Weeze, Ryanairi ümberistumisvahe 50 min

Tere, kas kahe Ryanairi vahe 50 min on normaalne, muidugi kui saabuv lend ei hiline ja ainult käsipagas

Tänapäeval korjatakse tavaline käsipagas ka ära. Lisaks olen mina kogenud Weeze'is suht pikki ja aeglaseid järjekordi. Sõltub muidugi, palju lende samal ajal läheb. Ise ei riskiks. 

Mina ei julgeks alla 2h osta pileteid :) Endal maksimaalne hilinemine oli 3.5 tundi , millest 30 minti parast tehti tasa  . Tuli asendus lennuk . Seega kui tahad riskida siis :) v2hemalt osta priority et kasipagasi saaks salongi 

Kas on normaalne? Absoluutselt mitte.
See on nagu küsida, kas mõlemas suunas 3-realise tiheda liiklusega kiirtee ületamine jalgsi selleks mitte ettenähtud kohas on normaalne.  Jah, kui veab, siis jääd ellu (jõuad Weezes jätkulennule), aga tegemist on täiesti ebavajaliku riski võtmisega. 
Ryanair reeglina ei toeta jätkulende. Ehk kuhu iganes sa Weeze kaudu ei lenda, sõlmid pileteid ostes kaks eraldi veolepingut:
- oma reisi alguspunktist Weezesse
- Weezest oma reisi sihtpunkti.
Kui mis iganes põhjusel sa jätkulennule ei jõua, siis Ryanairil mingit vastutust selles osas ei ole. Põhjuseks võib aga lisaks 50 minuti vahetusaja ebapiisavusele olla kasvõi näiteks ühe lennu graafikumuutus enne lendu.
Et ennast riskide vastu kaitsta, on eraldi piletitega reisides elemetaarne korraliku reisitõrkekindlustuse omamine. Kindlustustingimustest tulenevalt võidakse aga nõuda eraldi piletitel lendude vahele vähemalt 2-4 tunni jätmist. Alla selle ei kata ka kindlustus midagi.
Soovitus - jää päevaks või paariks Weezesse ja vaata üle lähedalasuvad linnad (mõni Hollandi linn on sellele lähemal kui Saksamaa omad).

Normaalne ei ole, aga võib jõuda (olen isegi jõudnud). Esimene lend arusaadavalt hilineda ei tohi ning pagasi pead salongi saama. Lennujaam küll väike, aga aega suudetakse seal raisata. Kõigepealt pead täiesti välja tulema, siis uuesti kõik kontrollid-järjekorrad läbi tegema. Ryanair ajab ju üsna vara inimesed kontrollist läbi või bussi, et kui lennuk maandub, siis kiiresti vahetus teha. Aga kui esimene lend jõuab tavapärased 15min varem kohale, kuskil mingeid jamasid ei ole, siis võib jõuda. Plaan B võiks siiski olemas olla.

Plaan B saab olema kirvehinnaga uued piletid järgmisele lennule. Mul kunagi pakuti Londonist Tallinnasse kivi näoga järgmist lendu ülejärgmiseks päevaks ja ca 400€ per nägu. Kindlasti ei ole see nende mure, kuidas Sa sealt pärast minema saad. Ma ei ole küll Ryaniga väga palju lennanud ka, kuid ca pooled lennud on hilinenud, mida hilsem lend, seda suurem hilinemine.

muud lennujaamad ja erinevad situatsioonid mind ju ei huvitanud, huvitas konkreetne väike lennujaam ja 50 minutit, muu on kontekstiväline

Olen seda 2x teinud ja siis jõudis vabalt.

vahet pole kui väike , seal ainult turva kontroll meil vahest oli 30 minti , lisa veel suht pikk tee sõltuvalt kus kohast maha lähed ( buss plus liikumine ) 

Ega ei ole ta midagi väike . Tallinn on veel väiksem , aga maha minek on vahest  30 minti peale maandumist. 

Tõin analoogse näite, kus Ryanairi ei huvita üldse, mis sust edasi saab. Kui ei huvita, ei tasu ju küsidagi, asjolu et keegi teine jõudis ja keegi mitte, ei muuda midagi Sinu tulevase juhtumi suhtes, mine lihtsalt kohale ja improviseeri, pärast anna meile ka teada, kuidas läks:)