pole keegi veel miskipärast ära maininud.

Tõepoolest tuleb ette ka ekstreemsemaid hetki koguni reisijast mitte olenevatel põhjustel, nagu see juhtus minuga veel hiljaaegu ühel lennureisil Helsinkist Kuala Lumpurisse. Asi nimelt selles, et lennufirma võttis vahepeal nõuks lennuaegu muuta ning seeläbi mind mõningatest lennusegmentidest hoopis ilma jätta. Sattusin sellele täiesti juhuslikult peale ning seejärel lubati suusõnaliselt küll asjad joonde ajada, kuid tegelikkuses läks paraku teisiti. Kogu sündmuste ahel päädis lõpuks sellega, et Helsinkis pääsesin hädavaevu Amsterdami lennule, kuid sealt edasi vaadaku ma juba ise, kuidas hakkama saan. Arusaadavalt polnud mind enam Amsterdamist Kuala Lumpurisse suunduval lennul enam reisijate nimekirjas ning pealegi oli lend ülerahvastatud. Vaatamata kõigele võeti mind pardale ning pealegi sain lennukis väga hea koha veel kauba peale. Nii et kui pole lausa suu peale kukkunud, siis on võimalik isegi ekstreemsamates olukordades väga hästi hakkama saada.

Ka minul on need 260€ eest ostetud lennupiletid juba ammu taskus, kuid senini pole keegi soovinud neid isegi mitte minu palvel tühistada. Teatud põhjustel soovisin täiesti vabatahtlikult nn veapiletid tagastada, kuid lennu- ja reisifirmalt saadud vastuse põhjal ei kuulu need vastavalt kehtivatele reeglitele enam tühistamisele.

Taoliste mõnusalt madalate tariifidega lennupiletite omanikuks olen saanud hea juhuse läbi ka paljudel varasematel aegadel, kuid kordagi pole keegi nende vastu enam huvi tundnud. Olgu siinkohal lisatud, et antud juhul käib jutt isegi üllatavalt hea hinnaga äriklassi piletitest väga kaugetesse sihtkohtadesse.

Samas ei pruugi just alati õnneks minna, millega peame loomulikult ka arvestama. Seetõttu olen igati nõus Udoka kommentaariga, et liigne kära ja väga järjekindel tagant turkimine pole kunagi kellelegi kasuks tulnud ning pigem vaid halvendab kõigi teiste väljavaateid. Seetõttu võiksid ehk nõrganärvilised korraliku unerahu säilitamiseks soetada endale täishinnaga - või koguni maksta veel natuke peale - lennupiletid, mille pärast ei peaks alatasa muret tundma.

Päris kindlasti ei saa Erkki väidet selle kohta, et lennufirmal oleks justkui õigus ka lennujaamas piletihinna vahe tasumist nõuda või lennule üldse mitte lubada, tõsiselt võtta. Sama loogika kohaselt võib ju iga lennujaama ametnik vastavalt oma äranägemisele pidada lennupileti hinda liiga odavaks ning ostutehingust sõltumata hiljem veel midagi juurde küsida... Kui ikka reisijale ei osutata lennujaamas mingit lisateenust, siis saab ta olemasoleva kehtiva piletiga igal juhul pardale!

Loomulikult on võimalik saada lisainfot. Samas soovitaksin eelnevalt luua kasvõi mingit laadi sidemed kohalike autoriteetide või mõne riigi diplomaatilise korpuse esindajate tasemel. Tegemist pole ju kaugeltki mitte mingi turismimaaga, vaid väga ohtliku sihtkohaga. Kohapeal valitseva täieliku anarhia tõttu on omal käel liikumine seotud väga kõrge riskifaktoriga, milles sain ka ise korduvalt veenduda! Teatud sekeldustega tuli kokku puutuda juba piiril (Tadjikistani poolel), kuid kindlasti võiks taoline ettevõtmine eeskätt ekstreemturismi harrastajatele ka teatud "vaheldust" pakkuda.

Afganistanis käidud. Viisa saamine keeruline, kuid mitte võimatu. Tänu isiklikele kohapealsetele tutvustele ning Afganistanis resideeruva Tadjikistani peakonsuli suurele kaasabile möödus kogu reis ilma eriliste vahejuhtumiteta. Samas võin aga kuuldu ja nähtu põhjal kindlalt väita, et nõrganärvilistel ja algajatel reisifännidel pole sellesse kanti veel ilmselt niipea asja. Tõsise huvi korral olen aga meeleldi valmis igakülgset infot jagama.

