Viimased kommentaarid

@ E.T. 

Ei, loomulikult ma küsisin oma privaatpanganduse haldurilt, kas saame mulle uue kaardi tellida (kolmeaastase kehtivusega) ja praeguse kaardi sulgeda. Ta väitis, et see polevat kuidagi võimalik. 

Vastavalt ta siis kas ei viitsinud süveneda või on neil korraldus võimalikult palju MC Platinumi müüa.

Edit:  Halduri kolleeg ütles, et saab tõesti netipangas uue kaardi tellida, mis kehtib kuni 30.09.23.  Uut VISA Platinumi saab tellida veel kuni 24.09.20.

Ja juhtis tähelepanu, et ‘Juhul kui siiski lähima 3 aasta jooksul peaks olemasoleva Visa Platinum kaardiga midagi juhtuma, nt kaduma, tekib kuritarvitamise kahtlus vms, siis asendada saame ikkagi vaid uueks Platinum kaardiks.’

Raul_R, kindel, et kuni 2023?

Ma suhtlesin ka oma privaatpanga halduriga, kes ütles mulle, et kuna mu praegune kaart kehtib septembrini 2022, pole võimalik mingil moel enam pikendada. 

Panga poolt antud jutupunktid, mida ta esitas, olid, et nende statistika järgi kasutab praegune VISA Platinumi juurde kuuluva PP omanik lounge 8 korral aastas, mistap pank siis ‘pani varuga’ loungekasutusi uue MC Lounge Key kokkuleppesse. Lisaks väitis ta, et Lounge Key sissepääsuga lounged on ‘kvaliteetsemad’ (tegelikkuses tundub siiski, et neid on vähem kui PP-l, kuid paljuski kattuvad st LK ei aita headesse staatus-loungesse paremini kui PP). 

Pangaesindaja kiitis ka, kuidas reisijale on kasulik ‘tasuta’ raha väljavõtmine ATM-st ja ‘tasuta’ konverteerimine, kui MC-ga ostes on summa teise valuutas kui €. Kuidas nende ‘tasuta’ tehingute kurss kujuneb, jutuks ei tulnud :)

Meil olid otse LOT kodulehelt ostetud piletid Varssavisse lihavõteteks. 

Tagastuse esitasin kohe esimesel päeval, kui see võimalus nende kodulehel tekkis ja raha sain tagasi eile.

Kindlat infot kuupäevade kohta veel pole. Natuke teemaväliselt - selles pikas loos kirjutab Tais pere ja kodu omav britt, kuidas tema Taisse naasmine välja nägi. 

https://www.pattayamail.com/news/the-odyssey-pattaya-expats-quest-to-come-home-during-covid-19-final-episode-307186

Andres,Kui mõlemad lennud Schengeni alal (ja esimene ei hiline), pole mingit probleemi. Kui pead ka passikontrolli läbima, on ajaga palju kriitilisem. Kui mõlemad lennud samal piletil, vastutab lennufirma - isegi kui peaksid oma jätkulennust maha jääma, pakuvad kohe alternatiivi. Head reisi!

Keegi, kel piletid osta õnnestus, võiks nädala pärast oma lendude / piletite staatust kommenteerida - kas piletid jäid kehtima st vahendaja tunnistas oma eksimust ja maksis hinnavahe enda koolirahaks või tühistati ilmselt veahinnaga müüdud piletid?

Kas kellelgi on juba kogemusi Ukraine International ja Estonian Airi piletikomboga? Meie lennu esimene ja viimane osa (Tallinnast Kiievisse ja tagasi) on OV ja pikem osa Ukraina firmaga. Praeguseks pole pileti müünud BudgetAir minuga veel ühendust võtnud ja OV lennud on CheckMyTripis tühistatud.

Kirjutasin ka BudgetAirile ja NAG-ile; kui midagi asjalikku kuulen, postitan siia, sest eeldatavasti on sellise marsruudi valinuid teisigi.

Minu puhul täiesti piisas ID kaardi esitamisest. Bronni tehes kirjutasin ka koduse aadressi.

Aitäh info eest. Kaks aastat tagasi kasutasin sama kampaaniat, kõik toimis saksaliku täpsusega ning täiesti probleemivabalt.

