Viimased kommentaarid

Omal ajal (ca 4-5 aastat tagasi)see El Nido aparaat teiste panga kaarte kui enda panga oma ei tunnistanud ja raha sealt välja võtta ei saanud. Ka siis paistis aparaat uus. Seega hilisemad külastajad teavad ehk täpsemalt

Kui vahepeal Maltale teisi Türgi Õhu lende ei lähe siis jah. Igal juhul tasub hotellilauda minna, sest inimesi kes hotelli tahavad on omajagu ja see kas nad seda lenniutihedust kontrollivad ei ole ju kindel. Hotellilaud asub enne väravaid paremat kätt starbucki kõrval(koridpri lõpus)

Vaadates tepmeratuure, siis kohalik ei uju ja ei päevita. Eestlasele keskimine suveilm ja vesi ujumiseks kõlbulik.

Riias tankimisest veel niipalju,et kuna tegu ei ole nö klassikalise tanklaga, siis juhul kui läbisõit jääb tipptunni peale ja tööpäeva lõppu , siis ei tasu see tankimine ära, sest härradel ei pruugi gaasi olla või lihtsalt ei viitsi sellega tööpäeva lõpus tegeleda ning tekib asjatu kütuse ja ajakulu. Varuosade pood, mis gaasi müüb, asub otse väravate vahelt sisse sõites suurte klaasustega kontoris.

Samuti peaks kalkuleerima, kas tasub teha põige Šiauliaisse või Vilniusesse, sest jälle tekib ajakulu ja pikeneb teekond, sest juurde tuleb ca 80-100 km põige(Šiauliai põige on väiksem, kuid inimesed on foorumites kurtnud, et ootasid härrat, kes tuleb tankima 45 min -1 h).

Äpp töötab ilusti ja leidis otsitavad tanklad üles, see kopeerib asukoha kasutatavasse navigatsiooniäppi. Valida võiks tanklad, kus saab tankida vabalt st et tegu poleks tanklaga, mis on mingi tehase õuel või mõeldud pigem ainult ühissõidukitele, peaks olema kaardimakse võimalus jne. Kuid kuna tanklaid euroopas omajagu, siis probleeme ei tohiks nende leidmisega olla.

Läti mehed väga ei viitsi kütusega tegeleda ja Riia tanklaga väga ei tasu arvestada. Seega peaks arvestama tankimisel pärnu ja siis Varssav. Varssavi tanklas saab tasuda ainult sulas
Lähedal on tankla kus on atm. Mujal euroopas saab tankida lihtsalt ja tanklaid on laialt. Tasub osta metanauto äpp, et teekonda ja tankimist planeerida. Tubliks abiks on sait http://www.metanoauto.com.

Nagu eelpool mainitud, saab kindlustuse headusest alles siis aru, kui vaja läheb. Kuid arvestama peab, et kui otsustada 3 osapoole kindlustuse kasuks(AXA), siis rendifirma broneerib krediitkaardilt kindla summa (olenevalt rendifirmast võib summa ola ka nt 1300€ ja üles), tavaliselt vist 600-800€. Samuti hirmutavad odavamad rendifirmad oma justus ka sellega, et pärast loetakse kõiki kriime ja kõik juuksekarvad aetakse nö lõhki. Seega kindlasti tuleb lugeda kõike peenes kirjas olevaid lepingupunkte ja kõik vigastused kirja panna. Kui nüüd juhtub midagi, siis võtab rentija sinu kaardilt omavastutuse osa ja sina küsid selle AXAlt tagasi. Eelnevalt kindlasti loe AXA tingimusi mida nemad soovivad õnnetusjuhtumi puhul.

Juhul kui otsustada rendifirma müüdavale kindlustusele, siis kaardilt raha ei broneerita ja ka auto üleandmine on lihtsam. Kuid ikkgai peab ka siin kindlasti lugema kõiki punkte ja eelnevad vigastused kirja panema. Õnnetusjuhtumi puhul peaks nüüd rendifirma ise kindlustusega tegemema.

Olen ise sama valiku eest Itaalias. Kuna Itaalia firmad on eriti kärmed klienti koorima, siis seekord otsustan vist rendifirma kindlustuse kasuks (pea 120€ enam). Kuid ei taha puhkusel mõelda kas keegi on mu autot kuskil mõlkinud vms. Hispaanias nt tegin 3 osapoole kindlustuse. Õnneks pole kindlustust kunagi vaja läinud ja loodan et ka seekord. Ahjaa samuti soovitatakse pigem võtta tuntud firma kui kohalik väikeettevõte nagu Avis või hertz, kuid need tavaliselt kallimad.