Seniajani pole ma üritanud analoogsetes debattides kaasa lüüa, kuid praeguseks juba ligi 90 riiki külastanud elupõlise rännumehena pean ma end küllaltki pädevaks mõne arvamusavalduse postitamiseks sellesse foorumisse.

Olen üldjoontes seda meelt, et ega küsijale lausa suu pihta lööda, sest küsida võib ju kõike. Küll aga meenutavad need viimased Lufthansale adresseeritud päringud pigem neid omaaegseid Juku ja õpetaja teemalisi anekdoote ning sestap just head huumoritaju omavatele inimestele ei peaks sellelaadsete teemade olemasolu mingit meelehärmi tekitama. Täiesti mõttetu oleks siinkohal trots või koguni solvumine isegi nende suhtes, kelle väljaütlemised tunduvat pehmelt öeldes naiivsetena, et mitte öelda enamat.

Jätkates samal lainel ei imestaks ma sugugi selle üle, kui järgmisena võetakse sihikule näiteks Malaysia Ailines, kelle poolt pakutavad piletid Kuala Lumpurisse vaid 301 GBP eest võivad paljude kõhklejate-kahtlejate seas tekitada taaskord liigset segadust, põhjustades omakorda unehäireid jms.

Loodetavasti on antud teema vähemalt selleks korraks ammendatud ning seega olekski igati paslik sellele joon alla tõmmata.

Eeltoodust tulenevalt kutsun kõiki üles ka edaspidi edastama häid lennupakkumisi, kuid jäägu seekord igaühe enda otsustada, kas pakkumine sobib või mitte.

Samas olen jätkuvalt seisukohal, et teatud paanikahirmus lähetatud lisapäringud lennufirmadele võivad tõepoolest kahandada (kui mitte öelda ohustada) paljude reisihuviliste väljavaateid sooduslendudele, lisades vaid sulaselget tunnistust meie äärmiselt maksujõulisest klientuurist.

johhaidii,

mul on tõeliselt heameel selle üle, et vähemalt Sind ei jätnud mu viimane kirjutis sugugi ükskõikseks ning küllap tunned end sellest loost ikka pisut puudutatuna küll.

Hinnangute objektiivsus ja kompetentsus kuuluvad loomulikult igaühe enda pädevusse vastavalt väljakujunenud arusaamadele, kuid antud teema täieliku ammendatuse tõttu puudub igasugune vajadus edasiseks diskussiooniks.

Sinu head nõu kuulda võttes luban ka tulevikus sellesse reisifoorumisse mõne reakese poetada.

Küllap klienditeenindusel on ka kõige muuga tegelda, kui vaid absurdsetele küsimustele vastata. Samas olen ka eelkõneleja(te)ga nõus vähemalt selles osas, et ega küsijale suu peale lööda... Sõltumata isegi sellest, millise küsimusega tegemist. Küllap just sel põhjusel olemegi vahel imestanud selle üle, miks ei pääse me mõne kiireloomulise küsimusega löögile või peame mitu kuud ootama vastust oma üsnagi pakilistele küsimusele.

Aga kuna väljas on tõepoolest ilus ilm, siis lähen minagi juristina asja lähemalt uurima. Nimelt sain eelmisel nädalal ühe võipaki imeodavalt ning nüüd ei anna südametunnistus enam rahu - äkki veahind!?

Soovin omalt poolt kõigile kauneid reisielamusi!

Kallid reisifännid!

Kõnesoleva lennuni on veel ligi pool aastat aega ning vaevalt oleks mõtet siinkohal külvata liigset paanikat. Teie võimalikud broneeringud võivad kuuluda tühistamisele juba ainuüksi sel põhjusel, et lennud väga sageli hilinevad või jäävad sootuks ära! Aga selleks ongi reisikindlus, millega need kahjud korvatakse. Olgu siinkohal lisatud seegi tõik, et lennufirma poolt tühistamisele kuuluv tähtaeg on juba ammu möödas ning kas isegi see PL-s ilmunud jutt http://www.epl.ee/artikkel/596677 ei lisanud kõigile piisavalt kindlustunnet?
Mul isiklikult pole selle reisiga küll mingit pistmist, kuigi olen 0-tariifiga pileteid väga sageli endale soetanud! Täiesti arusaadavalt on kõik need reisid õnnestunud ning vaevalt olekski eriti arukas mingisuguste ebamääraste kahtluste põhjal lennufirmasid tülitama hakata.

Kulla mnceelson!

