Booking.com öömajaga probleem

Tere,

Mure järgnev. Broneerisime läbi booking.com Itaalias öömaja. Kohale jõudes juhatati meid kenasti tuppa. Toas ennast sisse seades koputati tagauksele (toal oli 2 ust, üks millest sisenesime ja teine, mis oli lukus) ja meie "hi" sõna peale keerati uks väljast võtmega lahti ja 2 meesterahvast hakkasid seletama, et soovivad, et me bookingu tühistaks ja neile sularaha maksaks. Kui me sellega nõus ei olnud hakkasid ütlema, et me oleme üldse valesti bookinud, sest 15.aastane ei ole laps (kuigi bookingus on kuni 16 aastane laps) jne. Ühesõnaga asi kiskus inetuks ja kõhedaks. Hakkasingi mõtlema, et ma ei julgeks siin enam magadagi, isegi kui nad peaksid lahkuma ja tegin ettepaneku üldse lahkuda. Seda me ka tegime. Parklaski veel tuli üks meestest meie juurde ja hakkas sama juttu ajama, et peame neile ikka sularaha maksma. Seega pidime uue öömaja leidma ja sellele öömajale tegime broneeringu tühistamise, mida nad aga ei aktsepteerinud. Bookingusse ka kirjutatud, aga sealt pole ühtegi vastust tulnud (reisist möödas 2ndl). Kas kellegil on midagi sarnast juhtunud ja kuidas booking regeerinud on?

Tänan vastmast.

2
3
1
2

Tere

Võimaluse korral palun lisage oma juhtumi kirjeldusse majutusasutuse nimi ja linn. Teie juhtum aitakse teisi reisikogukonna liikmeid ja hoiaks ebameeldivad juhtumid ära. Kuigi jah teile kahjuks tuli see teadmine läbi ebameeldiva kogemuse ja kulu. Kuna teil oli ja on ka vist praegu nö. aktiivne broneering või peatumine, siis saate bookingusse mainitud majutusasutuse juurde jätta oma kommentaari. Kirjeldage oma juhtumit nii nagu oli. Tärnid, siis vastavalt.

Mina ise ei tee ühtegi bookingu bronni enne, kui olen majutusasutuse kommentaarid läbi käinud ja välding kõike, kus on vähe külastusi olnud ja arvustuse-punkte alla kaheksa.

6
0

Kuna mina reisin üksi, siis päris uued ja ilma usutavate arvustusteta kohad jäävad alati valikust välja, olgu nad nii kaunid või soodsad kuitahes.

Ja igal juhul tuleb teil booking.com-lt mingi vastus kätte saada, kui nemad seda asutust vahendasid.

2
0

Kõige kummalisem selle juhtumi puhul ongi see, et bookingu kommentaarid olid suures plaanis kõik positiivsed, vaid mõni üksik nurisemine ja keskmine hinne üle 8.

Eks me siis oota bookingu vastuse ära ja saame ehk peale seda targemaks.

Lisan veel juurde, et oleme bookingut palju kasutanud - nii 7-8 korda aastas ja kunagi pole midagi negatiivset juhtunud.

2
1

Kuidas antud broneeringu rahaline pool lahenes? Kas tingimuste järgi pidite maksma viimasel päeval kohapeal, kas selle tühistamise, aga nendepoolse mitte aktsepteerimise eest on mingi raha kaardilt broneeritud ka?

0
0

Sooviks ka selle majutusasutuse bookingu linki vmt, sooviks sellist kohta vältida, tundub hirmutav.

1
0

Ma olen sõprade kommentaaridest aru saanud, et kuskil Kesk- ja Lõuna-Ameerikas pidi suht tavaline olema, et saabumisel soovitatakse booking.com broneering tühistada ja arveldatakse sularahas ja soodushinnaga ning kuna vahendustasu pidi üsna soolane, siis reaalne, et ka Euroopas selliseid asju juhtub, aga praguse juhtumikirjelduse puhul jääb selgusetuks, et kas majutuse eest oli juba makstud ja alles siis hakati trikitama või see oligi saabumise päeval tasumisega vms.

Ise olen Itaalias viimase aasta jooksul erinevate kohtades kümmekond korda ööbinud ja pole isegi korterimajutuste puhul osanud veel selliste otsa sattuda.

0
0

Ega Bookingus on tähtsad inimesed ja nad ei vaevu väga kiiresti reageerima jah. Ise sain nendega viimati suhelda tänavu kevade poole kui Malaisias majutuse broneeringus läks midagi valesti - raha läks arve pealt maha, aga bookingu äpp viskas mingi errori ja broneeringu kinnituskirja ka ei tulnud.

Kui Bookingu lehel kirjutasin neile, et raha läks maha ja broneeringut pole, siis kästi nende finantsosakonna telefonile helistada...et nemad "ei näe enda poolepealt midagi". Kui telefonile helistasin, siis automaatvastaja käskis broneeringunumbri öelda, ilma selleta ei saa üldse liinilegi. Aga broneeringunumbrit ju polnud.