Aga edu reisiks ja ilusat puhkust.

Kui lendude vahe on 9,50 minultit (Sitsiili- Talliinn), kas siis tasuks hotellisaamisega riskida?

Käinud ehk muljetavad, kuidas autorent toimis? Kelle kaudu renditi, mis firmast renditi ja kas hiljem oli ka probleeme?

Praegu nt Tallinn-Catania-Tallinn 138 Turkish airlinesiga 18-28.06. Hinnas pagas, söök ja saab alustada/lõpetada kodumaalt.

Tere

Kas selle ettevõtte puhul on raha saajaks eesti ettevõtte või see austria emafirma?

Momondo on otsingumootor mitte piletite müüja. Arvatavasti on lennufirma piletite hindasid tõstnud või on antud piletid ära müüdud. Võid ju proovida cookied ära kustudada, kuid suure tõenäosusega sellest kasu pole. Samuti võid proovida ka muid kuupäevasid ehk nendel näkkab

Tere.

Minu puhul starti polnud mainitud, sest võiksin startida nt nii reede hommikul kui ka neljapäeva hommikul. Siit võiks ka küsida, kumb päeva oleks parem/kiirem.

Hei

kui Tallinnast startida hommikul 5 aeg, siis mis ajal peaks jõudma Częstochowa linna

Hääd Rummi saab selles riigis küllaga

Azair on otsingumootor mis näitab hindu. Vajutades bookinu nulule suunatakse klient edasi lennufirma kodulehele.

Head lendu

Liin oli teine, kuid meie tegime ka eelmie aasta check in-i onlines.

Tere

Jaanuari kohta ei oska öelda, kuid meie käisime märtsis. Ööbimise võtsime ette kuna olime el nidos kogu aja ja ei soovinud pendeldamist. Tavaliselt viibivad inimesed seal kuni 4 päeva meie olime nädala . Meie sealolekul oli näha, et vabu tube on saadaval küll.
Ise ööbisime siin http://anangbalayturista.com/contact.htm raha maksime pool ette(panaga kaudu). Meil oli AC-ga ruum 1300 PHP ventikaga ruum on odavam. Koht täita OK ilus puhas ja linu vahetati pidevalt(omanikul on vist veel ka pesumaja). Kuna linnas osa ajast elektrit pole, siis hommikul AC ei tööta. Omanikul oli generaator, kuid see pandi tööle juhul kui õhtul läks elekter ära. Omanik muidu abivalmis ja sebis paadiretked ka täitsa hea hinnaga, aga minu jaoks lõunamaiselt veic manijana/uimane.
Kui võimalus on , siis soovitan elamise pigem linna võtta, usun et kui võtta eemale siis on nac igav (pean silmas Corongi). Long story short - kui bookingus või agodas sobilik tuba sobiliku hinnaga , siis võta ära.

Samuti Tallinna elanik ja paraku pean sõitma meie teedel, mis vahelduvate ilmastikuolude tõttu ei ole kõige siledamad ja lipp lipi peal lapp lapi peal parandusviisi tõttu pole ka kõige siledamad, kuid mis teha elame sellisel maal, kus on külma ja sooja. Kõrvutades Kreetaga kus külma pole, siis teed on minuarust siledamad ja korralikumad. Ja kruusateid leidub igal pool. Mägiteid olen sõitnud öösel ja päeval ja mitte ainult Kreetal. Kreetal otsisin sh ka kohti, mis pole turistikad ja elamused olid toredad (nii mulle kui lastele). Võibolla on kogemused Kreetast erinevad, kuna mina viibisin Rethymno linnas ja külastasin saare lääneosa.

Kõige lihtsam oleks vist, kui teemaalgataja ütleks, kuhu sõita plaanib ja teadjamad vastavad, kas teed on seal OK või mitte. Sest minu kogemused olid erinevalt Kulgeja omadest positiivsed ja julgeks soovitada.

Paar sihtkohta Kreetal.
Balos(beach)-Gramvousa mööda kollast kiirteed saare tippu ja lõpp kruusateel, mis vonkleb mööda mäekülge, kuid täiesti sõidetav. saab pikalt vaadata teed ette ja on ka möödalaskmise kohti.

