Hei, mäletan, et kuskil oli justkui analoogne teema...
Broneering tehtud Eestis märtsi kuusse. Sain kinnituskirja ka broneeringu kohta, kui hiljem tuli teade nii bookingusse kui postkasti
" Peame sinu krediitkaardi uuesti kinnitama. Palun kinnita oma makseandmed järgmise 6 tunni jooksul, et peatumine tagada. Veendu, et sinu kaart oleks aktiivne ja sellega saaks töödelda rahvusvahelisi tehinguid.
Sinu kaarti kasutatakse vaid broneeringu tagamiseks. Maksad majutusasutuses kohapeal.
Kui sa makseandmeid õigel ajal ei kinnita, võib majutusasutus broneeringu tühistada.
Võid ka Booking.com-is kohe maksta. Sellisel juhul saad valida rohkemate makseviiside hulgast.
Kui võtan bookingus kõik broneeringud, siis selle broneeringu juures on punasega kiri Tegutse kohe ja allpool veidi Kontrolli oma makseandmed.
Lõhnab nii pettuse järele kuidagi või siis mitte ?
Hotelli saatsin eile bookingus kaudu sõnumi, pole veel vastust saanud, kuigi kiri, et vaatame 24 tunni jooksul jabä tavaliselt tulevad vastused väga kiirelt.
Kas või seotud kuidagi sellega et läksin bookingusse läbi Air balticu äpi.
Neid tiksub jah. Aga kuna need tulevad booking.com süsteemi siseselt, siis peaks nemad ennekõike turvalisuse osas pingutama. Viimati küll see lingi koht, mida nö vajutama peaks kaardiandmete "uuendamiseks", oli tühi - võibolla on mingeid samme astutud. Samas ei peaks selline teade üldse läbi tulema - pangu AI kontrollima sellist jama.