Shaina, tore kirjeldus, kindlasti abiks sinnakanti reisi planeerimisel. Cable car on eesti keeles köisraudtee, kui natuke peenutseda tahta, siis võib eesti keeles ka funikulöör öelda, täiesti aktsepteeritav võõrsõna:)

Enda poolt algatatud teema (nukratooniliseks:) jätkamiseks: antud juhul (Oman Airi äriklassi lend Frankfurdist läbi Muscati Kuala Lumpuri) sai lennufirma 22.03. expedia kaudu ostetud piletite veahinnale täna (27.03.) jälile ja tühistas piletid.

Piletit siduva lepinguna käsitledes võiks muidugi reisijana nõuda oma õigust lennata. Kui peaks tulema huvitavaid arenguid, lisan kommentaarina samasse teemasse.

http://asiarooms.com/ on mind minu Aasia-reisidel päris palju aidanud.

Star Alliancel (SA) on praegu 27 liiget ja väidetavalt käivad hetkel läbirääkimised veel ühe-kahega lennufirmaga. Sinul pole ilmselt võimalik SA liikmeks saada.

Sinul kui reisijal on võimalik liituda mõne Star Alliance kuuluva lennufirma püsikliendiprogrammiga, näiteks Lufthansa Miles & More, SAS-i EuroBonus jne. Nendega liitumiseks vajalik ankeet on tavaliselt saadaval lennuki pardaajakirjades; kui lennul täidetud ankeedi kabiinipersonali kätte jätad, teenid juba esimese lennuga boonuspunkte/-miile.

Eeldatavasti on SA kuuluvate lennufirmade püsikliendiprogrammidega võimalik liituda ka nende kodulehtedel. SA kohta leiad lisainfot http://www.staralliance.com/en/

Snoop,

Tänud, uurin BMI pakutavat.

LT, tänan vastamast.

Leidsin lõpuks koha, kust näeb, umbes kui palju SAS punkte LH lendudega teenida saab (täpseid numbreid pole välja toodud). Teistele võimalikele huvilistele teadmiseks ka link: http://www.flysas.com/et-ee/ee/EuroBonus/Spend-earn-EuroBonus/Airlines/StarAlliance/Lufthansa/

Aasta (või ka kahe, aeg lendab kiiresti) eest kasutasin Kingfisherit viimati. Eriti hea teenindus, tasuta meelelahutuskanalid lennukis, isegi kahe erineva pearoa vahel sai valida. Soovitan!

Kui ise ei viitsi, taha ega oska migratsiooniametiga suhelda, kasuta mõne turismifirma teenuseid - enam-vähem kõik pakuvad registreerimisteenust (st ajavad asjad Sinu eest ametnikega korda). Moskvas maksab selline teenus rublat 400-600, Peterburis peaks umbes 300-500 maksma. Registreerimist vajad eramajutust kasutades idee järgi vaid siis, kui üle kolme TÖÖpäeva Venes oled, hotellis vms kohas ööbimisel - ööde arvust sõltumatult. Toredat reisi!

Vene viisarezhiim kuulub maailma rangemate hulka, kõik viisad on arvutis registreeritud (erinevalt nt mitme Aasia-riigi viisast, mis kujutavad endast põhimõtteliselt ühe ametniku allkirjaga kleebist passis).

Mitme samaaegselt kehtiva Eesti passi olemasolu on täiesti seaduslik, kuid ilmselt see kõnealust inimest ei aitaks, sest ühele inimesele kahte samaaegselt kehtivat Vene viisat kindlasti ei saa.

Soovitan ajutist elamisluba taotleda või siis eluplaane niimoodi korrigeerida, et kolme kuuga toime tuleks.

Maximum, kaua Kreekas oled, elad seal? Kui huvi eestlasi kohata novembri alguses, anna teada.

Triin,

Soovitan Sulle Vaheed Pashat, õpetab "poole kohaga" joogat, põhiaja tööst vastutab ühe Põhja-Goa massaazhisalongiketi arenduse eest, seega igati asjalik kodanik.

Läksin temaga esimesele neljasilmatunnile põhjamaise skeptikuna, kuid ta suutis mind meeldivalt üllatada. Ma ei ole küll elustiili kardinaalselt muutnud, kuid jooga olemus ja kasulikkus (ning sobivus "moodsalt kiirustava" põhjamaalase ellu) sai küll selgemaks.

Vaheed on noor ja väga entusiastlik, meie joogaklassid olid väga sportliku kallakuga (endal ka spordimehe taust:)), kuid ta tunneb põhjalikult ka jooga vaimsemat poolt, filosoofiat selle taga jne. Siiras huvi õpilaste/klientide vastu ning väga hea inglise keele oskus.