Tõe pähe ei võta Sinu pöördumist lennufirma poole enam mitte kuidagimoodi ning kogu see jant tolle võimaliku hinnaveaga kisub juba vägisi koomiliseks. Minu arusaamise kohaselt pole sedavõrd ebakindlatel ning paanikahimulistel inimestel küll mõtet reisida mitme maa ja mere taha, sest ei või iial teada, mis veel ees ootab... Selle loogika kohaselt oleksid ilmselt pidanud küll selle pileti ostmata jätma ning rahu majas!
Minulgi hetkel imeodava hinnaga piletid taskus mitmele reisile, kuid kas tõesti peaksin end Sinu eeskujul naeruvääristama lennufirma ees, kes mulle need piletid väljastas?
Snoopi kommentaar siinkohal igati mõistetav!

Kuigi isilklikult pole ma antud pakkumisega seotud, tundub hetkek kyll kõiki asjaolusid arvesse võttes õigus ikkagi tarbija poole kalduvat.

Viimasel ajal on lennufirmade pakkumiste hinnaskaala olnud sedavõrd erinev, et hinnavea tuvastamine reakliendi puhul on peaaegu olematu. OLen isegi kasutanud paljudel juhtudel täiesti ametlikult 0-hindu, tasudes seejuures vaid taxid ja lennujaamamaksud.

Samaas tasuks meenutada kasvõi eelmisel suvel Aerosviti kodulehel soetatud 315 USD eest lennupileteid Stok-Bangk-Riga või koguni 285 USD eest Pekingisse ning aastavahetuseks Lufthansa/Condori pakkumiste raames Kariibi mere saartele koguni 6890 eek-i eest! Selliseid näiteid võiksin tuua kordades rohkem ning tegemist pole sugugi vaid "saastlennufirmadega".

Siinkohal pole tavareisija jaoks just mitte sedavõrd oluline lennufirma mainekus,kuivõrd hinnatase ning 265 eurot pole kaugeltki nii enneolematu hinnapakkumine Caracasese. Mõned aastad tagasi ostsin täiesti ametlikult endale Reisireksperdist samasse sihtkohta pileti 4100 eek- eest - hind sisaldas ka reisbyroo teenustasu - ning mingisugusest võmalikust hinnaveast pole mul veel seniajani aimu. Millest võib siis seda järeldada mõni esmakordselt reisile valmistuv klient?

PS:Aga kas mitte Snoop pole ka ise täiesti teadlikult kasutanud veahinda oma first cass lennul Singapuri 700 USD eest, nagu kusagil kommentaarides veel hiljaaegu lugeda võis!?
.
.
.
Endiselt on matemaatilised laused siin: OUT!
6 = Õ ; O !
2 = Ä , A !
Trip.ee

Kas on viimaseid andmeid hotellide hinnataseme kohta St.Thomasel? Kavatsen mõne päeva pärast sõita St.Thomase saarele ning ühtlasi külastada ka Briti Neitsisaari. Millised on ühendused USA Neitsisaarte ja Briti Neitsisaarte vahel? Hinnatase Briti NS-l? Kas WiFi levib?
Tänan kõiki igasuguse tutvustava info eest!

Tänan nende asjalike nõuannete eest.Minu esmaseks eesmägiks oli tegelikult Põhja-Korea külastamine, kuid nähtavasti jäin seekord pisut hiljaks.Viibin vaid Soulis ja sedagi lühikest aega. Seega püüan võtta maksimumi.Kuidas demilitariseeritud tsooni pääseb? Kus on soodsam raha vahetada? Kuidas lennujaamast oleks parem mõnda lähimasse motelli sõita?

Broneerisin reisi L-Koreast Kaesongi, kuid kahjuks tuli eitav vastus.Nimelt on piiri sulgemise tõttu ka turism lõppenud. Kas on keegi avastanud mingeid muid võimalusi P-Koreasse pääsemiseks. Samuti tunnen huvi L-Korea vaatamisväärsuste vastu.Kus võiks saada odavamat majutust Soulis ning kas WiFI võrk toimib? Reis toimub detsembri lõpus.
Tänan!

Kas piiri sulgemine võib ka seda tähendada, et turistid ei pääse üldse enam P-Koreasse? Või teab keegi ka muid võimalusi?

Kas on konkreetsemaid andmeid L-Koreast P-Koreasse pääsemiseks.Viibin detsembrikuu lõpus L-Koreas ning sooviks ka P-Koreas ära käia.Tänan igasuguse info eest!

Ootan jätkuvalt kõikide reisisõprade infot WiFi kasutamise ning soodsamate majutusvõimaluste kohta Naqgoyas ja Hong Kongis