Air Balticul on nagu paljudel teistel käsipagasi piirang 8kg, aga seni on kontrollitud ainult mõõte, et sa ikka poolt klaverit kaasa ei võtaks käsipagasis. Aga nüüd nad tõid turule uue teenuse "raske käsipagas", kus 9 EUR eest saad limiidi tõsta 12 kg peale. Ilmselt see tähendab, et hakatakse kotte kaaluma ka. Kuigi 8kg limiit on paljudel, siis ma pole veel näinud, et keegi päriselt kaaluks käsipagasit normaalse lennufirma puhul. Mu järgmine airBalticu lend on juba homme, eks siis ole näha.Üldiselt väga rumal samm AB-st. Nad on oma piletihindu ikka korralikult tõstnud ja samas klassis FinnAiriga peaaegu, aga teenus muutub järjest õhemaks (nagu kunagine RyanAir). Lihtsalt väga halb value for money minu arvates. Bronnisin just lähikuudeks uusi pileteid ja nimelt ei ostnud meelega ühtegi AB oma, sest ma tõesti ei taha neile maksta 60EUR väravas kui mu pagas kogemata 9 kg kaalub. Tõsiselt tobe muudatus nende poolt :-)Väljavõte nende saadetud emailist, mis kutsus üles lisapagasit ostma: "Palun arvesta, et meie personal kontrollib lennujaama väravas käsipagasi suurust ja kaalu. Ettenähtud piirmäärade ületamine (8 kg, 23x40x55 cm) maksab see 60 EUR. "Mingi point oleks teenusel sees, kui "raske käsipagas" tähendaks 23kg nagu easyJet või BA lubavad, aga see 12kg (ehk +4kg) on ikka nali kuubis 9 euro eest. Ma miskipärast ikka ootaks, et kui piletihind on 100EUR, siis keegi ei hakka mõtlema, kas kohver on 8 või 11 kg. Aga näed, ju neil on liiga palju kliente tekkinud.