Telefoninr pole praegu käepäerast; kirjuta talle drvp2006 at gmail.com.

Kambodzhat külastab aastas kokku vaid 4 miljonit turisti. Finnairil ei lähe majanduslikult kõige paremini praegu. Kuigi Aasia-lennud on selle firma spetsialiteet, ei pea minagi lähemate aastate jooksul K-liini avamist kuigi tõenäoseks. Samas, Singapurist, kuhu Finnair lendab, kahetunnine "lennuots" Phnom Penhi, kord nädalas näiteks, poleks ju ka täesti mõeldamatu, kui veidi fantaseerida.

foxx, muidugi jäin rahule, rahulolu sõltub ju sellest, mis endal kõrvade vahel ja mida kohapeal teed. Kui väga passiivselt TravelIni-le lootma jääda, siis võib rahulolu muidugi pisemaks kujuneda ;) ElCatole: eks see Sinu püstiolemisvõime sõltu Su enda treenitusest vist pigem ;) Istmevahed on tellimuslennu lennukile omaselt väikesed. Ise olen 183 cm ja minek oli eriti raske, sest vasakul küljel istus endine laevakapten, kelle kinnitamiseks teenindajad lisa-turvavööd pakkusid ja ees rase daam, kes kogu võimaliku aja tooli seljatuge all hoidis. Endal läks kohavalikuga veidi nihu: palusin TravelInilt kohta avariiväljapääsu TAGA (selle istmerea ees on suurem jalaruum), kuid sain koha hoopis avariiväljapääsu ETTE (sellesse ritta, kus istmed üldse alla ei käi ja jalaruum tavalisest justkui veel pisem). TravelIn selle kohta, miks Dubais lennujaama jalutama (ja poodlema;)) minna ei saa, ei maininud midagi. Lennuki purser (stjuuardesside pealik) rääkis poole sõnaga midagi /lennufirma või reisi tellijaks oleva turismifirma/ puudulikust paberitööst. Kui eelmisel kevadel Finnairi liinilennuga Delhisse lendasin, toimis kõik hästi - reisijad said Dubai vahemaandumisel lennukist väljuda.

Fly LAL kasutab selleks lennuks suhteliselt ebamugavat 3+3 istmekonfiguratsiooniga Boeing 757, videosüsteem ei tööta, ajalehti-ajakirju, alkoholi etc ei pakuta (pole võimalik ka osta). Dubais pidime tagasiteel esialgu peatuma umbes kaks tundi. Kuna väljalend Indiast hilines rohkem kui 12 tundi (lennuk ei saanud Tallinnast plaanitud ajal, pühapäeval 23:55 lumetormi tõttu väljuda), oli purseri andmetel plaanitud peatusaeg tund, tegelikult seisime lennuväljal üle kahe tunni; lennujaama reisijaid ei lubatud. Positiivse poole pealt: kahe nädala eest Tallinnast väljudes teenindas reisijaid, kelle hulgas palju vanemaid inglise keelt mitte oskavaid inimesi, ainult leedulastest koosnev meeskond, tagasiteel (teisipäevasel lennul) oli pardal ka eestlannast teenindaja. Kui inglise / saksa / prantsuse / vene keelt räägid (=eesti keelt valdava reisisaatja juuresolek pole tingimata vajalik), soovitan ekskursioone pigem osta otse korraldajatelt ja TravelInile vahendustegevuse eest mitte maksta. Kui ainult eesti keelega hakkama saad, tuleb paratamatult TravelIni nuumata ja loota, et nad Sind ekskursiooni toimumispäeval bussi peale võtmast ei unusta (paari tuttavaga viimase kahe nädala jooksul Goas niimoodi juhtus kahjuks.)

Kui tahad, et kõik oluline oleks käe-jala juures, siis Chicagos vali hotell, mis asuks loop´is (ajalooline keskus; sealt leiad kõik turistile vajaliku - head jazzikohad, disainipoed, suured raamatukauplused ja kaubamajad, hulga Picasso, Mirot jt tuntud tegijate skulptuure, kümneid ägedaid restorane etc.). Muud "turistilõksud" /pilvelõhkujad, mille katuselt saad fotosid teha, paadikruiisisadamad etc/ - samuti kümnekomme jalutusminuti kaugusel. Ei tea, millise reisieelarvega teele asute, kuid kui rahas pole väga küsimus, soovitaksin nt Palmer House Hilton (19. saj lõpus ehitet hoone, päris OK teenindus, ruumikad toad, veidi ülehinnatud küll ainult).