Varaste ohvriks langenud naise kodutee Kambodžast kestis kuu

Oli see nüüd reisikiri või mis? Huvitav, kuigi seal on arstiabiga kehvasti on apteekides rohtude valik isegi igas suuremas külas väga muljetavaldav ja valgelt inimeselt reeglina isegi väga kangete rohtude puhul ei küsita retseptigi. Teiseks, dokumendi hind sealsetes ametiasutuses sõltubki sellest kui kiiresti seda kätte tahetakse saada, Eestiski peab kiirpassi eest rohkem maksma. Kolmandaks, meie VM on igati abivalmis ja seal töötavad enamus toredad inimesed, kuid on üks väike aga mida teavad ainult need kes kuskil välismaal dokumentide vargusega või mingi muu probleemiga hätta sattunud. Loo lõpust puudus lahendus, kuidas peaks inimene siis käituma kui midagi sellist seal juhtub, vältima halba ja paha Finnairi?

Selle kotivaliku ja asetusega on nagu on - oleks võinud, oleks võinud. Teine asi on see, et kui on teada, et korruptsioon lokkab ja endal midagi kiiresti vaja, siis lisarahata POLE MÕTET kuskile asju ajama minna ja loota mõttele et "see on nende töö". Kokkuvõttes - lõpp hea, kõik hea.

Tegelikult ma tahaksin veel lisada, et loo juures on kommentaarid, mis kutsuvad inimesi reisikindlustuse ostmisele. Kindlustus on hea juhul, kui sa loed selle enne soetamist sõna-sõnalt läbi... veel parem kui endal on juuraharidus (naljaga pooleks öelduna) ja käitud ainult vastavalt sellele. Muidu hiljem tuleb välja, et kindlustus ei kehti, sest "sa ei kõndinud keskpäeval kollast värvi pükstega paremapoolsel kõnniteel, mille laius on vähemalt 3m."

Kus juures pool aastat kestev reisikindlustus on vist üldse eri teema, ise olen oma panga kaudu saanud tavaliselt kolm kuud, ning kui olen pikemalt, siis tagasi lennu jaoks vötan igaks juhuks kohapelt mingi.

Lugesin terve artikli läbi.
See Ülle jättis ise veidike saamatu mulje. Finnairi süüdistada pole tõesti mõtet, sest nagu artikli lõpus öeldud, et lenda Finnair Phnom Penhi ja Bangkoki vahet.
Mis aga puudutab reisikindlustust, siis see on minu arvates ikka väga vajalik. Meie pere puhkusepakett on ilusti kinni makstud tütre haigestumise tõttu.

Heh, sain kollaste pükste pärast miinuse? Rahvas, lugege mu kommentaar uuesti läbi... Pole väitnud, et kindlustus on paha-paha, vaid et inimene peab täpselt teadma, mida kindlustus katab. Keegi luges hiljuti Mehhikos Nissan Navarast varastatud asjade juhtumi kohta? Vôi oleks näiteks see sama naine omanud X kindlustust ja siis selgunud, et kindlustus ei kehti, kuna haigus ei tekkinud reisi ajal, vaid oli eelnevalt teada...

Kui tegu oli Bangkok Air-iga, siis neil on tegelikult koodijagamine Finnairiga, kuid seal artiklis polnud detailidesse laskutud kas Phnom Penh-Helsinki olid ühel piletil või mitte. Ma ise olen kindlustusega vastu
pükse saanud nii 5-6 a. tagasi ja nii valusalt, et pole siiamaani ühtegi reisikindlust enam teinud. Igatahes kui mul järgmine kord Euroopast väljaminek, teen kindlasti teise passi veel mille koju jätan.

See Finnairi süüdistamine tundub tõesti natukene imelik. Finnair on üks nendest lennufirmadest, kellel on olemas eraldi inimesed, kellele sellistel puhkudel helistatakse ja kes vaatavad iga juhtumi nö case by case läbi. Kui seda tehakse siis tuleb üldjoontes ka Finnairist ametlik põhjendus, miks inimene maha jäetakse.
Teine selline lennufirma on kummaliselt kombel nt Air Baltic. Nemad küll ei ole nii kliendisõbralikud, kui Finnair aga üllatav.