Viimased kommentaarid

Nädala pärast lend. Eks siis selgub... On olnud meeldiv, et veinikest pakutakse väike pudel, mitte törts topsi põhja.

See, et seal on ühistransport täielik suur 0, vaidleks mina vastu. Nimelt sõitsime meie Dominicusest (Bayahibe kandist) Las Terrenasesse bussidega. Ümberistumisi oli küll kolm, aga kõik toimis. Aega kulus kokku 4,5 tundi ja maksis 615 peesot kokku inimese kohta. Suuremad bussid olid korralikud wifi ja konditsioneeriga. Kohalikud on väga abivalmid ja kuigi meie hispaania keelt ei valda, saime hästi hakkama.

Paar aastat tagasi meie ei saanud pileteid rongile. Ei netist ostes, ega ka kohapealt Kandyst. Majutuse peremees laiutas vaid käsi. Oli jõulude aeg.

Nuwara Eliyas oleks mina vast ühe öö. Oleneb muidugi, et mida seal plaanite teha.

Hotell minu kirjale vastanud pole. Booking.com kirjutas taas, et kahjuks ei ole majutusasutusel võimalik renoveerimistööde tõttu teie broneeringust kinni pidada.
Juhul, kui teil tekib ümberpaigutamisega seonduvalt lisakulusid, palume
alles hoida lisakulu tõendavad dokumendid ning need pärast
majutusasutuses viibimist meile saata.

Broneering tühistati.

Meie plaanime Ko Changilt minna Siem Reapi minibussiga ja e-viisa vormistada eelnevalt.
https://www.evisa.gov.kh/

Kirjutasin hotelli ja vastust pole veel saanud, aga Booking.com saatis jälle sama sisuga kirja. Mind hämmastab, et hotell mulle otse ei kirjuta. Või on nii ametlikum? Pole sarnast kogemust varem olnud.

Olen broneerinud mai kuus majutuse jaanuariks 2020. Nüüd aga tuli selline kiri Booking.com -st.

Majutusasutus ....... ei saa kahjuks tõttu teie broneeringut nr..............vastu võtta, kuid Booking.com leidis teile uue peatuspaiga:

Kaheinimesetuba, Double - ........................... jne.

Kui teile see uus majutusasutus meeldib, siis tehke palun järgmist:
• Tehke uus broneering siin ..........
• Vastake sellele e-kirjale ja saatke meile uue kinnituse number

Kohe kui teie uus broneering on kinnitatud, tühistame teie vana broneeringu tasuta.

Kui te ei ole pakutava alternatiivse majutusasutusega .......................rahul, siis võtke meiega ühendust ning arutame alternatiive.

Kui uue broneeringu hind on madalam, siis maksate madalama hinna.

Kuna tegemist on asukohaga, kus majutusi  vähe ja tegemist ka kõrghooajaga, siis ei taha ma kuidagi sellest broneeringust loobuda.
Kas on kellelgi sellist kogemust?
Mul on olnud paar juhust, et vahetult peale broneeringu tegemist tuleb teavitus või helistatakse hotellist, et ei saa ikka tuba pakkuda. Aga nüüd ja viis kuud hiljem selline kiri. Mida soovitate teha?

Oleks see vaid nii. Lennupilet maksab kahele kokku 300€. Taksoga sai sõidetud 3000 kohaliku eest.

Kas on keegi minemas 20.detsembril Bangkokist Koh Changile? Võiks taksot jagada.

https://www.booking.com/s/11_6/innaa068

Pole varem tähele pannud, et Booking pakub peale bronni tegemist kolm erinevat koodi. Ehk siis kaks veel:
https://www.booking.com/s/11_6/innaa068

10% tagasi kood
https://www.booking.com/s/18_6/innaa068

Olime perega juba teist korda sellises majutuses:
http://www.direct-croatia.com/apartments/okrug-donji/apartment-gizella/17307
Väga mõnus, puhas, mugav ja avar elamine väikese aia ja õueduššiga. Ilus valgete kivikestega rannake lähedal. Pererahvaks tore paarike.
Maja lähedal kauplus ja restoran. Ranna juurest väikesest sadamast sai õhtuti laevaga Trogiri vanalinna jalutama mindud.
Sama saare teisest külast Slatinest viis laev ka Spliti vanalinna juurde.


https://www.booking.com/s/44_6/innaa068
Saate oma broneeringult 10% tagasi!
Head kasutamist
https://www.booking.com/s/34_6/innaa068
Head kasutamist.


https://www.booking.com/s/57_6/innaa068  



Soovitan vaadata passi ja seal pildi all on paar rida tähti ja numbreid (nimi ja isikukood). Kui nimi samuti kirjutada, siis ei tohiks probleeme tekkida.

https://www.booking.com/s/57_6/innaa068

https://www.booking.com/s/57_6/innaa068
Head kasutamist.


https://www.booking.com/s/11_6/innaa068


Head kasutamist.
https://www.booking.com/s/35_6/innaa068