Booking palun kaart uuesti kinnitada

Hei, mäletan, et kuskil oli justkui analoogne teema...

Broneering tehtud Eestis märtsi kuusse. Sain kinnituskirja ka broneeringu kohta, kui hiljem tuli teade nii bookingusse kui postkasti

" Peame sinu krediitkaardi uuesti kinnitama. Palun kinnita oma makseandmed järgmise 6 tunni jooksul, et peatumine tagada. Veendu, et sinu kaart oleks aktiivne ja sellega saaks töödelda rahvusvahelisi tehinguid.

Sinu kaarti kasutatakse vaid broneeringu tagamiseks. Maksad majutusasutuses kohapeal.

Kui sa makseandmeid õigel ajal ei kinnita, võib majutusasutus broneeringu tühistada.

Võid ka Booking.com-is kohe maksta. Sellisel juhul saad valida rohkemate makseviiside hulgast.

Kui võtan bookingus kõik broneeringud, siis selle broneeringu juures on punasega kiri Tegutse kohe ja allpool veidi Kontrolli oma makseandmed.

Lõhnab nii pettuse järele kuidagi või siis mitte ?

Hotelli saatsin eile bookingus kaudu sõnumi, pole veel vastust saanud, kuigi kiri, et vaatame 24 tunni jooksul jabä tavaliselt tulevad vastused väga kiirelt.

Kas või seotud kuidagi sellega et läksin bookingusse läbi Air balticu äpi.

0
0

Tänan, seda ma kartsin, et õige asi see ei saa olla.

0
0

Mul tuli ka ja lausa kaks korda selline kiri. Ei teinud välja. Bookingust vaatan, et bronn kinnitatud.

0
0

Mul on bookingus punane kiri kaardi andmete uuendamise kohta. Sellepärast tekkiski küsimus. Samas on see nii petuhõngulije, et ei näpi. Kui broneeringu tegin, siis kinnituskirji jällegi tuli.

Peaks vist hotelliga otse ühendust võtma.

4
0

Sain ka millalgi sarnase kirja. Küsisin hotellist järgi tookord ja siis oli tegemist õige asjaga, pidingi kaarti uuendama. Siiski tasubsellistesse asjadesse pigem kahtlustavalt suhtuda ja kahtluse korral hotellist ül kontrollida.

0
0

Vaadake oma konto makseandmete alt, mis kaart teil seal on. Kui on kehtiv kaart piisava limiidiga, siis ärge tehke väljagi.

3
0

Aitäh kaasamõtlejatele. Kaart täiesti kehtiv ja limiidid ok. Hotelli enda meililt sain vastuse, et mu broneeringuga on kõik korras ja tasumine kohapeal.

1
0

See on tundub petuka moodi. Mulle tuli kunagi selline kiri mitmeid kordi ja isegi siis tuli üks kiri kui olin juba hotellis sees ja maksnud kohapeal, aga kiri tahtis ikka, et uuendaksin andmeid muidu tühistavad broneeringu.

0
0

Neid tiksub jah. Aga kuna need tulevad booking.com süsteemi siseselt, siis peaks nemad ennekõike turvalisuse osas pingutama. Viimati küll see lingi koht, mida nö vajutama peaks kaardiandmete "uuendamiseks", oli tühi - võibolla on mingeid samme astutud. Samas ei peaks selline teade üldse läbi tulema - pangu AI kontrollima sellist jama.

1
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased