Viimased kommentaarid

Kindlasti piisab, kui kallimatest restoranidest eemale hoida. Meil oli 2 inimest toidukulu 450 € 16 päeva ja selle sees 2 kallimat söögikorda (50 € ringis).

Kohapeal on hea liiklemiseks UBER.

@Lindast - jep. See tasub muidugi igaksjuhuks ekraanil kiire pilguga üle kontrollida, mille ajakulu on mõni sekund.

Ubudis on kõnniteed sellised, et käruga on päris keeruline - alla/üles/alla/suur auk/üles.

@Millanann - ma teeks sinu asemel sama :)

Kontakteeru oma reisibüroo või lennufirmaga, et mis on nende seisukoht. Ja reisikindlustuse tingimused tasuks üle vaadata. Ma kahtlen, et siin pühapäevaks palju selgem on, rohkem ohutasemeid mida tõsta ei ole. Lennuliiklus on avatud.

Nüüd tuleb lihtsalt loota, et see aktiviseerunud olukord rahuneb maha ja inimesed saavad naasta oma kodudesse.

Meediat ka - http://www.reuters.com/article/us-indonesia-volcano/volcano-on-indonesias-bali-island-at-highest-alert-level-thousands-evacuated-idUSKCN1BX0I7

Update: Oht on tõstetud kõrgeimale levelile ehk level 4 nüüdsest. Evakueerimise raadius ca 12 km.

Päris nii ei ole, et evakueerimist ei toimuks. Ca 8km raadiuses evakueerimistöö käib ja piirkonnas on sõjavägi. Turisti elu see tõesti ei mõjuta, lihtsalt Agungile ei saa matkama minna hetkel. Tänane update on, et on suits ca 3km kõrgusel ja see võib hakata lennuliiklust segama kui vulkaaliline toss jätkub.

Update kohapealt: 15.09 taksojuht hoiatas, et ca kuuks võib halvimal juhul lennuliiklus sulguda. Siis oli ka hoiatustase 2 (kokku 4). Nüüd kui tõsteti levelile 3 ja esimene merel olnud maavärin aset leidnud, siis otsest paanikat pole inimestes täheldanud. Täna lennujaamas oli ka rahulik (siselennu terminalile tuginedes).

Piiratud on ca 8km raadiuses Mnt. Agungi ümber ja inimestel on kohustus evakueeruda. See hõlmab ca 500 000 elanikku.

Järgmise nädala lõpus algab Austraallastel koolivaheaeg, mis toob Balile hulga pidutsejaid ja nende kohalik meedia kajastab muudatusi üsna aktiivselt mis puudutab hetkelist olukorda

Kõige halvemal juhul juhtub ca 50 aasta tagune stsenaarium, mil viimati katastroof juhtus. Kehvemal juhul sulgeb tuhk lennuliikluse ja ei saa õhuteed pidi ei Balile ega Balilt ära - siis on vaja teekond ette võtta nt Jakartale.

All in all hetkel minu silme läbi paanikat ei paista.

Olen seda teemat ka natuke uurinud, vastused üldiselt samad.

  1. Uurides liiklusjuristi käest Eestis, siis need trahvid ilma vaideta jõuavad ükshetk välja Eesti kohtuni. Ta Itaalia kohta 100% veendunud ei olnud, kuid arvas et tuleb. Pika ajaga, kuid tuleb.

Ehk siis päris prügikasti ei tasu visata ja silmi kinni panna.

  1. Neil on see teatamise periood, mille alusel saad ehk vaielda. Kui sul on närvi, siis koosta Itaalia keelne vastus (jah, jabur) et aeg on möödas. Kuid siin jah, võib tulla see "autorendi" kavalus mängu - võid uurida äkki autorendilt, millal nende poole pöörduti ja millal nad avalikustasid.

Oli sisuliselt samalaadne case, lihtsalt kiiruskaamera ja +10 ringis. Rikkumine oli 28.06.2015, esimene pöördumine Avisest tuli jaanuaris 2016 ja trahv jõudis kohale kuu hiljem veebruaris. Vaidlema ei hakanud, polnud alust.

National on mõistlik valik!