Elafonisi beach, kui mina eelmine aasta sõitsin, siis oli peamine tee remondis ning ümbersõit viis mööda vonklevat mägiteed, mis oli kaetud asfaltiga. Teel esines kohti, kus piirdeid polnud, samas oli tee enamasti hästi nähtav ja sai vaadata, kus on vastutulevad autod ning valida vastav sõidukiirus, et kohtumine ei jääks kurvile. Teele mahtus enamasti kahekesti lahedasti ära.

Matala Beach- kohale viib chill kiirtee ja lõpus tavaline tee ei midagi hullu.

Teed on seal korralikud ja külavaheteed on ka paremas korras kui Tallinna tänavad, seega ei tasu karta ja võib julgelt saart avastada. Liikuluskultuur on ka superhea kohalikud on rahulikud ja ei tõmble. vabalt võib juhtuda, et kui vastu tuleb sõber siis jäädakse natukeseks vestlema ja liiklus mägiteel seisab. Siis saad ise ka ringi vaadata :).

kuid kui juhtud teele, mis on natuke hirmutav, siis tasub kindlasti nö ette vaadata nt kurv mis pöördub mäe välisküljelt, siis võimalusel valida vastava sõidukiirus, et saad selle läbida ilma, et keegi vastu tuleks ja vajadusel saaksid kurvi läbida ka vastassuunavööndis. Kui juhtud krusateele, mis läheb järsemast mäest üles ja keegi sõidab taga, siis lase ta aegsasti endast mööda, siis saad rahulikult mäest üles minna. Enne tõusu ei tasu jalga väristada, vaid panna õige käik sisse ja vähe kiirem hoog üles võtta ning kui mootori võim jääb siiski väheseks siis käik allapoole. Kruusateest üles minnes valida trajektoor, kus pole palju suuri munakive need aeglustavad hoogu ja lennates annavad mõnusa paugu vastu põhja, mis võib teisi ehmatada. Tasub minna kuhu tee viib , siis näed kõike mida saarel on pakkuda

Rethymnoni vanalinn on täitsa tore, oma väikeste ja kitsaste tänavate ning tänavakohvikutega. Meie rentisime auto ja sõitsime pea iga päeva ringi ( käisime Näiteks Balose Beachil (Sõit sinna oli juba elamus omaette+jalutuskäik randa). Umbes sama lahe oli Stefanou Beach-ile minek. Sõit sinna viib läbi kohaliku kitseaediku(kindlasti vaadata, et läbi minnes saaks värav kinni) ja randa jäudmiseks tuleb laskuda mööda kaljurada mööda mäekülge

Turg oli selle platsi peal https://www.google.com/maps/place/Kaklis+Stathmos+Taxi/@35.366378,24.474301,19z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x6b61bec9635fc04e , kuid see töötas vist ühel päeval nädalas.

Kohalikud müüsid ja tingida sai käte ja jalgade abil sest inglise keelt kõik ei räägi. See on üsna tore tegelikult ja kaup on hea

Seal Marina beachgardeni ees on päris ujutav rand

Samuti pole neid lehti kasutanud, kuid tänapäeval on kõik internetis. Seega tasub lehe tausta uurida googli abiga ja ehk on ka abiks selline leht http://www.trustpilot.com/. Valides lehte on kasulikm valida leht mis on kirjutatud keeles mida ise mõistad, sest google translate on puudulik ja kohtai lasua kohutav. Erinevatel maadel on reistingimused erinevad ja siis ei lähe nendega alt. Samuti pead arvestama, et klienditeenindus (e-mail/telefon) internetipoodidel on võõrkeelne ja aeganõudev(või olematu).

Kui büroo on aus, siis pole vahet, kas ostad eesti (sky24 vms)või saksa,poola lehe kaudu. Probleemid tekivad alles siis, kui on vaja midagi lisada, muuta või lennufirma muudab aegasid st kõik mis on väljaspool tavaprotseduure.

Tickets.pl- kas kindel, et pole mõeldud ainult kohalike pankade deebetkaarte. Tavaliselt tahetakse ikak krediitkaarte.

Poola leht Tickets.pl on loodud 2012.03.02
airtickets.com-l loodud February 15, 1996
tripair.com -loodud July 31, 2004