stjuuart

Uus kasutaja, liitus Tripiga 12 aastat tagasi

1 meeldimist
0 postitust
3 kommentaari
Viimased kommentaarid

Kui keegi on liinilendude kohtade puudumise tõttu kusagil maailmas kinni jäämas, siis võib proovida ühineda sakslaste Saksamaale kojutoimetamise programmiga, mida viib läbi Condor. Uuenev nimekiri lähtekohtadest:

https://www.condor.com/de/flug-vorbereiten/reiseinformationen/aktuelle-meldungen.jsp

Registreeruda saab siin

Fly home: https://www.condor.com/tca/de/fly-home

Turkish Airlines 23.03 lend CUN-IST oli ääreni täis, 24.03 IST-TLL pooltühi.

Kuskil 50 RM-i maksis veebruaris 2008 koht kütteta dormis poole mäe peal. Ilmselt sisaldas sulle pakutav hind mäeluba ja sööke vms.

"Sutera"-inimesed jätsid igati meeldiva ja ausa mulje ja kogu korraldus, rajad, tähistus jm oli mäel ok. Ilmselt tänu sellele, et pargi manageerimine on erakätes.

Soovitustega jätkates on budget-reisi puhul mõistlik ise parki bussiga kohale minna ja vajalikud teenused kohapealt osta. Kota Kinabalust algava 2-päevase paketi hinnad olid al 680 RM-st.
Mäe jalamil on soodsam väljaspool pargi territooriumit ööbida.
Poolel mäel, st Laban Ratas ööbida plaanides on mõistlik öömaja eelnevalt reserveerida. Kohti seal on, aga rahvast käib ka palju. Söögi ja joogihinnad on mäel krõbedad, nt 0,3 õlu on 20 RM.

Kui pargi väravast hommikul vara alustada ja vorm on mõistlik, siis on mõeldav ühe päevaga tipus ära käia, aga selle peaks algselt "Suteraga" kokku leppima, kuna giid peab tippu minnes kaasas olema. Meil tekkis see "ühe päeva mõte" siis, kui suht kiiresti üles Laban Rata'sse jõudsime, aga ei leidnud seal giidi, kes meiega tippu oleks viitsinud tulla, sest enamus neist oli hommikul just käinud.

Mägi ise oli mega ja hästi ronitav - soovitaks seal kandis seiklejatel igal juhul aega planeerida ja Kagu-Aasia katusel ära käia.