Üleüldse pidi nende FAQ järgi selline menetlus umbes paar nädalat aega võtma, aga lõpuks sain mingi kolme päevaga raha tagasi. Lihtsalt tuleb täiega jalgu trampida sinna samma nende klienditeeninduse e-maili alla ja korralikult survet avaldada ning möliseda. Hea oleks enam-vähem poolviisakaks ka jääda.

1
0

Mis puudutab Bookinguga suhtlemist, siis minul eelmisel suvel ühe öömajaga tekkinud probleemi lahendamisel ei õnnestunud esimese hooga kuskile bookingus kirjutada, vaid ainult helistada. Oli üks hirmus kadalipp kuna iga kord suhtled eri inimesega, kes küll loeb sinu "case`i" kohta märkmeid ja suhtleb mingi teise osakonnaga. Lõpuks sain raha tagasi ikkagi krediitkaardi tehingu vaidlustusega panga kaudu, kuid ilmselt oli seal abiks bookingist saadud "dokumentatsioon", et broneering on tõesti tasuta tühistatud.

0
0

Ma tahaks ka teada mis majutusega tegu on. Minu arust ei loeta 15 aastast lapseks. Äkki selles kogu iva oligi. Tavaliselt on tasuta nt. kuni kuueaastased, kes magavad koos vanematega. 15 aastasele on vaja eraldi voodit kõige sinnakuuluvaga (pesu, käterätid jne) Kas siis kui majutuses on ka hommikusöök, sööb 15 aastane tasuta?.

3
2

Laste vanusepiir on hotelliti erinev. Broneerisin hiljuti Barcelonas hotelli, kus loeti ka 16 aastane lapseks, olen kohanud ka võimalust, kus kuni 18 on laps. Saavad loomulikult eraldi lisavoodi, mida täiskasvanutele ei antaks. Tavalisem vanusepiir on küll kuni 12. Samas viimasel ajal on bookingu ja hotellide kodulehtedel olevas infos selles osas rohkem ebskõlasid. Ka mul on sellega probleeme olnud, kuid see on bookingu enda kamm ja nende klaarida.

1
1

Marta3

Kas see lisavoodi oli tasuta? Kas hommikusöök oli ka 16 aastasele tasuta? Mis selle Barcelona hotelli nimi oli, kasutaks isegi?

Kõik räägivad, seal oli nii ja seal teisiti.

Sooviks teada, millises hotellis ja kus riigis niimoodi saab.

Võtan oma kolmikud, 16 aastased kaasa ja saan loomulikult lisavoodid ja hommikusöögi kõik tasuta.

1
4

Vietnamis nt üks võsabungalo tuli samasuguse sooviga. No.. iseenesest ööbijana vahet ei ole.

Küll aga võtmega tuimalt sissesadamine tundub õõvastav.

0
0

päike12

Ma pole öelnud, et lisavoodi tasuta on. Küll aga odavam või suurematele lastele seda ei võimaldataks. Kui reisida viiekesi koos kolme teismelisega, siis sooviks broneerida max 2 tuba, mitte aga 3 kahest. Osades hotellides ongi ainult kahesed toad, või pole suuremaid broneerimise hetkel järel. Siis tulebki mängu lisavoodi võimalus (milleks on tihti toas olev lahtikäiv diivan), mida ei saa broneerida täiskasvanutele, küll aga lastele. Üldiselt on selle hind ca. 15 eurot, mis on odavam kui ühele inimesele veel ühe eraldi toa võtmine.

Barcelona hotell oli Ibis styles barcelona centre. Seal oli üks toatüüp, kuhu oli võimalik panna 2 täiskasvanut ja 1 kuni 16 aastane laps ühte tuppa. Hommikusöök oli seal ilmselt kõigile hinna sees niikuinii. Minu vastus ei olnud kirjutatud eesmärgil, et midagi tasuta saab, vaid et lastele on ühe lisavoodi võimalus, mida vanematele ei ole.

Premier Inn (vähemalt London Leicester square oma) pakub kuni 16 aastastele tasuta hommikusööki kui vanemad selle ostavad (uurisin seda kohta hiljuti, seepärast tean).

7
0

Marta3

Ibis Styles Barselona

Laste maj. reeglid:

16. aastastele ja vanematele lastele kehtivad selles maj. asutuses täiskasvanute hinnad.

Beebi ja lisavoodite reeglid:

Selles maj. asutuses pole laste ja lisavoodid saadaval.

Kõik on selgelt selle hotelli reeglites kirjas. Kui sina said mingi erilise kohtlemise, siis kõigil see nii ei lähe. Ilmselt maksid ka rohkem kui oleks kahekesi ööbinud ja hommikust söönud. Sellest ka teemaalgataja mure.

1
2

Näiteks Novotelis on kaks kuni 16a tasuta koos vanematega sh hommikusöök. Pole 100% kindel, aga minu arust oli isegi tavalistes kahestes mingi lahtikäiv asi (st ei pea peretuba olema).

0
1
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased